E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί όλος ο πλανήτης έπαθε εμμονή με αυτά τα μπουκάλια νερού

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, το Stanley Quencher έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή μπουκάλια νερού στον κόσμο

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 12/1/2024 | 00:03

Γιατί όλος ο πλανήτης έπαθε εμμονή με αυτά τα μπουκάλια νερού
collage

Για το μεγαλύτερο μέρος των τελευταίων 110 ετών, η εταιρεία Stanley τα πήγαινε μια χαρά. Είχε φτιάξει μια θέση στα σακίδια των ανθρώπων και τα lunch boxes των εργαζομένων με τα μπουκάλια που διατηρούσαν τα τρόφιμα και τα ποτά ζεστά - ή κρύα - για ώρες ατελείωτες.

Η επωνυμία με έδρα το Σιάτλ κέρδιζε μαζί με άνετες ετήσιες πωλήσεις 70 εκατομμυρίων δολαρίων από τα διάσημα πράσινα προϊόντα της και φαινόταν έτοιμη για έναν ακόμη αιώνα μέτριας αλλά αξιόπιστης επιτυχίας.

Αλλά ξεκινώντας από το 2020, κάτι άλλαξε. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, το Stanley Quencher έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή μπουκάλια νερού στον κόσμο. Πωλείται σε μια συνεχώς αυξανόμενη γκάμα χρωμάτων και σχεδίων, και μάλιστα έχει υπερτροφοδοτήσει τις πωλήσεις της Stanley, κάνοντας έκκληση σε μια δημογραφική ομάδα την οποία η Stanley δεν ξόδεψε πολύ χρόνο για να τροφοδοτήσει τα πρώτα εκατό χρόνια της: τις γυναίκες.

Αγαπημένο τόσο των νοσοκόμων, των δασκάλων όσο και των διασημοτήτων, το Quencher ήταν τόσο δημοφιλές προϊόν που οι ετήσιες πωλήσεις του Stanley αναμένεται να ξεπεράσουν τα 750 εκατομμύρια δολάρια το 2023, σύμφωνα με στοιχεία που αναθεωρήθηκαν από το CNBC Make It.

Δεν ήταν έτσι παλιά! Οι πωλήσεις ήταν τόσο μέτριες που μέχρι το 2019 η Stanley είχε σταματήσει να εφοδιάζει και να εμπορεύεται το προϊόν.

Το 2020, η εταιρεια Stanley έφερε τον Terence Reilly ως νέο πρόεδρό της. Ο Reilly είχε περάσει τα τελευταία επτά χρόνια στην Crocs, όπου ηγήθηκε της στρατηγικής που μετέτρεψε τα τσόκαρα από καουτσούκ σε ένα από τα πιο καυτά παπούτσια της αγοράς.

Όταν ο Reilly λοιπόν πήγε στην ομάδα, έκανε μια μινι έρευνα μέσα στην εταιρεία για να ακούσει από τους υπαλλήλους τι λειτουργούσε και τι όχι. Ένας υπάλληλος ανέφερε μια ομάδα γυναικών στη Γιούτα που διατηρούσε ένα blog που ονομάζεται The Buy Guide.

Η συνιδρύτρια του Buy Guide, Ashlee LeSueur, είχε αγοράσει το πρώτο της Quencher σε ένα κατάστημα Bed, Bath and Beyond το 2017. Ερωτεύτηκε το προϊόν και γρήγορα άρχισε να το κάνει δώρο σε φίλους και να το συστήνει στους followers.

To 2019 λοιπόν η εταιρεία Stanley της έδωσε μια άλλη επιλογή: να κάνει μια παραγγελία χονδρικής για να πουλήσει Quenchers απευθείας στο κοινό της στον blog!

«Ένιωθα σαν να υπέγραφα υποθήκη», λέει η LeSueur στο CNBC Make It σχετικά με την παραγγελία της για 5.000 Quenchers. «Ήταν ένα μεγάλο ρίσκο. Χρειάστηκε κάθε δεκάρα που είχαμε στον επαγγελματικό λογαριασμό, συν κάποια προσωπικά κεφάλαια για να συμβεί αυτό».

Αυτά τα Quencher, ωστόσο, εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγες μέρες. Συνεργάστηκε μαζί τους για να προωθήσει νέα, συναρπαστικά χρώματα όπως το Desert Sage και το Cream. Στην πραγματικότητα, το Quencher πούλησε τόσο καλά που αντικατέστησε το εμβληματικό μπουκάλι Stanley ως το κορυφαίο σε πωλήσεις προϊόν της μάρκας το 2020. Έκτοτε δεν έχει αφήσει την πρώτη θέση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Οι πιο αγαπητές χώρες της Ευρώπης ‑ Πού βρίσκεται η Ελλάδα

Νέα Εποχή 25.06.2025
Οι πιο αγαπητές χώρες της Ευρώπης: Πού βρίσκεται η Ελλάδα;

Tι είναι το «needle spiking» και γιατί ανησυχούν οι αρχές

Stories 25.06.2025
Γαλλία: 145 περιστατικά με σύριγγες στη Γιορτή της Μουσικής

Γιατί οι αράχνες «μεταμφιέζονται» σε μυρμήγκια;

Περιβάλλον 25.06.2025
Είναι για λόγους επιβίωσης

Ο μεγαλύτερος σε ηλικία πλάτανος της Ευρώπης βρίσκεται στην Ελλάδα – Έχει ξεπεράσει τα 1.000 χρόνια ζωής!

Περιβάλλον Χτες
Το δέντρο-φαινόμενο που «κοιτάει» αιώνες ανθρώπινης ιστορίας

Lauren Drain: Η νοσοκόμα που εξορίστηκε από σκληρή αίρεση και έγινε influencer

Πρόσωπα Χτες
Μια συγκλονιστική προσωπική ιστορία

Αγγλία: Υποχρεωτικός έλεγχος DNA για όλα τα νεογέννητα

Νέα Εποχή Χτες
Μέσα στην επόμενη δεκαετία

Οι στρατιωτικές βάσεις των ΗΠΑ σε Ελλάδα και Μέση Ανατολή

Stories Χτες
Η Τεχεράνη εξετάζει τις επιλογές της, που κυμαίνονται από πλήγματα σε αμερικανικές στρατιωτικές βάσεις έως κυβερνοεπιθέσεις και παρεμβάσεις στην αγορά ενέργειας

Η μπυραρία ‑ χρηματιστήριο: Δες πώς λειτουργεί το πιο τρελό μπαρ της Κίνας!

Stories Προχτές
Η Qingdao Beer Exchange αποτελεί ένα πρωτότυπο concept μπυραρίας

Το φαινόμενο Johatsu: Γιατί 100.000 Ιάπωνες «εξαφανίζονται» κάθε χρόνο;

Νέα Εποχή Προχτές
Όταν η απόδραση γίνεται πράξη και όχι παρόρμηση

Βρέθηκαν παράξενοι καρποί σε ελληνικές παραλίες – Τι κρύβει αυτό το θαλάσσιο μυστήριο;

Περιβάλλον Προχτές
Μοιάζουν με ξεβρασμένα ρεβίθια – αλλά κρύβουν το μέλλον των θαλασσών μας

«Δεν αντέχω άλλες ειδοποιήσεις»: Η νέα τάση φυγής από τις ειδήσεις

Νέα Εποχή Προχτές
Πλέον πρόκειται για φαινόμενο