Το νέο app που βρίσκει εpωτικούς συντρόφους για... τpίο!
Τα σπάει από την πρώτη ημέρα στη Βρετανία!
Δημοσίευση 1/3/2014 | 00:00

Όταν το «Tinder» βγήκε στον αέρα του Διαδικτύου για πρώτη φορά, αρκετοί έσπευσαν να μιλήσουν για ένα νέο Facebook. Η συγκεκριμένη εφαρμογή συλλέγει στοιχεία από τις προσωπικές σελίδες και τις αναρτήσεις των χρηστών γενικά στο διαδίκτυο, και ειδικότερα στα social media, και βρίσκει τους πλέον κατάλληλους υποψηφίους για πανεπιστημιακές σχολές, κολέγια και αδελφότητες φοιτητών.
Τώρα ήρθε η σειρά του... «3nder» (προφέρεται threen-der [θρίντερ]), το οποίο αναμένεται να διαπρέψει στο δικό του πεδίο δράσης. Εξάλλου, ήδη οι χρήστες του Διαδικτύου έσπευσαν να το χαρακτηρίσουν ως το... «Tinder for threesοmes», δηλαδή ως την εφαρμογή εκείνη που βρίσκει κάθε φορά το κατάλληλο πρόσωπο για όσους ενδιαφέρονται να... προσθέσουν ένα ακόμα άτομο στο κρεβάτι τους. Δηλαδή, για όσα ζευγάρια ψάχνουν τρίτο παρτενέρ ή για όσους μοναχικούς ψάχνουν ζευγάρια για τpίο!
Σύμφωνα με την ταυτότητα που έδωσε ο ίδιος ο εμπνευστής και δημιουργός του «3nder», ο πολιτογραφημένος Βρετανός κ. Dimo Trifonov, το site του και η αντίστοιχη εφαρμογή για smartphones στοχεύει σε όλους, γκέι ή στρέιτ, μοναχικούς ή ζευγάρια, παντρεμένους ή χωρισμένους, όλους όσοι θα ήθελαν να ανοίξουν ένα νέο κεφάλαιο στην εpωτική τους ζωή. Μάλιστα, για να διαφημίσει την εφαρμογή του, ο κ. Trifonov διάλεξε το μότο «Τώρα είναι πιο εύκολο από ποτέ να μπλεχτείς σε ένα τpίο...».

Στην πράξη, το «3nder« φιλοξενεί –όπως τα κλασικά site γνωριμιών– το προσωπικό προφίλ κάθε χρήστη–μέλους, δίνοντάς του παράλληλα την επιλογή τού πόσα και ποια στοιχεία του θα δημοσιοποιηθούν. Ο καθένας έχει τόση πρόσβαση στα στοιχεία των άλλων μελών, όση αυτά του επιτρέπουν. Και σε κάθε περίπτωση, η μόνη υποχρέωση ενός χρήστη είναι να περιγράψει ακριβώς τις σ3ξουαλικές του προτιμήσεις και τα... ενδιαφέροντά του στο κρεβάτι.
Ακόμα το site και το αντίστοιχο application για κινητά βρίσκονται στην τελική δοκιμαστική τους φάση. Αλλά ακόμα κι έτσι, κατάφερε να μετρήσει περισσότερες από 100 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος και τουλάχιστον 67 followers στη σελίδα του στο Twitter, μέσα σε λιγότερο από δύο 24ωρα. Έκτοτε ο ρυθμός προσέλκυσης νέων χρηστών ανεβαίνει μέρα με τη μέρα.






