E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

«Κάτι περισσότερο από μία Ζυθοποιία»: Η πρώτη εταιρική καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Δημοσίευση 22/4/2024 | 16:15

«Κάτι περισσότερο από μία Ζυθοποιία»: Η πρώτη εταιρική καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, πιστή στον εταιρικό της Σκοπό, να «ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», προχώρησε με την επικοινωνία της πρώτης της εταιρικής καμπάνιας, με στόχο να υπογραμμίσει όλα όσα την έχουν ωθήσει στο να στηρίζει έμπρακτα την εγχώρια αγορά μπύρας, μέσω ενός διευρυμένου χαρτοφυλακίου αγαπημένων προϊόντων των καταναλωτών, και πάντα με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Συγκεκριμένα, με βασικό «όχημα» ένα ποτήρι μπύρας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αντανακλά όλες τις βασικές αξίες που πρεσβεύει και καθημερινά υπηρετεί, επιδιώκοντας τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και την επιστροφή της προς τους ανθρώπους της, τους καταναλωτές, τους πελάτες και συνεργάτες της, τις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται και την κοινωνία ευρύτερα.

Η διασφάλιση ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος, η ανάπτυξη, εξέλιξη και ευημερία των ανθρώπων της, η υλοποίηση βιώσιμων πρακτικών με συγκεκριμένους στόχους σε όλο το φάσμα λειτουργίας της, η διαρκής καινοτομία και η υιοθέτηση προηγμένων λύσεων προς όφελος των πελατών και των καταναλωτών της, η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, η διάδοση του μηνύματος υπέρ της διαφορετικότητας, ισότητας και συμπερίληψης και η εξωστρέφεια εντός και εκτός συνόρων δημιουργούν τη «ομπρέλα» της καμπάνιας, με βασικό μήνυμα:
«Κάτι Περισσότερο από μία Ζυθοποιία».

Και ακριβώς, επειδή, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει, τόσο δείγματα γραφής να δείξει, όσο και απτές δεσμεύσεις για το άμεσο και μακροπρόθεσμο μέλλον, ξεδιπλώνει την καμπάνια της, αποδεικνύοντας στην πράξη, το γιατί είναι «κάτι περισσότερο από μια ζυθοποιία», καθώς ουσιαστικά αντιπροσωπεύει:
«Κάτι περισσότερο από μια σύγχρονη επιχείρηση»
«Κάτι περισσότερο από ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας»
«Κάτι περισσότερο από έναν αξιόπιστο συνεργάτη»
«Κάτι περισσότερο από πρεσβευτή της ελληνικής μπύρας στο εξωτερικό»
«Κάτι περισσότερο από έναν απλό εργοδότη»
«Κάτι περισσότερο από μία περιβαλλοντικά υπεύθυνη επιχείρηση»
«Κάτι περισσότερο από μία κουλτούρα χωρίς αποκλεισμούς»
«Κάτι περισσότερο από απλό πρεσβευτή της υπεύθυνης κατανάλωσης»

Η Τζελίνα Σούχλα, Communication Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, οι πυλώνες που ορίζουν τις δράσεις μας και οι πρωτοβουλίες που υλοποιούμε στοχεύουν στην ενεργή συνεισφορά μας στην εξέλιξη του κλάδου μας και στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας προς τους ίδιους τους ανθρώπους μας, τους πελάτες και συνεργάτες μας, τους καταναλωτές μας. Και αυτό είναι που επιδιώκουμε να επικοινωνήσουμε μέσα από την πρώτη μας εταιρική καμπάνια: το πώς οι αξίες που καθημερινά υπηρετούμε ως εταιρεία αντανακλούν απτό, θετικό αποτύπωμα σε όλους τους βασικούς τομείς δραστηριοποίησής μας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το συγκεκριμένο project, το οποίο θεωρούμε ότι θα αποτελέσει ουσιαστικό asset στο σύνολο της εταιρικής μας επικοινωνίας».

Μάθετε περισσότερα: https://olympicbrewery.gr/news/kati-perissotero-kampania/ 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία


Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 14 προϊόντα: ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Μythos, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange / Mango-Passionfruit.
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον μηλίτη Somersby.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Αναδείχθηκαν οι Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2024

Better life 18.07.2024
Επιχείρηση της Χρονιάς η Metlen Energy & Metals

Απόλαυσε τέλεια, ανορθωμένη επιδερμίδα με το FOREO BEAR™ 2 go

Ομορφιά - Στυλ 18.07.2024
Εξερευνήστε την τέλεια αντιγηραντική ρουτίνα ομορφιάς με το FOREO BEAR™ 2 go και ταξιδέψτε χωρίς προβλήματα!

Ζω & τραγουδώ, Δεν εξαρτώμαι 2024: Η συναυλία που για 2η συνεχόμενη χρονιά, ηχηρά περνά το μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Nαρκωτικών

Δράσεις 16.07.2024
Μια πρωτοβουλία του Μορφωτικού Εξωραϊστικού Ομίλου Νέου Ψυχικού (Μ.Ε.Ο.) και του ΚΕΘΕΑ Στροφή για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Nαρκωτικών

Έφτασε η νέα στιλάτη συλλεκτική σειρά της essence, Hello Kitty!

Ομορφιά - Στυλ 15.07.2024
H συνεργασία που όλοι περιμέναμε είναι επιτέλους εδώ!

Η Wolt προχωρά σε συνεργασία με τα Pet City!

Better life 15.07.2024
Πρόκειται για μία συνεργασία που αυξάνει ακόμα περισσότερο τις διαθέσιμες επιλογές στην online πλατφόρμα delivery ακόμα και για το κατοικίδιό σου

Greek summer addict by Avgerinos Cosmetics

Ομορφιά - Στυλ 15.07.2024
Η πιο καλοκαιρινή συλλογή επιστρέφει ανανεωμένη με ακόμα πιο ελκυστική εμφάνιση και την προσθήκη δύο νέων προϊόντων

8α Μαθητικά βραβεία «YouSmile Awards» 2024: Συμμετοχή περισσότερων από 5.500 μαθητών και 155 Σχολείων

Δράσεις 12.07.2024
«Ποτέ δεν είσαι πολύ μικρός για να αλλάξεις τον κόσμο!»

Νέα σειρά αφρόλουτρων Dove Advanced Care: 24ωρη αίσθηση ενυδάτωσης απευθείας από το ντους!

Ομορφιά - Στυλ 11.07.2024
Ήξερες ότι η αίσθηση ενυδάτωσης που απολαμβάνεις στο ντους μπορεί να σε ακολουθεί όπου κι αν είσαι, διαρκώντας 24 ώρες;

Διεθνές Φεστιβάλ Θαλάσσιου Τουρισμού 2024: Ξεκίνησαν οι εγγραφές εκθετών

Better life 10.07.2024
Πρόσκληση Χορηγών για το μοναδικό γεγονός του θαλάσσιου τουρισμού στη Ρόδο