E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η γαλλική αφίσα που μετέτρεψε την ταινία «Barbie» σε σeξουαλική κωμωδία

Ένα λογοπαίγνιο έφτανε

Δημοσίευση 25/6/2023 | 15:16

Η γαλλική αφίσα που μετέτρεψε την ταινία «Barbie» σε σeξουαλική κωμωδία

Η νέα ταινία της Warner Bros «Barbie» αναμένεται με τεράστια ανυπομονησία από μικρά και μεγάλα κορίτσια, αλλά και από όλους τους λάτρεις της πιο διάσημης κούκλας στον κόσμο. Η ταινία έχει διαφημιστεί πολύ, ενώ με την πρεμιέρα να έρχεται αυτό το καλοκαίρι, οι μεγάλες πόλεις έχουν γεμίσει με αφίσες.

Ωστόσο, μεγάλος ντόρος έχει γίνει με τη γαλλική έκδοση της αφίσας. Με μια πρώτη ματιά, η αφίσα φαίνεται αρκετά αθώα. Σε αυτήν εμφανίζεται η πρωταγωνίστρια Margot Robbie ως η ροζ ντυμένη κούκλα που ζωντανεύει και ο Ryan Gosling ως ο ξανθός βοηθός της, Ken.

Στην αφίσα, αναγράφεται το γαλλικό σλόγκαν: «Elle peut tout faire. Lui, c’est juste Ken» – που στα ελληνικά μεταφράζεται ως «εκείνη μπορεί να κάνει τα πάντα. Αυτός είναι απλώς ο Ken». Όμως, στη γαλλική αργκό, η συγκεκριμένη φράση έχει και μια άλλη σημασία, καθώς η λέξη «ken» χρησιμοποιείται και για το σeξ. Έτσι, το σλόγκαν γίνεται: «Εκείνη μπορεί να κάνει τα πάντα. Αυτός ξέρει μόνο πώς να κάνει σeξ».

Αν το διαβάσεις έτσι, η κωμική ταινία της Greta Gerwig μετατρέπεται σε σeξουαλική κωμωδία. Αυτή η κίνηση αποθεώθηκε από όλους στο διαδίκτυο. Αρκετοί Γάλλοι χρήστες του Twitter ανέβασαν στο Twitter φωτογραφίες των αφισών με σχόλια για την «τυχαία» ή «ατυχή» μετάφραση. Φυσικά, το θέμα έγινε viral, με μερικά από τα πρωτότυπα tweets να έχουν προβληθεί εκατομμύρια φορές.

Στη Γαλλία, η αφίσα της Barbie προκάλεσε μικρό σοκ και αγανάκτηση. Αρχικά, οι περισσότεροι γαλλόφωνοι υπέθεσαν ότι το διπλό υπονοούμενο ήταν αποτέλεσμα κακής ή υπερβολικά κυριολεκτικής μετάφρασης. Αλλά το λογοπαίγνιο ήταν τόσο προφανές, που πολλοί άρχισαν να υποψιάζονται ότι το μήνυμα της αφίσας ήταν μια σκόπιμη πράξη επιθετικού μάρκετινγκ.

«Είναι σίγουρα σκόπιμο – δεν υπάρχει περίπτωση ένας γαλλόφωνος να μην είχε προσέξει το βρώμικο λογοπαίγνιο», λέει στο The Hollywood Reporter ένα γαλλικό στέλεχος μάρκετινγκ από ανταγωνιστικό στούντιο, σημειώνοντας με θαυμασμό: «Είναι πραγματικά ιδιοφυές που το έβαλαν».

«Η κερδοσκοπία γύρω από την καμπάνια μάρκετινγκ της Barbie δείχνει ότι υπάρχει υψηλό επίπεδο ευαισθητοποίησης και μεγάλος ενθουσιασμός από το κοινό γύρω από την επερχόμενη κυκλοφορία της ταινίας μας στη Γαλλία», δήλωσε εκπρόσωπος της Warner Bros. «Ανυπομονούμε να δει την ταινία το κοινό σε όλο τον κόσμο κατά την κυκλοφορία της, τον επόμενο μήνα».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η Τζούλια Γκάρνερ επιβεβαιώνει: Θα υποδυθεί τη Madonna στη βιογραφική ταινία

Σινεμά 05.09.2025
Το σχόλιο της ηθοποιού για το πολυαναμενόμενο βιογραφικό φιλμ της Μαντόνα.

Βενετία 2025: Η «Αρκουδότρυπα» των Παπαδάκη – Ντινόπουλου κέρδισε το Europa Cinemas Venice Label

Σινεμά 05.09.2025
Η κριτική επιτροπή χαρακτήρισε την ταινία «φρέσκο και ενεργητικό ντεμπούτο»

Intervision: Επαναφέρει ο Πούτιν το αντίπαλο δέος της Eurovision;

Eurovision 05.09.2025
Ο διαγωνισμός τραγουδιού παρέμενε «ανενεργός» από το 1980 - Οι ΗΠΑ έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους

Οι 5 καλύτερες ταινίες που γεννήθηκαν από τα βιβλία του Στίβεν Κινγκ

Σινεμά 05.09.2025
Τα έργα του έχουν αγαπηθεί από εκατομμύρια αναγνώστες

ΛΕΞ: Sold out η συναυλία του στην Θεσσαλονίκη μέσα σε λίγες ώρες

Μουσική 04.09.2025
Θα γίνει στις 18 Οκτωβρίου

Πως μια κωμική σειρά έβγαλε έναν αθώο πατέρα από τη φυλακή

TV Σειρές 04.09.2025
Μια ιστορία που ευτυχώς είχε αίσιο τέλος

Το μυστικό του Αιγαίου: Ένα παλιό καραβόσπιτο έγινε το πιο μαγικό βιβλιοπωλείο των Κυκλάδων

Paper 03.09.2025
Δεν είναι μπαρ, δεν είναι ταβερνάκι, δεν είναι καν τουριστικό σποτ – και όμως είναι ο λόγος που χιλιάδες ταξιδιώτες μιλούν για την Ανάφη

Πώς ένα τραγούδι του 1989 έγινε το hit του καλοκαιριού και «τρέλανε» τη νεολαία

Μουσική 02.09.2025
Το τραγούδι εκτοξεύτηκε όταν ο τραγουδιστής Γιώργος Τσαλίκης το έκανε επανεκτέλεση