E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Τι είναι οι μισθοφόροι του streaming και γιατί τρομάζουν τις μεγάλες πλατφόρμες τύπου Netflix

Πως απαντούν Netflix, Amazon και οι υπόλοιπες εταιρείες

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 15/2/2022 | 14:11

Τι είναι οι μισθοφόροι του streaming και γιατί τρομάζουν τις μεγάλες πλατφόρμες τύπου Netflix
Φωτογραφία από τον χρήστη Anastasia Shuraeva στο Pexels

Μέσα στη πανδημία οι μεγάλες πλατφόρμες είδαν τα κέρδη τους να εκτοξεύονται σε ποσά που προκαλούν ίλιγγο στους "κοινούς θνητούς". Όμως τα πράγματα αλλάζουν και οι πλατφόρμες όπως το Netflix, Disney, Amazon, Apple και Hulu έχουν να αντιμετωπίσουν ένα νέο φαινόμενο, τους "μισθοφόρους του streaming".

Έτσι ονόμασαν οι πλατφόρμες όσουν γράφονται μόνο για την δοκιμαστική περίοδο του ενός μήνα, που είναι δωρεάν και μετά δεν συνεχίσουν την συνδρομή τους. Επί της ουσίας γράφονται για να παρακολουθήσουν συγκεκριμένα προγράμματα που θέλουν να δούνε και μετά διακόπτουν την συνδρομή πριν τους χρεώσουν και ενεργοποιηθεί κάποιο συμβόλαιο.

«Πρόσφατα, ακύρωσα τη συνδρομή μου στην Disney+, την υπηρεσία streaming, λίγο νωρίτερα από τέσσερις εβδομάδες μετά την εγγραφή μου. Έγινα μέλος για να παρακολουθήσω μόνο ένα πράγμα, το πολυδιαφημισμένο ντοκιμαντέρ των Beatles “Get Back”, και ήξερα ότι θα τα παρατούσα πριν χρεωθώ για δεύτερο μήνα. Επιπλέον, ήξερα ήδη ότι δεν ασχολούμαι τόσο με τα βασικά του καταλόγου της Disney+. Είχα ήδη κάνει πάλι τη διαδικασία συμμετοχής και διαγραφής πριν από 18 μήνες, για να παρακολουθήσω το “Hamilton”», λέει ο Rob Walker, γνωστός αρθρογράφος του Fast Company.

Οι συνήθειες των καταναλωτών φαίνεται πως αλλάζουν, καθώς εώς τώρα υπήρχαν συνδρομητές που δεν έβλεπαν καν τα προγράμματα από τις πλατφόρμες και πλήρωναν τις συνδρομές παθητικά.

Ορισμένοι από αυτούς δεν θυμόταν καν ότι είναι συνδρομητές, και ήταν ένα ποσοστό της τάξης του 10%.

Όμως η ακρίβεια που πλήττει τον πλανήτη έκανε τους καταναλωτές να αλλάξουν στάση και σήμερα οι μισθοφόροι του streaming έχουν αρχίσει και γίνονται πονοκέφαλος για εταιρείες όπως το Netfix, που σε πολλές χώρες αύξησε τις τιμές του, εν μέσω αντιδράσεων.

Συγκεκριμένα η Disney σε ένα μήνα είχε 108.000 νέες συνδρομές και από αυτές το 30% πριν κλείσει ο μήνας, ''εξαφανίστηκαν".

Και ενώ οι εταιρείες θα φανταζόμασταν ότι θα έριχναν τις τιμές για να προσελκύσουν νέους συνδρομητές, γίνεται ακριβώς το αντίθετο. Ρίχνουν στον αγώνα τους για περισσότερα έσοδα, ακριβότερες παραγωγές και αυξάνουν τις συνδρομές τους, με σκοπό να δημιουργήσουν ένα εκλεκτό πελατολόγιο με σταθερά έσοδα, αφήνοντας από έξω ¨τυχοδιώκτες" συνδρομητές...

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Πώς ήταν η καθημερινή ζωή στον Μεσαίωνα;

Ιστορικά 03.05.2024
Δύσκολη, ανυπόφορη, ατελείωτη

Γιατί η Κίνα έχει 65 εκατομμύρια άδεια σπίτια

Stories 03.05.2024
Ολόκληρες πόλεις που χτίστηκαν αλλά δεν κατοικήθηκαν ποτέ

Οι άνθρωποι μπορούν να έχουν όριο ζωής 150 ετών, αλλά πώς θα τα φτάσουν;

Νέα Εποχή 03.05.2024
Οι άνθρωποι δεν μπορούν να ζήσουν για πάντα, αλλά δεν έχουμε φτάσει καν στο όριο για το πόσο θα αντέξει το σώμα μας

Πώς τρεις Γαλλίδες πριγκίπισσες κατέλυσαν μια ολόκληρη δυναστεία

Πρόσωπα 03.05.2024
Τι επέφερε μια τόσο καταστροφική αλλαγή που αποδυνάμωσε και τελικά κατέστρεψε τη δυναστεία των Καπετιδών; Η απάντηση είναι, τρεις νεαρές γυναίκες.

Πώς περνάς το Πάσχα όταν είσαι vegan;


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Πρόσωπα 03.05.2024
Τι τρως και πώς είναι τα οικογενειακά τραπέζια

Γνωρίστηκαν online και σύντομα έμειναν μαζί: Μια σχέση που κατέληξε σε φόνο

Stories Χτες
Ποτέ δεν ξέρεις ποιος είναι ο σύντροφός σου

Η πόλη που εξαφανίστηκε από προσώπου γης: Όλα χάθηκαν στις φλόγες

Ιστορικά Χτες
Η φωτιά έχτισε ένα συμπαγές, αδιαπέραστο τείχος κατά μήκος της πόλης

Ατύχημα ή δολοφονία; Ο μυστηριώδης θάνατος μιας διάσημης χολιγουντιανής σταρ

Stories Χτες
Ο θάνατος της παραμένει τυλιγμένος στο μυστήριο και έχει πυροδοτήσει πολλές θεωρίες όλα αυτά τα χρόνια