E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

«Μυθικές» συναντήσεις που μας χωράνε ΟΛΟΥΣ

από τη μπύρα Mythos!

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 3/7/2023 | 18:06

«Μυθικές» συναντήσεις που μας χωράνε ΟΛΟΥΣ

Ο Mythos προχώρησε φέτος στο λανσάρισμα της νέας του επικοινωνιακής καμπάνιας, με τίτλο «Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!». Στη νέα καμπάνια, το αγαπημένο και απόλυτα νεανικό brand χτίζοντας στην περσινή του επικοινωνία, έκανε ακόμη ένα βήμα, δίνοντας φωνή στις «είμαι δίπλα σου» ιστορίες. Ιστορίες ανθρώπων, που έχουν καταφέρει μέσα από τη δράση και την προσωπικότητά τους να σπάσουν τα στερεότυπα, να ξεχωρίσουν στον κλάδο τους και κυρίως να εμπνεύσουν, γιατί έχουν συνειδητά επιλέξει να δώσουν κάτι από τον εαυτό τους για να είναι δίπλα στους άλλους!

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο Mythos προγραμμάτισε μία σειρά από events, τα «Stand Up By Me» Meet-ups, στον πλήρως προσβάσιμο χώρο «Άτρακτος». Οι συναντήσεις ήταν ανοιχτές στο κοινό, που είχε την ευκαιρία να γνωριστεί με τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας καθώς και να συμμετέχει σε ενδιαφέρουσες συζητήσεις και δραστηριότητες σχετικά με τη Συμπερίληψη.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες συναντήσεις:

  • 25 Μαΐου: Η Κατερίνα Βρανά, η πρώτη «sitting down» stand-up comedian, ως hostess υποδέχτηκε στη σκηνή τους «Cool Crips», τον Γρηγόρη και τον Σπύρο, που προσεγγίζουν το θέμα της αναπηρίας με έναν fun και αισιόδοξο τρόπο, σε ένα σχεδόν stand-up comedy session.
  • 1 Ιουνίου: Η Κατερίνα Βρανά ως hostess υποδέχτηκε στη σκηνή την Electric Mama, την πρώτη Αθηναία που έσπασε το αντρικό άβατο του τατουάζ, και την Αλεξία Κούβελα, το μοντέλο που ίδρυσε το πρώτο plus size πρακτορείο μοντέλων, σε μία κουβέντα μεταξύ stand up και συνέντευξης για το κλασικό γυναικείο στερεότυπο: «Δεν κάνεις γι’ αυτή τη δουλειά».

 

  • 8 Ιουνίου: Ημέρα γνωριμίας με τον Νεκτάριο Παπαζαχαρία τον μπαμπά της τεράστιας οικογένειας του Athens Happy House, που υποδέχτηκε το κοινό μαζί με τους τετράποδους φίλους του στο πλαίσιο ενός adoption day.

 

  • 22 Ιουνίου: Η Κατερίνα Βρανά ως hostess υποδέχτηκε στη σκηνή τις WLG Female Stars, την πρώτη γυναικεία ομάδα gaming, και τον Same84, τον artist που δημιουργεί graffiti που αλλάζουν τον κόσμο, για μία συζήτηση με θέμα «H χαρά βαριέται τα στερεότυπα».

Για τη δημιουργία της καμπάνιας αλλά και κατά τη διάρκειά της, η ομάδα του Μύθου και το σύνολο των συνεργατών επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα, συνεργάστηκαν με τον Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους), και την Black Light, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας και τα εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε να διασφαλιστεί ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, σε όλες της τις εκφάνσεις.

Αξίζει να σημειωθεί πως ότι είναι η πρώτη φορά που το brand μιλά ανοιχτά για το θέμα και τη σημασία της συμπερίληψης, κάτι το οποίο αντικατοπτρίζεται και στο κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, «Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!» και έχει συνδεθεί με την έννοια της χαράς. Επειδή, λοιπόν, η χαρά «αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον», η ομάδα του brand θέλει να πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα προς μια γενικότερη αλλαγή στον τρόπο επικοινωνίας και αντίληψης, λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες που μπορεί να έχει ο κάθε συμπολίτης μας.

Μάλιστα, στο πλαίσιο της καμπάνιας, το site του brand γίνεται πλήρως προσβάσιμο, ενώ έχει ήδη εμπλουτιστεί με το επίσημο manifesto, τη full προσβάσιμη ταινία, την παρουσίαση των πρωταγωνιστών με λεπτομέρειες από τη ζωή και τη δράση τους, καθώς επίσης και τα μελλοντικά projects του Μύθου, στο πλαίσιο της προσβασιμότητας.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Lake Vouliagmeni x Zeus + Δione: Μια στρατηγική σύµπραξη στο πιο εµβληµατικό φυσικό τοπόσηµο της Αθηναϊκής Ριβιέρας

Wellness Χτες
Αυτό το γεωλογικό θαύμα γίνεται ο καμβάς για μία δημιουργική σύμπραξη

Μία μοναδική οινική εμπειρία στα ViBo Bistrot

Δράσεις 17.04.2025
110 επιλεγμένες ετικέτες, 40 επιλογές κρασιού σε ποτήρι και δυνατότητα αγοράς φιάλης σε τιμή κάβας

Ο Dimello αρωματικός καφές φίλτρου αναδείχθηκε “Προϊόν της Χρονιάς 2025”

Better life 17.04.2025
Μια ακόμα διάκριση που αναδεικνύει την αξία της ποιότητας και της συνέπειας στην καθημερινή απόλαυση

«Πάσχα στα ΑΒ. Πάμε!»: Η ΑΒ Βασιλόπουλος φέρνει μοναδικές προσφορές και εκπλήξεις για το πασχαλινό τραπέζι

Better life 17.04.2025
Δύο 6€ & μία 6€ επιταγή έκπτωσης ΑΒ με την αγορά ολόκληρου ή μισού αρνιού ή κατσικιού, αντίστοιχα

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ κατακτά 4 Grand Gold Quality Awards στη Monde Selection 2025

Better life 17.04.2025
Με τέσσερις νέες διεθνείς διακρίσεις, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ επιβεβαιώνει πως η κορυφή δεν είναι απλώς ένας στόχος - είναι το φυσικό του περιβάλλον

Όσα θα δούμε στο φετινό Japan Festival

Better life 10.04.2025
Αναμένεται να βγει σύντομα και το τελικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ

Mythos 0,0%: Η αυθεντική γεύση Mythos, χωρίς αλκοόλ!

Wellness 08.04.2025
Ο νέος Mythos 0,0% έφτασε και πλέον όσες και όσοι αναζητούν μία μπύρα χωρίς καθόλου αλκοόλ, αποκτούν μία δροσερή, φυσική και αναζωογονητική επιλογή

82 οργανώσεις της Κοινωνίας των Πολιτών συναντήθηκαν στο Φεστιβάλ Εθελοντισμού Voluntary Action 2025

Δράσεις 08.04.2025
Διαδραστικές παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των workshop

Τα Misko Protein επανασυστήνουν την έννοια της απόλαυσης

Wellness 07.04.2025
Τι κάνει ένα locker στη μέση της πλατείας Συντάγματος;

Brown Beach Evia Island: O απόλυτος all inclusive προορισμός για το Πάσχα

Wellness 04.04.2025
Ζήστε ένα αυθεντικό Πάσχα στο Brown Beach Evia Island από τις 18 Απριλίου!