E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η γαλλική αφίσα που μετέτρεψε την ταινία «Barbie» σε σeξουαλική κωμωδία

Ένα λογοπαίγνιο έφτανε

Δημοσίευση 25/6/2023 | 15:16

Η γαλλική αφίσα που μετέτρεψε την ταινία «Barbie» σε σeξουαλική κωμωδία

Η νέα ταινία της Warner Bros «Barbie» αναμένεται με τεράστια ανυπομονησία από μικρά και μεγάλα κορίτσια, αλλά και από όλους τους λάτρεις της πιο διάσημης κούκλας στον κόσμο. Η ταινία έχει διαφημιστεί πολύ, ενώ με την πρεμιέρα να έρχεται αυτό το καλοκαίρι, οι μεγάλες πόλεις έχουν γεμίσει με αφίσες.

Ωστόσο, μεγάλος ντόρος έχει γίνει με τη γαλλική έκδοση της αφίσας. Με μια πρώτη ματιά, η αφίσα φαίνεται αρκετά αθώα. Σε αυτήν εμφανίζεται η πρωταγωνίστρια Margot Robbie ως η ροζ ντυμένη κούκλα που ζωντανεύει και ο Ryan Gosling ως ο ξανθός βοηθός της, Ken.

Στην αφίσα, αναγράφεται το γαλλικό σλόγκαν: «Elle peut tout faire. Lui, c’est juste Ken» – που στα ελληνικά μεταφράζεται ως «εκείνη μπορεί να κάνει τα πάντα. Αυτός είναι απλώς ο Ken». Όμως, στη γαλλική αργκό, η συγκεκριμένη φράση έχει και μια άλλη σημασία, καθώς η λέξη «ken» χρησιμοποιείται και για το σeξ. Έτσι, το σλόγκαν γίνεται: «Εκείνη μπορεί να κάνει τα πάντα. Αυτός ξέρει μόνο πώς να κάνει σeξ».

Αν το διαβάσεις έτσι, η κωμική ταινία της Greta Gerwig μετατρέπεται σε σeξουαλική κωμωδία. Αυτή η κίνηση αποθεώθηκε από όλους στο διαδίκτυο. Αρκετοί Γάλλοι χρήστες του Twitter ανέβασαν στο Twitter φωτογραφίες των αφισών με σχόλια για την «τυχαία» ή «ατυχή» μετάφραση. Φυσικά, το θέμα έγινε viral, με μερικά από τα πρωτότυπα tweets να έχουν προβληθεί εκατομμύρια φορές.

Στη Γαλλία, η αφίσα της Barbie προκάλεσε μικρό σοκ και αγανάκτηση. Αρχικά, οι περισσότεροι γαλλόφωνοι υπέθεσαν ότι το διπλό υπονοούμενο ήταν αποτέλεσμα κακής ή υπερβολικά κυριολεκτικής μετάφρασης. Αλλά το λογοπαίγνιο ήταν τόσο προφανές, που πολλοί άρχισαν να υποψιάζονται ότι το μήνυμα της αφίσας ήταν μια σκόπιμη πράξη επιθετικού μάρκετινγκ.

«Είναι σίγουρα σκόπιμο – δεν υπάρχει περίπτωση ένας γαλλόφωνος να μην είχε προσέξει το βρώμικο λογοπαίγνιο», λέει στο The Hollywood Reporter ένα γαλλικό στέλεχος μάρκετινγκ από ανταγωνιστικό στούντιο, σημειώνοντας με θαυμασμό: «Είναι πραγματικά ιδιοφυές που το έβαλαν».

«Η κερδοσκοπία γύρω από την καμπάνια μάρκετινγκ της Barbie δείχνει ότι υπάρχει υψηλό επίπεδο ευαισθητοποίησης και μεγάλος ενθουσιασμός από το κοινό γύρω από την επερχόμενη κυκλοφορία της ταινίας μας στη Γαλλία», δήλωσε εκπρόσωπος της Warner Bros. «Ανυπομονούμε να δει την ταινία το κοινό σε όλο τον κόσμο κατά την κυκλοφορία της, τον επόμενο μήνα».

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το πιο διάσημο ροκ τραγούδι που γράφτηκε μέσα σε 5 λεπτά και το τραγουδάμε όλοι

Μουσική Χτες
Αποτελεί έναν από τους πιο εμβληματικούς ύμνους της ροκ της δεκαετίας του 1980

Πώς μια αστακομακαρονάδα παραλίγο να καταστρέψει την ταινία «Τιτανικός»

Σινεμά Χτες
Μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία που δεν γνωρίζαμε

5 ηθοποιοί ‑ θρύλοι που ήταν «εφιαλτικοί» στην πραγματική τους ζωή

Σινεμά Προχτές
Η οθόνη δεν λέει πάντα την αλήθεια

Συναυλία ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ: Η νέα λύση που εξετάζουν για να ικανοποιηθεί η τεράστια ζήτηση

Μουσική 29.04.2025
Λύση για να ικανοποιηθεί όσο το δυνατό περισσότερος κόσμος αναζητούν οι διοργανωτές της συναυλίας του ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ

ΛΕΞ: Ακόμα και στις 6:00, 2.000 άτομα περίμεναν να βγάλουν εισιτήριο για τη συναυλία στο ΟΑΚΑ!

Μουσική 25.04.2025
Aπό το πρώτο λεπτό «ρίχνει» τα sites κράτησης εισιτήριων

Η πασίγνωστη ηθοποιός που έγραψε το «Μη γυρίσεις» και δεν το έμαθε κανείς

Μουσική 25.04.2025
Το τραγούδι των Κατσιμιχαίων που μιλάει για κακοποίηση κι όχι για έρωτα

Ο ΛΕΞ ανακοίνωσε συναυλία στο ΟΑΚΑ: Χαμός για ένα εισιτήριο, πάνω από 45.000 στην «ουρά»

Μουσική 24.04.2025
Πάει για ιστορικό ρεκόρ με την -όπως όλα δείχνουν- μεγαλύτερη συναυλία της χρονιάς