E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

«Κάτι περισσότερο από μία Ζυθοποιία»: Η πρώτη εταιρική καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Δημοσίευση 22/4/2024 | 16:15

«Κάτι περισσότερο από μία Ζυθοποιία»: Η πρώτη εταιρική καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, πιστή στον εταιρικό της Σκοπό, να «ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», προχώρησε με την επικοινωνία της πρώτης της εταιρικής καμπάνιας, με στόχο να υπογραμμίσει όλα όσα την έχουν ωθήσει στο να στηρίζει έμπρακτα την εγχώρια αγορά μπύρας, μέσω ενός διευρυμένου χαρτοφυλακίου αγαπημένων προϊόντων των καταναλωτών, και πάντα με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Συγκεκριμένα, με βασικό «όχημα» ένα ποτήρι μπύρας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αντανακλά όλες τις βασικές αξίες που πρεσβεύει και καθημερινά υπηρετεί, επιδιώκοντας τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και την επιστροφή της προς τους ανθρώπους της, τους καταναλωτές, τους πελάτες και συνεργάτες της, τις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται και την κοινωνία ευρύτερα.

Η διασφάλιση ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος, η ανάπτυξη, εξέλιξη και ευημερία των ανθρώπων της, η υλοποίηση βιώσιμων πρακτικών με συγκεκριμένους στόχους σε όλο το φάσμα λειτουργίας της, η διαρκής καινοτομία και η υιοθέτηση προηγμένων λύσεων προς όφελος των πελατών και των καταναλωτών της, η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, η διάδοση του μηνύματος υπέρ της διαφορετικότητας, ισότητας και συμπερίληψης και η εξωστρέφεια εντός και εκτός συνόρων δημιουργούν τη «ομπρέλα» της καμπάνιας, με βασικό μήνυμα:
«Κάτι Περισσότερο από μία Ζυθοποιία».

Και ακριβώς, επειδή, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει, τόσο δείγματα γραφής να δείξει, όσο και απτές δεσμεύσεις για το άμεσο και μακροπρόθεσμο μέλλον, ξεδιπλώνει την καμπάνια της, αποδεικνύοντας στην πράξη, το γιατί είναι «κάτι περισσότερο από μια ζυθοποιία», καθώς ουσιαστικά αντιπροσωπεύει:
«Κάτι περισσότερο από μια σύγχρονη επιχείρηση»
«Κάτι περισσότερο από ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας»
«Κάτι περισσότερο από έναν αξιόπιστο συνεργάτη»
«Κάτι περισσότερο από πρεσβευτή της ελληνικής μπύρας στο εξωτερικό»
«Κάτι περισσότερο από έναν απλό εργοδότη»
«Κάτι περισσότερο από μία περιβαλλοντικά υπεύθυνη επιχείρηση»
«Κάτι περισσότερο από μία κουλτούρα χωρίς αποκλεισμούς»
«Κάτι περισσότερο από απλό πρεσβευτή της υπεύθυνης κατανάλωσης»

Η Τζελίνα Σούχλα, Communication Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, οι πυλώνες που ορίζουν τις δράσεις μας και οι πρωτοβουλίες που υλοποιούμε στοχεύουν στην ενεργή συνεισφορά μας στην εξέλιξη του κλάδου μας και στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας προς τους ίδιους τους ανθρώπους μας, τους πελάτες και συνεργάτες μας, τους καταναλωτές μας. Και αυτό είναι που επιδιώκουμε να επικοινωνήσουμε μέσα από την πρώτη μας εταιρική καμπάνια: το πώς οι αξίες που καθημερινά υπηρετούμε ως εταιρεία αντανακλούν απτό, θετικό αποτύπωμα σε όλους τους βασικούς τομείς δραστηριοποίησής μας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το συγκεκριμένο project, το οποίο θεωρούμε ότι θα αποτελέσει ουσιαστικό asset στο σύνολο της εταιρικής μας επικοινωνίας».

Μάθετε περισσότερα: https://olympicbrewery.gr/news/kati-perissotero-kampania/ 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία


Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 14 προϊόντα: ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Μythos, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange / Mango-Passionfruit.
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον μηλίτη Somersby.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Lake Vouliagmeni x Zeus + Δione: Μια στρατηγική σύµπραξη στο πιο εµβληµατικό φυσικό τοπόσηµο της Αθηναϊκής Ριβιέρας

Wellness Χτες
Αυτό το γεωλογικό θαύμα γίνεται ο καμβάς για μία δημιουργική σύμπραξη

Μία μοναδική οινική εμπειρία στα ViBo Bistrot

Δράσεις 17.04.2025
110 επιλεγμένες ετικέτες, 40 επιλογές κρασιού σε ποτήρι και δυνατότητα αγοράς φιάλης σε τιμή κάβας

Ο Dimello αρωματικός καφές φίλτρου αναδείχθηκε “Προϊόν της Χρονιάς 2025”

Better life 17.04.2025
Μια ακόμα διάκριση που αναδεικνύει την αξία της ποιότητας και της συνέπειας στην καθημερινή απόλαυση

«Πάσχα στα ΑΒ. Πάμε!»: Η ΑΒ Βασιλόπουλος φέρνει μοναδικές προσφορές και εκπλήξεις για το πασχαλινό τραπέζι

Better life 17.04.2025
Δύο 6€ & μία 6€ επιταγή έκπτωσης ΑΒ με την αγορά ολόκληρου ή μισού αρνιού ή κατσικιού, αντίστοιχα

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ κατακτά 4 Grand Gold Quality Awards στη Monde Selection 2025

Better life 17.04.2025
Με τέσσερις νέες διεθνείς διακρίσεις, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ επιβεβαιώνει πως η κορυφή δεν είναι απλώς ένας στόχος - είναι το φυσικό του περιβάλλον

Όσα θα δούμε στο φετινό Japan Festival

Better life 10.04.2025
Αναμένεται να βγει σύντομα και το τελικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ

Mythos 0,0%: Η αυθεντική γεύση Mythos, χωρίς αλκοόλ!

Wellness 08.04.2025
Ο νέος Mythos 0,0% έφτασε και πλέον όσες και όσοι αναζητούν μία μπύρα χωρίς καθόλου αλκοόλ, αποκτούν μία δροσερή, φυσική και αναζωογονητική επιλογή

82 οργανώσεις της Κοινωνίας των Πολιτών συναντήθηκαν στο Φεστιβάλ Εθελοντισμού Voluntary Action 2025

Δράσεις 08.04.2025
Διαδραστικές παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των workshop

Τα Misko Protein επανασυστήνουν την έννοια της απόλαυσης

Wellness 07.04.2025
Τι κάνει ένα locker στη μέση της πλατείας Συντάγματος;

Brown Beach Evia Island: O απόλυτος all inclusive προορισμός για το Πάσχα

Wellness 04.04.2025
Ζήστε ένα αυθεντικό Πάσχα στο Brown Beach Evia Island από τις 18 Απριλίου!