E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

H καρτ ‑ ποστάλ που οδήγησε σε μια αναπάντεχη εφεύρεση

Που έκανε πάταγο

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 4/6/2022 | 00:17

H καρτ ‑ ποστάλ που οδήγησε σε μια αναπάντεχη εφεύρεση

Τα ανδρικά εσώρουχα έχουν μια μοναδική ιστορία, που σπάνια βρίσκεται σε συζητήσεις, παρόλο που φτάνει μέχρι 7.000 χρόνια πριν.

Από το 13ο αιώνα, οι βράκες επικράτησαν, να και μιλάμε απλά για ένα ρούχο που είναι απλά λίγο πιο χαλαρό από το σορτς. Οι βράκες έπρεπε να δένονται σφιχτά, το οποίο ήταν και ενοχλητικό και άβολο, ειδικά όταν κάποιος έπρεπε να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα. Για να λυθεί το πρόβλημα, προστέθηκε ένα κάλυμμα στον καβάλο, ώστε να μπορεί κάποιος να το ανοιγοκλείνει και να χρησιμοποιεί την τουαλέτα με περισσότερη άνεση.

Ακολούθησαν τα σκελέα, τα μποξεράκια και το 1934 ο Arthur Kneibler άλλαξε για πάντα το πεδίο των ανδρικών εσωρούχων, όταν εφηύρε τα σλιπάκια.

Έξι χρόνια νωρίτερα, η εταιρεία Cooper's Inc. τον είχε προσλάβει στο τμήμα πωλήσεων και μάρκετινγκ. Η εταιρεία από το Ουινσκόνσιν ήταν γνωστή για τις κάλτσες της, τα καλσόν της και λίγο αργότερα, τα εσώρουχα. Αυτό έγινε το 1898, όταν έβγαλαν τα πρώτα ανδρικά εσώρουχα στην αγορά.

Το 1934 λοιπόν, ο Kneibler εργαζόταν ως σχεδιαστής πλέον. Εκείνη την χρονιά έλαβε μια καρτ - ποστάλ από ένα φίλο που βρισκόταν σε διακοπές στη Γαλλική Ριβιέρα. Αυτή η απλή και φιλική χειρονομία, άλλαξε τη ζωή του και την ιστορία του. Η καρτ - ποστάλ έδειχνε έναν άνδρα να φορά ένα κοντό και στενό κάτω μέρος για μαγιό.

Μια σκέψη του ήρθε στο μυαλό. Αυτό το στιλ μαγιό, θα μπορούσε να γίνει και εσώρουχο. Αν και τα μποξεράκια είχαν εφευρεθεί 9 χρόνια νωρίτερα, δεν είχαν καταφέρει να γίνουν δημοφιλή, οπότε ο Kneibler πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει έναν εντελώς καινούργιο τύπο ανδρικού εσωρούχου.

@wikipedia.org

Το σχέδιο του Kneibler ήταν ένα εσώρουχο σε σχήμα Υ στο μπροστινό μέρος και δεν κάλυπτε τα πόδια και τα μπούτια. Επίσης, κατασκευάστηκαν με ένα ύφασμα που επέτρεπε αρκετό αέρα να περνά, ενώ ήταν αρκετά ελαστικά. Αυτό που τα έκανε ακόμα πιο επιτυχημένα ήταν ότι μπορούσαν να φορεθούν από τον καθένα, είτε έναν γυμνασμένο άνδρα, είτε όχι.

Στις 19 Ιανουαρίου του 1935, τα σλιπάκι έκαναν το ντεμπούτο τους στο πολυκατάστημα Marshall Fields στο Σικάγο. Είχε όμως πολύ κρύο και το σχέδιο παρέπεμπε σε πιο ζεστές εποχές. Ωστόσο, τα 600 κομμάτια των σλιπ, εξαφανίστηκαν μέχρι το μεσημέρι, ενώ τις πρώτες εβδομάδες πωλήθηκαν 12.000 κομμάτια, ενώ πάνω στο τρίμηνο, ο αριθμός έφτασε τις 30.000.

Τα σλιπάκια όπως ξέρουμε, είχαν τεράστια επιτυχία και έφτασαν σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Η Cooper’s Inc. άλλαξε το όνομά της το 1971 σε «Jockey», η οποία συνεχίζει να υπάρχει και να παράγει σλιπ. Τα εσώρουχα τις εταιρείας έχουν πλέον και το δικό τους παρατσούκλι: «tighty - whities», δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση, τα «εφαρμοστά - λευκά».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η πιο τρελή χριστουγεννιάτικη ληστεία της ιστορίας: Πώς τέσσερις φοιτητές «έκλεψαν» μια πέτρα 150 κιλών

Xmas 23.12.2025
Ένα βράδυ Χριστουγέννων, μια πέτρα 150 κιλών και μια ιστορία που μοιάζει περισσότερο με θρύλο παρά με πραγματικό γεγονός

Η Πτωματική Σύνοδος: Το δικαστήριο που ξεπέρασε κάθε όριο

Ιστορικά 23.12.2025
Όταν το Βατικανό έστησε δίκη σε έναν νεκρό Πάπα

Θα γυρίσουν οι άνθρωποι στην παλιά τεχνολογία;

Νέα Εποχή 23.12.2025
Πολλοί, ναι όπως φαίνεται

Γιατί οι άνδρες δεν έχουν ακόμα αντισυλληπτικά χάπια

Stories 23.12.2025
Δεν είναι θέμα επιστήμης

Πήγε στο διάστημα με αμαξίδιο – και άλλαξε όσα θεωρούσαμε δεδομένα

Πρόσωπα 23.12.2025
Από το ατύχημα στη γραμμή Κάρμαν: Η Michaela Benthaus σπάει το τελευταίο σύνορο

Νέα έρευνα: Η «πρωτεύουσα» της εξυπνάδας: Ποια χώρα προηγείται σε IQ, πτυχία και Νόμπελ

Νέα Εποχή Χτες
Ποια χώρα έχει τα πιο μορφωμένα και έξυπνα μυαλά στον πλανήτη;

Φοβάσαι να γυρίσεις μόνη σπίτι; Η εφαρμογή που σου δείχνει τον πιο ασφαλή δρόμο

Νέα Εποχή Χτες
Όταν η επιστροφή στο σπίτι γίνεται άσκηση εγρήγορσης και η Τεχνητή Νοημοσύνη προσπαθεί να μειώσει έναν φόβο που δεν είναι υπερβολή, αλλά καθημερινότητα

Οι ερωτήσεις που χαλαρώνουν την ατμόσφαιρα στο πρώτο ραντεβού

Stories Χτες
Σπάνε την αμηχανία, ανοίγουν τον διάλογο και βοηθούν δύο αγνώστους να μετακινηθούν από το τυπικό στο ουσιαστικό

Εxplainer: Γιατί η Ρώμη βάζει εισιτήριο στη Φοντάνα ντι Τρέβι και τι προσπαθεί να ελέγξει;

Stories Χτες
Η Ρώμη αλλάζει. Και μαζί της αλλάζει και ο τρόπος που στεκόμαστε απέναντι στα πιο εμβληματικά της μνημεία.