E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Αττική Οδός: «Ψευδείς ισχυρισμοί» απαντά η Πολιτική Προστασία και μιλά για νομικά «κόλπα»

Η κόντρα μεταξύ της Αττικής Οδού και της Πολιτικής Προστασίας

Δημοσίευση 28/1/2022 | 08:02

Μετά την επίσημη ανακοίνωση της Αττικής Οδού, με την οποία κατηγορεί ευθέως την τροχαία και τον Χρ. Στυλιανίδη, το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας «σηκώνει το γάντι» και απαντά.

Η Πολιτική Προσατασία διαψεύδει το ότι υπήρξε αίτημα προληπτικής απαγόρευσης φορτηγών από την πλευρά της εταιρείας, ενώ μιλά για «ψευδείς ισχυρισμούς» της Αττικής Οδού και συγκρίνει τα όσα έγιναν στην περίπτωση της Νέας Οδού, όπου όλα κύλησαν ομαλά.

«Η αποδοχή της απαίτησης για 2000 ευρώ αποζημίωση σε κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ταυτόχρονα και αποδοχή της ευθύνης για την τραγική διαχείριση της Αττικής Οδού;» αναρωτιέται σε άλλο σημείο.

Μάλιστα, η Πολιτική Προστασία καταλήγει κάνοντας λόγο για… νομικά κόλπα της Αττικής Οδού, καθώς αναφέρει: «Είναι κατανοητό ότι η εταιρεία προσπαθεί να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της, ενόψει πιθανών νομικών διεκδικήσεων και επιβολής διοικητικών κυρώσεων. Δική μας υποχρέωση είναι η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος».t

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας για την Αττική Οδό

Σε απάντηση της σημερινής ανακοίνωσης της εταιρείας «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» και προς αποκατάσταση της αλήθειας, το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας αναφέρει τα ακόλουθα:

1. Διαψεύδουμε κατηγορηματικά: (α) ότι στις δύο συσκέψεις (21ης και 23ης Ιανουαρίου) τέθηκε από τη συγκεκριμένη εταιρεία αίτημα «προληπτικής απαγόρευσης των φορτηγών-βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής 23 Ιανουαρίου». (β) ότι «όλοι οι παρόντες παραχωρησιούχοι/λειτουργοί αυτοκινητοδρόμων συμφώνησαν στην πρόταση για την προληπτική και σε κάθε περίπτωση έγκαιρη απαγόρευση των φορτηγών».

2. Αντίθετα με τους ψευδείς ισχυρισμούς της εταιρείας, στη σύσκεψη της 23ης Ιανουαρίου αποφασίστηκε ότι σε ό,τι αφορά στα βαρέα οχήματα θα γινόταν αξιολόγηση της κατάστασης νωρίς το πρωί της Δευτέρας, στη βάση της εξέλιξης και της σφοδρότητας του φαινομένου. Αυτό άλλωστε συνέβη στην περίπτωση της Νέας Οδού (Αθηνών-Λαμίας), τη Δευτέρα το πρωί.

3. Οι εταιρείες διαχείρισης, μεταξύ των οποίων και οι Αττικές Διαδρομές, εγγυήθηκαν ότι μπορούν να διαχειριστούν το φαινόμενο και να μείνουν ανοιχτοί οι δρόμοι.

4. Ειδικότερα δε σε ό,τι αφορά την εταιρεία «ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΕ» επαναλαμβάνουμε ότι διαβεβαίωσαν ότι ήταν σε πλήρη ετοιμότητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων λόγω χιονοπτώσεων και παγετού στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητάς τους. Επιπρόσθετα, η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι διαθέτει περισσότερα οχήματα εκχιονισμού από τη συμβατική της υποχρέωση. Συγκεκριμένα, 35 εκχιονιστικά οχήματα σε 70 χλμ (δηλαδή, ένα όχημα ανά δύο χλμ).

