LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Πώς μια ακτιβίστρια κατέληξε σε μια διαφήμιση καλλυντικών, δεκαετίες μετά τον θάνατό της

Η Julia Howe ήταν υπέρμαχος της κατάργησης της δουλείας, υποστηρικτής του δικαιώματος ψήφου των γυναικών και ιδρυτικό μέλος πολλών οργανώσεων για τα δικαιώματα των γυναικών

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 21/3/2023 | 19:37

Πώς μια ακτιβίστρια κατέληξε σε μια διαφήμιση καλλυντικών, δεκαετίες μετά τον θάνατό της

Πού κολλάει μια διαφήμιση καλλυντικών όπως αυτή της Avon από το 1943 με τη Julia Ward Howe, συγγραφέα του «The Battle Hymn of the Republic»; Υπάρχει μια ιστορία από πίσω.

Το 1862, η ποιήτρια και συγγραφέας Julia Ward Howe (1819-1910) έγραψε τον περίφημο ύμνο του Εμφυλίου Πολέμου, «The Battle Hymn of the Republic». 

Η Howe ήταν υπέρμαχος της κατάργησης της δουλείας, υποστηρικτής του δικαιώματος ψήφου των γυναικών και ιδρυτικό μέλος πολλών οργανώσεων για τα δικαιώματα των γυναικών, συμπεριλαμβανομένης της Ένωσης Ψηφοφορίας της Νέας Αγγλίας, της Ένωσης Γυναικών Ψηφοφορίας της Μασαχουσέτης, της Αμερικανικής Ένωσης Γυναικών Ψηφοφορίας και της Ένωσης για την Προώθηση των Γυναικών.

Πώς λοιπόν μια σουφραζέτα κατέληξε σε μια διαφήμιση καλλυντικών, δεκαετίες μετά τον θάνατό της, κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου;

Το 1886 ιδρύθηκε η California Perfume Company (CPC) και οι εκπρόσωποι της CPC εισήγαγαν τις γυναίκες της επαρχίας και των μικρών πόλεων στα εμπορικά προϊόντα ομορφιάς. Κατά τη δεκαετία του 1920, η CPC πούλησε αρκετές σειρές αρωμάτων και καλλυντικών με διάφορες επωνυμίες. Το 1928, η CPC εισήγαγε τη μάρκα Avon και η εταιρεία μετονομάστηκε επίσημα σε Avon Products, Inc., το 1939.

Η Avon διαφήμιζε τα προϊόντα της με διάφορα θέματα καμπάνιας. Η εκστρατεία τους το 1943 παρουσίασε γυναίκες - ηρωίδες από το παρελθόν. Η εκστρατεία «Στις Ηρωίδες της Αμερικής» απεικόνισε τις «σημερινές γυναίκες που στοχάζονται τις γενναίες γυναίκες του παρελθόντος». Οι διαφημίσεις ήταν πολύ πατριωτικές και η Μάρθα Ουάσινγκτον και η Κλάρα Μπάρτον ήταν μεταξύ των ηρωίδων που εμφανίστηκαν. Η διαφήμιση με την Τζούλια Γουάρντ Χάου είχε τίτλο «για την Αμερική…για την ελευθερία…για τη νίκη».

Σύμφωνα με το διαφημιστικό κείμενο, η Julia Ward Howe έγραψε ένα τραγούδι που «ενέπνευσε και εξακολουθεί να εμπνέει τους άνδρες στη νίκη». Συνεχίζει, «Κάθε σύγχρονη γυναίκα μπορεί να μην έχει το χάρισμα να συνθέσει ένα πολεμικό τραγούδι για το έθνος της. Αλλά στο γενναίο χρώμα των χειλιών και των μάγουλων της, στην εμπιστοσύνη στα μάτια της και στις γενναίες αποφάσεις που εκφράζονται στις πράξεις της, υπάρχει μια αρμονία που εμπνέει εξίσου σίγουρα με τις συγκλονιστικές νότες και τα λόγια του "The Battle Hymn of the Republic"».

Και ο... τρόπος για να «βοηθήσετε να διατηρήσετε τα χείλη και τα μάγουλά σας πάντα εμπνευσμένα είναι να καλέσετε τον τοπικό αντιπρόσωπο της Avon!».

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ποιος είναι ο διασημότερος αθλητής στον κόσμο αυτή τη στιγμή

Άνθρωποι 19.04.2024
Είναι αυτός που νομίζεις

Πού πήγαν μετά θάνατον ο Αδάμ και η Εύα; Η ερώτηση που δεν απαντά η Βίβλος

Ιστορικά 19.04.2024
Υπάρχει όντως ένα ερώτημα εδώ που δεν έχει ξεκάθαρη απάντηση

Το υγρό που θα αντικαταστήσει τη βενζίνη και το έχουμε όλοι στα σπίτια μας

Τεχνολογία 19.04.2024
Οι προσπάθειες που γίνονται από τους κατασκευαστές οχημάτων

Δημήτρης Παπανώτας, από τις εκπομπές lifestyle ως το ΣΥΡΙΖΑ

Άνθρωποι Χτες
Εκτός ευρωψηφοδελτίου ΣΥΡΙΖΑ μένει τελικά ο Δημήτρης Παπανώτας

5 από τις πιο ακριβές φωτογραφίες που πουλήθηκαν ποτέ

ΝΕΑ Χτες
Κάποιες μετρούν πάνε από έναν αιώνα ζωής

«Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι Θεός» : O Πρωθυπουργός της Ινδίας έχει φανατικό κοινό

Άνθρωποι Χτες
Γιος ενός πωλητή τσαγιού σε μια μικρή πόλη στο Γκουτζαράτ

Η προέλευση και ο μύθος γύρω από το «κακό μάτι»

Ιστορικά Χτες
Από που ξεκίνησε και γιατί είναι μπλε το φυλαχτό

Ποιοι Έλληνες celebrities θα είναι υποψήφιοι στις Ευρωεκλογές

Άνθρωποι Προχτές
ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ έχουν βάλει στα ψηφοδέλτιά τους πολλά γνωστά ονόματα

Η ανθρωπότητα έχει μόνο δύο χρόνια «για να σώσει τον πλανήτη»

Τεχνολογία Προχτές
O πλανήτης μας αντιμετωπίζει μη αναστρέψιμη ζημιά

Η ιστορία του Παλιού Χρηματιστηρίου της Κοπεγχάγης που κάηκε ολοσχερώς

Αρχιτεκτονική Προχτές
Στις φλόγες 400 χρόνια πολιτιστικής κληρονομιάς