E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Το φαγητό που θα σε κάνει να ζήσεις τουλάχιστον 4 χρόνια περισσότερο

Ένα φλιτζάνι την ημέρα σου χαρίζει ζωή

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 16/9/2023 | 01:10

Το φαγητό που θα σε κάνει να ζήσεις τουλάχιστον 4 χρόνια περισσότερο
Photo by Betty Subrizi on Unsplash

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να ζήσουν πολλά χρόνια. Μέχρι και έναν αιώνα. Η διατροφή σε αυτό παίζει έναν πάρα πολύ σημαντικό ρόλο. Και υπάρχει μια τροφή που μπορεί να αυξήσει τα χρόνια που θα ζήσετε τουλάχιστον κατά τέσσερα.

Τι τρώνε οι άνθρωποι που ζουν περισσότερο; Πολλά λαχανικά, ξηρούς καρπούς, τροφές ολικής άλεσης και όχι πολλά ζωικά προϊόντα. Αυτή που θα σου δώσει χρόνο ζωής είναι τα φασόλια.

«Ο star της μακροζωίας είναι τα φασόλια. Ένα φλιτζάνι την ημέρα σου δίνει 4 χρόνια επιπλέον ζωής», λέει ο συγγραφέας Dan Buettner. Και σε αυτή τη διαπίστωση κατέληξε μετά από πολλά χρόνια ερευνών στις Μπλε Ζώνες, στις περιοχές δηλαδή που οι άνθρωποι ζουν περισσότερο.

Μια αλλη έρευνα από το Southeast Asian Journal of Tropical Medicine and Public Health, δείχνει ότι το ρίσκο της θνησιμότητας μειώνεται κατά τουλάχιστον 7% με 8% για κάθε 20 γραμμάρια όσπρια που έτρωγαν οι συμμετέχοντες. Αυτή η τροφή από μόνη της μπορεί να σου προσθέσει μερικά χρόνια, αλλά θα πρέπει να προσέχεις γενικότερα τον εαυτό σου.

Όσο για το ποια φασόλια πρέπει να τρώμε, οι ειδικοί προτείνουν εκείνα της κονσέρβας ή τα ξηρά σε σακούλα. Αν επιλέξεις αυτά της κονσέρβας, τότε πρόσεχε να μην έχουν πολύ αλάτι. Βάλε τα φασόλια σε σούπες, σαλάτες, σπιτικά burgers και όπου αλλού σου κάνει κέφι.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Είχατε ποτέ κάποιον σύντροφο ‑ «φούσκα»; Πως θα το καταλάβετε

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Τι είναι ο σύντροφος «puffer fish»;

Τα φυτά που κρατούν τα κουνούπια μακριά από τον κήπο και το μπαλκόνι σου

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Ορισμένα αρωματικά βότανα και λουλούδια περιέχουν φυσικές ουσίες που αποθαρρύνουν τα κουνούπια, προσφέροντας μια αισθητική και λειτουργική λύση για εξωτερικούς χώρους.

Πότε τα likes και οι online συνομιλίες μετράνε για απιστία

E-Daily 1.Hero 14.06.2026
Τι ακριβώς είναι η ψηφιακή απιστία;

Παγωτό vs gelato: Η γλυκιά διαφορά που πολλοί αγνοούν

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Νομίζεις ότι είναι το ίδιο; Να γιατί το gelato ξεχωρίζει

4 φυτά που μεγαλώνουν τόσο εύκολα που θα γεμίσεις γλάστρες χωρίς να το καταλάβεις

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Δεν χρειάζεται να είσαι expert στην κηπουρική για να δεις το μπαλκόνι σου να γεμίζει ζωή

5 μέρη στην Ελλάδα που είναι ακόμα «φθηνά» και αξίζει να πας τώρα

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Υπάρχουν ακόμα προορισμοί στην Ελλάδα που δεν χρειάζεσαι… δεύτερο μισθό για να πας διακοπές;

Το μαγικό συστατικό από το νεσεσέρ σου που «σώζει» ξηρούς αγκώνες και γόνατα

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Δεν είναι λάδι, ούτε κάποιο viral hack του TikTok – κι όμως κάνει θαύματα!

Το πιο υποτιμημένο βήμα στο skincare που κάνει τεράστια διαφορά

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Το μυστικό που προετοιμάζει την επιδερμίδα σου για να «δουλέψουν» πραγματικά όλα τα προϊόντα σου

Γιατί η ιαπωνική τέχνη του «shinrin yoku» είναι το κλειδί για να αντιμετωπίσεις το άγχος

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Ένας αρχαίος ιαπωνικός τρόπος ηρεμίας που υπόσχεται να μειώσει το άγχος σου… μόνο με μια βόλτα στη φύση!

Γιατί οι Ιάπωνες εφαρμόζουν το «kaizen» και πώς τους βοηθάει στη ζωή τους;

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Ένα ιαπωνικό μυστικό που μπορεί να βοηθήσει την καθημερινότητά σου να γίνει πιο ευχάριστη!

Για ποιον λόγο η επιβίβαση στο αεροπλάνο γίνεται πάντα από τα αριστερά;

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Ίσως να μην είχατε δώσει σημασία ως τώρα σε αυτήν την λεπτομέρεια

Πώς να αυξήσετε το μέγεθος του πeους σας με φυσικό τρόπο

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Σίγουρα δεν το περιμένατε