E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ο φούρναρης που κατάφερε να εκμεταλλευτεί τον Superman

Με πολύ δημιουργικό τρόπο

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 22/9/2022 | 00:29

Ο φούρναρης που κατάφερε να εκμεταλλευτεί τον Superman

Μετά από σχεδόν τρία χρόνια αντιδικίας με τον κολοσσό DC Comics, ένα μικρό αρτοποιείο της γειτονιάς στη Χιλή διατήρησε το δικαίωμα χρήσης της επωνυμίας «Superpan»!

Ο 41χρονος Gonzalo Montenegro πουλάει ψωμί στη γενέτειρά του Quinta Normal, μια κοινότητα στην επαρχία Σαντιάγο, για πάνω από τρεις δεκαετίες. Ως νέος, προωθούσε τα προϊόντα του φορώντας ένα πράσινο μπλουζάκι «Peter Pan» και ένα με το εμβληματικό σύμβολο του «Man of Steel».

Σε λίγο άρχισαν όλοι να τον αποκαλούν «Superpan», ένα λογοπαίγνιο που συνδύαζε το «Superman» και το «pan», την ισπανική λέξη για το «ψωμί». Τα τελευταία 28 χρόνια, ο Montenegro  χρησιμοποιούσε το «Superpan» ως επωνυμία για να πουλήσει τα προϊόντα αρτοποιίας του, αλλά πριν από περίπου τρία χρόνια, έμαθε ότι τον μήνυσε η DC Comics, οι ιδιοκτήτες του Superman!

Είπε μάλσιτα στους Χιλιανούς δημοσιογράφους ότι τα νομικά του προβλήματα ξεκίνησαν στο αποκορύφωμα της πανδημίας, όταν επέτρεψε στους ανθρώπους που είχαν ανάγκη από χρήματα να μεταπωλούν τα προϊόντα του με την επωνυμία Superpan. Υποθέτει ότι ορισμένοι από αυτούς άρχισαν να τα προωθούν διαδικτυακά και αυτό τράβηξε την προσοχή της DC Comics, μιας παγκόσμιας εταιρείας και μιας από τις μεγαλύτερες και παλαιότερες αμερικανικές εταιρείες κόμικς.

Ο Χιλιανός αρτοποιός πιστεύει ότι ο κολοσσός θα υπέθεσε ότι διαχειριζόταν μια μεγάλη αλυσίδα αρτοποιείων, όχι ένα μικρό οικογενειακό αρτοποιείο της γειτονιάς, διαφορετικά δεν θα είχε πολύ νόημα να ασχοληθεί... Κι όμως η DC ισχυρίστηκε ότι ήταν «πρακτικά το ίδιο» με τον Superman. Οι δικηγόροι της εταιρείας υποστήριξαν ότι το να επιτραπεί στη Superpan να λειτουργήσει θα δημιουργούσε σύγχυση και θα έβλαπτε τη μάρκα Superman.

Τώρα, μετά από σχεδόν τρία χρόνια, το Εθνικό Ινστιτούτο Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας της Χιλής (INAPI) εξέδωσε ετυμηγορία σε αυτή την υπόθεση, δηλώνοντας ότι ο Superpan δεν παραβίαζε καμία πνευματική ιδιοκτησία και ήταν ελεύθερος να χρησιμοποιήσει το όνομα στο μέλλον.

Μετά τη νομική νίκη, η Superpan μπόρεσε τελικά να επιστρέψει στην υπηρεσία της κοινότητάς της 100 τοις εκατό, και παρόλο που η DC έχει ακόμα τη δυνατότητα να ασκήσει έφεση, η νομική εκπροσώπηση του αρτοποιείου πιστεύει ότι είναι πολύ απίθανο να το επιδιώξουν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Θεοφανία Παπαθωμά: «Η δημοσιότητα είναι κατάρα, επηρεάζει τα πάντα στη ζωή»

Tabloid 05.11.2025
Η εξομολόγηση της ηθοποιού για τη Νομική, τα μελλοντικά της σχέδια στην υποκριτική και τη σχέση της με τη δημοσιότητα

Νόβακ Τζόκοβιτς: «Ελλάδα σ` αγαπώ» ‑ Η αποθεωτική ανάρτηση του Σέρβου τενίστα

Tabloid 05.11.2025
Δεν κρύβει την αγάπη του για την Ελλάδα, ο Νόβακ Τζόκοβιτς.

Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca‑Cola δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη

Social 05.11.2025
Μήπως οι νοσταλγικές χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις της Coca-Cola ανήκουν πια στο παρελθόν;

Σμαράγδα Καρύδη: Η αποκάλυψη για το επετειακό επεισόδιο του «Παρά Πέντε»

Tabloid 05.11.2025
«Θα δείτε πράγματα που θέλαμε να πούμε και δεν είπαμε»

Νίκος Καρβέλας για Αννα Βίσση: «Μείναμε άφραγκοι, χωρίσαμε, μαλώσαμε»

Tabloid 05.11.2025
Η γνωριμία, ο έρωτας και ο επεισοδιακός χωρισμός

Μουτίδου: Η ανάρτησή της μετά τον σάλο με τον Γκλέτσο στο Real View – «Αθώες ψυχές παιδιών»

Tabloid 05.11.2025
Eκανε μια αιχμηρή ανάρτηση – σπόντα για τον καλεσμένο τους