LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Οι ασκήσεις που θα βάλουν τέλος στη στuτική δυσλειτουργία

Οι ασκήσεις που θα βάλουν τέλος στη στuτική δυσλειτουργία

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 21/4/2023 | 00:00

Οι ασκήσεις που θα βάλουν τέλος στη στuτική δυσλειτουργία
Photo by Brooke Cagle on Unsplash

Η στuτική δυσλειτουργία μπορεί να συμβεί στον καθένα. Μπορεί να επηρεάσει όλους τους άντρες ανεξαρτήτου ηλικίας. Οι μύες είναι πολύ σημαντικοί για τη διατήρηση της στuσης, αλλά πολλές φορές χάνουν τη δύναμη που έχουν και γι’ αυτό χρειάζονται άσκηση.

Οι ασκήσεις αυτές είναι πολύ συγκεκριμένες και στόχο έχουν να δυναμώσουν τους μυς του πυελικού εδάφους. Και με αυτόν τον τρόπο οι άντρες θα ωφεληθούν όσον αφορά στη στuση τους. Οι ασκήσεις λοιπόν που θα δυναμώσουν τους εν λόγω μύες είναι οι παρακάτω:

Ασκήσεις Kegel

Πρόκειται συγκεκριμένα για τις ασκήσεις του πυελικού εδάφους, που ονομάζονται Kegel. Στόχος τους είναι να γυμναστεί η βάση του πeους και ο ηβοκοκκυγικός μυς, ο οποίος υποστηρίζει τα πυελικά όργανα. Με αυτές τις ασκήσεις, τα αποτελέσματα είναι ορατά σε 4 έως 6 εβδομάδες.

Η άσκηση μπορεί να είναι απλή αλλά είναι άκρως σημαντική, αφού ο άντρας μαθαίνει πως να ενεργοποιεί τους μυς που είναι σημαντικοί για τη στuση. Ξαπλώστε με τα γόνατα λυγισμένα, τα πόδια στο πάτωμα και τα χέρια στο πλάι. Κάντε μια εκπνοή και σφίξτε τους πυελικούς μυς μετρώντας μέχρι το τρία. Ύστερα κάντε εισπνοή και απελευθερώστε τους. Θα είναι καλύτερα τα αποτελέσματα αν κάνετε την άσκηση και καθιστοί και όρθιοι. Και μόλις δείτε ότι μπορείτε να κάνετε την άσκηση τρεις φορές την ημέρα, μπορείτε να προσθέσετε και ασκήσεις με περισσότερη κίνηση.

Ασκήσεις Pilates

Οι Pilates ενεργοποιούν και τους μυς του κορμού και του πυελικού εδάφους, βοηθώντας τους μυς που είναι απαραίτητοι για τη στuση. Υπάρχει μια πολύ απλή και αποτελεσματική άσκηση στις Pilates που μπορείτε να κάνετε για τον συγκεκριμένο σκοπό.

Ξαπλώστε με τα γόνατα λυγισμένα, τα πέλματα στο πάτωμα και τα χέρια στο πλάι. Η σπονδυλική σας στήλη θα πρέπει να είναι σε ουδέτερη στάση, κρατώντας ένα μικρό κενό ανάμεσα στην πλάτη και στο πάτωμα. Σηκώστε τη λεκάνη προς τον αφαλό, πιέζοντας την πλάτη σας προς το έδαφος και σηκώστε αργά τους γλουτούς σας πιέζοντας τις πατούσες στο έδαφος. Ύστερα μπορείτε να σφίξετε τους μηρούς σας, πάρτε τρεις ανάσες και ξανασφίξτε μηρούς και μυς του πυελικού εδάφους. Τέλος χαμηλώστε αργά τους μηρούς σας και χαλαρώστε σταδιακά. Μπορείτε να το επαναλαμβάνετε 3 με 4 φορές την ημέρα μέχρι να φτάσετε να κάνετε 10 επαναλήψεις.

Επίσης άλλες ασκήσεις που μπορούν να βοηθήσουν τη στuτική δυσλειτουργία είναι η αεροβικές, η πυγμαχία, η ποδηλασία, η κωπηλασία και το τρέξιμο.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Kαθάρισε το πρόσωπό σου σωστά: Πώς να το κάνεις σαν επαγγελματίας

Body+Mind 22.04.2024
Μαθαίνουμε από τις celebs που έχουν στις ομάδες τους, τους καλύτερους beauty experts

Οι 10 καθημερινές συνήθειες που μας κάνουν εξυπνότερους

Body+Mind 22.04.2024
«Τα μυαλά είναι σαν τα αλεξίπτωτα… για να λειτουργήσουν πρέπει να είναι ανοιχτά», όπως λέει και διάσημο ρητό

Το μόνο μπουφάν που χρειάζεσαι την άνοιξη και το καλοκαίρι είναι αυτό

Style 22.04.2024
Προσθέτει μια νότα casual κομψότητας σε κάθε σύνολο

Ο βασικός «ένοχος» για καρδιακά προβλήματα

Body+Mind 22.04.2024
Πως μπορούμε να μειώσουμε την επίδραση του

3 κακά παραδείγματα που δίνεις στο παιδί ενώ δεν το θέλεις

Family Προχτές
Τα παιδιά κάνουν ό, τι βλέπουν και όχι ό, τι τους λένε

3 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον σύντροφό σας πριν συζήσετε

Σχέσεις Προχτές
Είναι μια πραγματικά ευχάριστη στιγμή, αλλά είναι επίσης μια πολύ σημαντική

Τα πιο όμορφα λουλούδια για να φυτέψεις στη γλάστρα σου την άνοιξη

Σπίτι Προχτές
Για να δημιουργήσεις τη δική σου όαση στο μπαλκόνι σου!

4 συμπληρώματα που ενισχύουν το κολλαγόνο για ελαστικό δέρμα

Body+Mind Προχτές
Συμβουλευτείτε πρώτα το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε μια νέα ρουτίνα συμπληρωμάτων