E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

«Κάτι περισσότερο από μία Ζυθοποιία»: Η πρώτη εταιρική καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Δημοσίευση 22/4/2024 | 16:15

«Κάτι περισσότερο από μία Ζυθοποιία»: Η πρώτη εταιρική καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, πιστή στον εταιρικό της Σκοπό, να «ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», προχώρησε με την επικοινωνία της πρώτης της εταιρικής καμπάνιας, με στόχο να υπογραμμίσει όλα όσα την έχουν ωθήσει στο να στηρίζει έμπρακτα την εγχώρια αγορά μπύρας, μέσω ενός διευρυμένου χαρτοφυλακίου αγαπημένων προϊόντων των καταναλωτών, και πάντα με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Συγκεκριμένα, με βασικό «όχημα» ένα ποτήρι μπύρας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αντανακλά όλες τις βασικές αξίες που πρεσβεύει και καθημερινά υπηρετεί, επιδιώκοντας τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και την επιστροφή της προς τους ανθρώπους της, τους καταναλωτές, τους πελάτες και συνεργάτες της, τις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται και την κοινωνία ευρύτερα.

Η διασφάλιση ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος, η ανάπτυξη, εξέλιξη και ευημερία των ανθρώπων της, η υλοποίηση βιώσιμων πρακτικών με συγκεκριμένους στόχους σε όλο το φάσμα λειτουργίας της, η διαρκής καινοτομία και η υιοθέτηση προηγμένων λύσεων προς όφελος των πελατών και των καταναλωτών της, η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, η διάδοση του μηνύματος υπέρ της διαφορετικότητας, ισότητας και συμπερίληψης και η εξωστρέφεια εντός και εκτός συνόρων δημιουργούν τη «ομπρέλα» της καμπάνιας, με βασικό μήνυμα:
«Κάτι Περισσότερο από μία Ζυθοποιία».

Και ακριβώς, επειδή, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει, τόσο δείγματα γραφής να δείξει, όσο και απτές δεσμεύσεις για το άμεσο και μακροπρόθεσμο μέλλον, ξεδιπλώνει την καμπάνια της, αποδεικνύοντας στην πράξη, το γιατί είναι «κάτι περισσότερο από μια ζυθοποιία», καθώς ουσιαστικά αντιπροσωπεύει:
«Κάτι περισσότερο από μια σύγχρονη επιχείρηση»
«Κάτι περισσότερο από ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας»
«Κάτι περισσότερο από έναν αξιόπιστο συνεργάτη»
«Κάτι περισσότερο από πρεσβευτή της ελληνικής μπύρας στο εξωτερικό»
«Κάτι περισσότερο από έναν απλό εργοδότη»
«Κάτι περισσότερο από μία περιβαλλοντικά υπεύθυνη επιχείρηση»
«Κάτι περισσότερο από μία κουλτούρα χωρίς αποκλεισμούς»
«Κάτι περισσότερο από απλό πρεσβευτή της υπεύθυνης κατανάλωσης»

Η Τζελίνα Σούχλα, Communication Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, οι πυλώνες που ορίζουν τις δράσεις μας και οι πρωτοβουλίες που υλοποιούμε στοχεύουν στην ενεργή συνεισφορά μας στην εξέλιξη του κλάδου μας και στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας προς τους ίδιους τους ανθρώπους μας, τους πελάτες και συνεργάτες μας, τους καταναλωτές μας. Και αυτό είναι που επιδιώκουμε να επικοινωνήσουμε μέσα από την πρώτη μας εταιρική καμπάνια: το πώς οι αξίες που καθημερινά υπηρετούμε ως εταιρεία αντανακλούν απτό, θετικό αποτύπωμα σε όλους τους βασικούς τομείς δραστηριοποίησής μας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το συγκεκριμένο project, το οποίο θεωρούμε ότι θα αποτελέσει ουσιαστικό asset στο σύνολο της εταιρικής μας επικοινωνίας».

Μάθετε περισσότερα: https://olympicbrewery.gr/news/kati-perissotero-kampania/ 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία


Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 14 προϊόντα: ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Μythos, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange / Mango-Passionfruit.
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον μηλίτη Somersby.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ώρα για το πιο ροζ party με τη νέα Trend Edition της essence: it’s Bubble Gum fun!

Ομορφιά - Στυλ 19.06.2024
Η συλλεκτική σειρά it’s Bubble Gum fun της essence θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα από 17/6

Δες το ‑ Πες το: Η νέα εφαρμογή που χρειάζεται κάθε πολίτης

Tech 17.06.2024
Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πολίτη για καλύτερη πόλη!

Γιορτάζουμε στην Ελλάδα την ανανέωση της μακροβιότερης συνεργασίας στην ιστορία της Premier League

Better life 17.06.2024
Carlsberg X LFC, με limited edition promo box αφιερωμένο στην αγαπημένη μας Liverpool! 10 MORE YEARS! FOREVER FANS!

Η φροντίδα του σώματός σου είναι τώρα γρήγορη, εύκολη και αποτελεσματική χάρη στις συσκευές FOREO

Ομορφιά - Στυλ 17.06.2024
Η Foreo σε βοηθάει να δημιουργήσεις μια ρουτίνα φροντίδας σώματος όπως στο SPA, αλλά από την άνεση του σπιτιού σου

Μην χάσετε την πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ Novasports Exclusive: THIN LINE – Mt Everest 8.848m

Better life 14.06.2024
Ο Έλληνας αθλητής υπεραποστάσεων Μάριος Γιαννάκου, διηγείται το κατόρθωμα του, να ανέβει στον Έβερεστ

Αυτήν την Κυριακή Colourday Festival στο ΟΑΚΑ!

Wellness 12.06.2024
Έρχεται αυτήν την Κυριακή, 16 Ιουνίου 2024, και θα είναι φαντασμαγορικό!