E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η Ισπανίδα που αυτοεξορίστηκε σε μια σπηλιά χωρίς κανένα λόγο: Tι είπε όταν βγήκε

Η Beatriz Flamini δεν είχε ιδέα τι συνέβη στον πλανήτη επί 2 χρόνια

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 26/4/2023 | 01:39

Η Ισπανίδα που αυτοεξορίστηκε σε μια σπηλιά χωρίς κανένα λόγο: Tι είπε όταν βγήκε

Μια Ισπανίδα αθλήτρια που απομονώθηκε οικειοθελώς από τον κόσμο μπαίνοντας σε μια σπηλιά τον Νοέμβριο του 2021, πρόσφατα βγήκε από την αυτοεξορία της μετά από 500 ημέρες ρεκόρ.

Όταν η γυναίκα ορειβάτης Beatriz Flamini μπήκε σε μια απομονωμένη σπηλιά στην ισπανική περιοχή της Γρανάδας στις 21 Νοεμβρίου 2021, ο κόσμος βρισκόταν ακόμα στη μέση της πανδημίας Covid-19, η Ρωσία δεν είχε εισβάλει στην Ουκρανία και ο Έλον Μασκ δεν είχε γίνει ακόμη ο ιδιοκτήτης του Twitter. Η Beatriz Flamini ήταν 48 ετών όταν μπήκε στη σπηλιά, αλλά είχε κλείσει τα 50 όταν βγήκε από αυτό και δεν είχε ιδέα τι είχε συμβεί στον έξω κόσμο τις τελευταίες 500 ημέρες.

Αν και δεν ήρθε σε επαφή με άλλους ανθρώπους, η Beatriz παρακολουθήθηκε προσεκτικά από μια ομάδα επιστημόνων, συμπεριλαμβανομένων ψυχολόγων και σπηλαιολόγων, σε αυτό που θεωρείται ένα πρώτο πείραμα στο είδος του...

«Είμαι ακόμα κολλημένη στις 21 Νοεμβρίου 2021. Δεν ξέρω τίποτα για τον κόσμο», είπε η αθλήτρια στους δημοσιογράφους καθώς έβγαινε για πρώτη φορά από τη σπηλιά βάθους 70 μέτρων (230 πόδια). «Έμεινα σιωπηλη εδώ και ενάμιση χρόνο, χωρίς να μιλάω σε κανέναν εκτός από τον εαυτό μου».

Χαμογελώντας και φορώντας γυαλιά για να προστατεύει τα μάτια της από το φως του ήλιου μετά από 500 ημέρες σκοταδιού, η 50χρονη ορειβάτης περιέγραψε την ακραία εμπειρία της ως «εξαιρετική, ασυναγώνιστη», υποσχόμενη να προσφέρει περισσότερες λεπτομέρειες μετά το πρώτο της ντους μετά από σχεδόν ενάμιση χρονο. Προφανώς ξόδεψε τον περισσότερο χρόνο της διαβάζοντας 60 βιβλία, κάνοντας γυμναστική, σχεδιάζοντας και πλέκοντας μάλλινα καπέλα.

Η Flamini έπρεπε να κάνει μικρά βήματα μετά την έξοδο από τη σπηλιά, γιατί οι αισθήσεις της μόλις άρχιζαν να προσαρμόζονται στον έξω κόσμο, κι έτσι συνέχιζε να χάνει την ισορροπία της. Είπε ότι σταμάτησε να παρακολουθεί τον χρόνο κάποια στιγμή, μετά από περίπου δύο μήνες, και υπολόγισε ότι ήταν μέσα «μεταξύ 160-170 ημερών», όχι 500.

Η ζωή σε πλήρη απομόνωση για τόσο καιρό προκάλεσε τη Flamini να βιώσει «ακουστικές ψευδαισθήσεις», επειδή «είσαι σιωπηλός και ο εγκέφαλος το φτιάχνει», αλλά το πιο δύσκολο πράγμα που έπρεπε να ανεχτεί ήταν μια εισβολή μυγών μέσα στη σπηλιά!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η πιο τρελή χριστουγεννιάτικη ληστεία της ιστορίας: Πώς τέσσερις φοιτητές «έκλεψαν» μια πέτρα 150 κιλών

Xmas 23.12.2025
Ένα βράδυ Χριστουγέννων, μια πέτρα 150 κιλών και μια ιστορία που μοιάζει περισσότερο με θρύλο παρά με πραγματικό γεγονός

Η Πτωματική Σύνοδος: Το δικαστήριο που ξεπέρασε κάθε όριο

Ιστορικά 23.12.2025
Όταν το Βατικανό έστησε δίκη σε έναν νεκρό Πάπα

Θα γυρίσουν οι άνθρωποι στην παλιά τεχνολογία;

Νέα Εποχή 23.12.2025
Πολλοί, ναι όπως φαίνεται

Γιατί οι άνδρες δεν έχουν ακόμα αντισυλληπτικά χάπια

Stories 23.12.2025
Δεν είναι θέμα επιστήμης

Πήγε στο διάστημα με αμαξίδιο – και άλλαξε όσα θεωρούσαμε δεδομένα

Πρόσωπα 23.12.2025
Από το ατύχημα στη γραμμή Κάρμαν: Η Michaela Benthaus σπάει το τελευταίο σύνορο

Νέα έρευνα: Η «πρωτεύουσα» της εξυπνάδας: Ποια χώρα προηγείται σε IQ, πτυχία και Νόμπελ

Νέα Εποχή Χτες
Ποια χώρα έχει τα πιο μορφωμένα και έξυπνα μυαλά στον πλανήτη;

Φοβάσαι να γυρίσεις μόνη σπίτι; Η εφαρμογή που σου δείχνει τον πιο ασφαλή δρόμο

Νέα Εποχή Χτες
Όταν η επιστροφή στο σπίτι γίνεται άσκηση εγρήγορσης και η Τεχνητή Νοημοσύνη προσπαθεί να μειώσει έναν φόβο που δεν είναι υπερβολή, αλλά καθημερινότητα

Οι ερωτήσεις που χαλαρώνουν την ατμόσφαιρα στο πρώτο ραντεβού

Stories Χτες
Σπάνε την αμηχανία, ανοίγουν τον διάλογο και βοηθούν δύο αγνώστους να μετακινηθούν από το τυπικό στο ουσιαστικό

Εxplainer: Γιατί η Ρώμη βάζει εισιτήριο στη Φοντάνα ντι Τρέβι και τι προσπαθεί να ελέγξει;

Stories Χτες
Η Ρώμη αλλάζει. Και μαζί της αλλάζει και ο τρόπος που στεκόμαστε απέναντι στα πιο εμβληματικά της μνημεία.