E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η γαλλική αφίσα που μετέτρεψε την ταινία «Barbie» σε σeξουαλική κωμωδία

Ένα λογοπαίγνιο έφτανε

Δημοσίευση 25/6/2023 | 15:16

Η γαλλική αφίσα που μετέτρεψε την ταινία «Barbie» σε σeξουαλική κωμωδία

Η νέα ταινία της Warner Bros «Barbie» αναμένεται με τεράστια ανυπομονησία από μικρά και μεγάλα κορίτσια, αλλά και από όλους τους λάτρεις της πιο διάσημης κούκλας στον κόσμο. Η ταινία έχει διαφημιστεί πολύ, ενώ με την πρεμιέρα να έρχεται αυτό το καλοκαίρι, οι μεγάλες πόλεις έχουν γεμίσει με αφίσες.

Ωστόσο, μεγάλος ντόρος έχει γίνει με τη γαλλική έκδοση της αφίσας. Με μια πρώτη ματιά, η αφίσα φαίνεται αρκετά αθώα. Σε αυτήν εμφανίζεται η πρωταγωνίστρια Margot Robbie ως η ροζ ντυμένη κούκλα που ζωντανεύει και ο Ryan Gosling ως ο ξανθός βοηθός της, Ken.

Στην αφίσα, αναγράφεται το γαλλικό σλόγκαν: «Elle peut tout faire. Lui, c’est juste Ken» – που στα ελληνικά μεταφράζεται ως «εκείνη μπορεί να κάνει τα πάντα. Αυτός είναι απλώς ο Ken». Όμως, στη γαλλική αργκό, η συγκεκριμένη φράση έχει και μια άλλη σημασία, καθώς η λέξη «ken» χρησιμοποιείται και για το σeξ. Έτσι, το σλόγκαν γίνεται: «Εκείνη μπορεί να κάνει τα πάντα. Αυτός ξέρει μόνο πώς να κάνει σeξ».

Αν το διαβάσεις έτσι, η κωμική ταινία της Greta Gerwig μετατρέπεται σε σeξουαλική κωμωδία. Αυτή η κίνηση αποθεώθηκε από όλους στο διαδίκτυο. Αρκετοί Γάλλοι χρήστες του Twitter ανέβασαν στο Twitter φωτογραφίες των αφισών με σχόλια για την «τυχαία» ή «ατυχή» μετάφραση. Φυσικά, το θέμα έγινε viral, με μερικά από τα πρωτότυπα tweets να έχουν προβληθεί εκατομμύρια φορές.

Στη Γαλλία, η αφίσα της Barbie προκάλεσε μικρό σοκ και αγανάκτηση. Αρχικά, οι περισσότεροι γαλλόφωνοι υπέθεσαν ότι το διπλό υπονοούμενο ήταν αποτέλεσμα κακής ή υπερβολικά κυριολεκτικής μετάφρασης. Αλλά το λογοπαίγνιο ήταν τόσο προφανές, που πολλοί άρχισαν να υποψιάζονται ότι το μήνυμα της αφίσας ήταν μια σκόπιμη πράξη επιθετικού μάρκετινγκ.

«Είναι σίγουρα σκόπιμο – δεν υπάρχει περίπτωση ένας γαλλόφωνος να μην είχε προσέξει το βρώμικο λογοπαίγνιο», λέει στο The Hollywood Reporter ένα γαλλικό στέλεχος μάρκετινγκ από ανταγωνιστικό στούντιο, σημειώνοντας με θαυμασμό: «Είναι πραγματικά ιδιοφυές που το έβαλαν».

«Η κερδοσκοπία γύρω από την καμπάνια μάρκετινγκ της Barbie δείχνει ότι υπάρχει υψηλό επίπεδο ευαισθητοποίησης και μεγάλος ενθουσιασμός από το κοινό γύρω από την επερχόμενη κυκλοφορία της ταινίας μας στη Γαλλία», δήλωσε εκπρόσωπος της Warner Bros. «Ανυπομονούμε να δει την ταινία το κοινό σε όλο τον κόσμο κατά την κυκλοφορία της, τον επόμενο μήνα».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Αλέκος Τζανετάκος: Ο Έλληνας ηθοποιός που αρραβωνιάστηκε 17 φορές, αλλά δεν παντρεύτηκε ποτέ

Σινεμά 09.11.2025
Το 3ο επεισόδιο του νέου podcast του E-Daily.gr, «Καρέ-Καρέ», είναι αφιερωμένο στην άγνωστη ζωή του

Οι μεγαλύτεροι psycho σε ταινίες: Όσοι μας έκαναν πραγματικά να φοβηθούμε

Σινεμά Χτες
Κάτι τέτοιοι ρόλοι θέλουν πολύ ταλέντο

Tι συνέβη τη «σπουδαιότερη νύχτα της ποπ μουσικής»

Μουσική Χτες
50 από τους πιο καυτούς σούπερ σταρ της μουσικής της Αμερικής βρέθηκαν στο ίδιο σημείο για καλό σκοπό

Γιατί οι ταινίες με μεγάλους σταρ δεν πουλάνε πια;

Σινεμά 31.10.2025
Η αλλαγή της συμφωνίας θεατή - αστέρα

5 ταινίες για να δεις τη νύχτα του Halloween

Σινεμά 31.10.2025
Για μια scary and spooky night

3+1 διαμαντάκια θρίλερ των 60s που αξίζει να δεις

Σινεμά 30.10.2025
Αν ψάχνεις κάτι πέρα από το κλασικό «Dracula», «Frankenstein» και τα γνωστά

Αλίκη Βουγιουκλάκη: Όταν κόντεψε να πεθάνει σε ταξίδι και άλλα ατυχήματα που σημάδεψαν τη «χρυσή» καριέρα της

Σινεμά 30.10.2025
Το 2ο επεισόδιο του νέου podcast του E-Daily.gr, «Καρέ-Καρέ», είναι αφιερωμένο στα ματυχήματα της Αλίκης Βουγιουκλάκη