5. Η απόφαση της σύσκεψης υλοποιήθηκε στην περίπτωση της Νέας Οδού για την οποία ίσχυαν ακριβώς τα ίδια. Εκεί, σε πλήρη συνεργασία με την Τροχαία είχαμε μια πετυχημένη διαχείριση της δύσκολης κατάστασης. Γιατί, λοιπόν, στην περίπτωση της Νέα Οδού (Αθηνών-Λαμίας) είχαμε την απόλυτα επιτυχημένη διαχείριση ενώ στην περίπτωση της Αττικής Οδού τη χείριστη διαχείριση, σε πλήρη αντίθεση με τις υποσχέσεις και δεσμεύσεις της εταιρείας και της εξουσιοδότησης από τη σύσκεψη;

6. Η αποδοχή της απαίτησης για 2000 ευρώ αποζημίωση σε κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ταυτόχρονα και αποδοχή της ευθύνης για την τραγική διαχείριση της Αττικής Οδού; Ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας τόνιζε την Τρίτη το βράδυ ότι «ως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου».

Είναι κατανοητό ότι η εταιρεία προσπαθεί να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της, ενόψει πιθανών νομικών διεκδικήσεων και επιβολής διοικητικών κυρώσεων. Δική μας υποχρέωση είναι η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η Γερμανία λανσάρει καύσιμο που αποτελείται κατά 95% από μη ορυκτές πρώτες ύλες

Κόσμος 03.07.2025
Πριν από λίγες ημέρες ένα πρατήριο καυσίμων κοντά στη Βρέμη της αλυσίδας Classic έγινε το πρώτο στην Ευρώπη που διένειμε το Klima Benzin 95

Γαλλία: Ελεγχόμενες βουτιές στον Σηκουάνα

Κόσμος 03.07.2025
Μπάνια στον Σπρέε ζητούν οι Βερολινέζοι

Έρχονται αυτόματα πρόστιμα από την ΑΑΔΕ ‑ Τι αλλάζει

Οικονομία 03.07.2025
Ειδοποιητήρια σε real time μέσω myAADE και email - Έως 500 ευρώ τα πρόστιμα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση

Βίντεο: Ασυνήθιστο κύμα ψύχους σαρώνει την Αργεντινή

Κόσμος 03.07.2025
Παραλίες στον Ατλαντικό, όπως η Μιραμάρ καλύφθηκαν από χιόνι - Tα θερμόμετρα χθες στο Μπουένος Αιρες έδειχναν –19° Κελσίου

Τρόμος σε πτήση στην Ιαπωνία: Boeing έκανε βίαιη κάθοδο 25.000 ποδών

Κόσμος 03.07.2025
Επιβάτες έχασαν τις αισθήσεις τους, άλλοι έγραφαν τις διαθήκες τους

«Μη με μπλέξεις, φεύγω εγώ»: Ασυνείδητος οδηγός παρέσυρε και εγκατέλειψε δικυκλιστή στη Λαμία

Ελλάδα Χτες
Η Τροχαία διερευνά τις ακριβείς συνθήκες του περιστατικού

Εκτός ελέγχου η φωτιά στο Λασίθι, απειλούνται σπίτια και ξενοδοχεία

Κόσμος Χτες
Έρευνες για εμπρησμό στη Χαλκιδική

Νέος μεγαλομέτοχος του Αρη και επίσημα ο Ρίτσαρντ Σιάο: Πάρτι στο Nick Galis Hall από τους οπαδούς

Αθλητικά Νέα Χτες
Εγκρίθηκε ομόφωνα η μεταβίβαση των μετοχών

Προσγείωση θρίλερ για αεροσκάφος στη Μαδέρα: Αναπηδούσε λόγω των σφοδρών ανέμων

Κόσμος Χτες
Πολλοί χαρακτηρίζουν το αεροδρόμιο της Μαδέρα ως ένα από τα πιο επικίνδυνα στην Ευρώπη