E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Πως θα αυξήσετε την ντοπαμίνη σας

Φυσική τρόποι για δείτε την ντοπαμίνη σας να εκτοξεύεται

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 28/12/2021 | 20:30

Πως θα αυξήσετε την ντοπαμίνη σας
Φωτογραφία από τον χρήστη Gabriela Cheloni στο Pexels

Η ντοπαμίνη είναι ο νευροδιαβιβαστής της ευφορίας που νιώθουμε και τα επίπεδα της είναι πολύ σημαντικά για το αίσθημα ικανοποίησης που νιώθουμε μέσα στην ημέρα. Είναι επίσης σημαντική για την επιβράβευση και το κίνητρο που χρειαζόμαστε, για τις κινήσεις του σώματό μας, αλλά και τη μνήμη μας.

Τα υψηλά επίπεδα ντοπαμίνης συνδέονται με την ανάγκη που έχουμε να επαναλαμβάνουμε πράγματα που μας ευχαριστούν, ενώ σε αντίθετη περίπτωση όταν η ντοπαμίνη μας βρίσκεται σε χαμηλά νούμερα δεν έχουμε διάθεση για τίποτα.

Υπάρχουν κάποια συμπτώματα που συνδέονται με την έλλειψη ντοπαμίνης και πρέπει να σας ταρακουνήσουν.

  1. Χαμηλή λίμπιντο
  2. Μυϊκή δυσκαμψία
  3. Αϋπνία
  4. Ελλειψη κινήτρου
  5. Κούραση
  6. Απροσεξία
  7. Απάθεια
  8. Νωθρότητα

Παρακάτω θα δούμε πως μπορούμε να αυξήσουμε με φυσικό τρόπο τη ντοπαμίνη μας.

Διαλέξτε την αγαπημένη σας μουσική και βάλτε την στη διαπασών

Η αγαπημένη σας μουσική σε μεγάλη ένταση διεγείρει τον εγκέφαλο σας και εκκρίνεται περισσότερη ντοπαμίνη.

Κοιμηθείτε πολύ

Όταν παρατηρείται έλλειψη ύπνου τότε συνήθως ακολουθεί και χαμηλή ντοπαμίνη καθώς επηρεάζονται αρνητικά οι υποδοχείς ντοπαμίνης στο σώμα μας.

Περιορίστε ότι έχει ζάχαρη

Η κατανάλωση ζάχαρης αυξάνει την ντοπαμίνη, αλλά κρατάει λίγο και το αίσθημα που νιώθουμε μετά, είναι αντιστρόφως ανάλογο αυτού που θέλουμε να πετύχουμε.

Γυμναστείτε

Κάθε φορά που γυμνάζεστε ο εγκέφαλός εκκρίνει ποσότητες ντοπαμίνης. Μάλιστα αν η γυμναστική είναι σε τακτά χρονικά διαστήματα οι ποσότητες αυτές είναι μεγαλύερες.

Φάτε σωστά

Τα τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε τυροσίνη, όπως τα πλούσια σε πρωτεΐνη τρόφιμα, τα γαλακτοκομικά, τα όσπρια και οι ξηροί καρποί, είναι ιδιαίτερα καλά για την αύξηση των επιπέδων ντοπαμίνης. 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Οι «άγνωστες» παραλίες της Ελλάδας που πρέπει να επισκεφτείς

Ταξίδια 22.06.2024
Καταγάλανα, καθαρά και ήμερα νερά

Αν είσαι juicy κορίτσι, τότε πρέπει να τσεκάρεις αυτά τα τέλεια brands για το μαγιό σου

Style 22.06.2024
Τα μαγιό plus size έχουν εξελιχθεί από περιορισμένα σχέδια χωρίς έμπνευση σε μια ζωντανή, ποικιλόμορφη σειρά που εξυμνούν όλους τους σωματότυπους

Τι είναι το Σύνδρομο του Βαμπίρ

Body+Mind 22.06.2024
Τα βαμπίρ είναι αληθινά ...κάποιες φορές!

4 συνταγές πρωινού, γεμάτες πρωτεΐνη που θα σε βοηθήσουν να χτίσεις μυες

Food 22.06.2024
Αν είσαι σε φάση που θες να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα

Τι κερδίζουμε αν τρώμε τα μικρά ψάρια με κόκαλα

Body+Mind Χτες
Φάτε τα με το κόκαλο - Προσεκτικά

Η παρεξηγημένη προπόνηση για τις γυναίκες που είναι ιδανική για απώλεια λίπους και ενδυνάμωση

Body+Mind Χτες
Η προπόνηση δύναμης είναι απαραίτητη για την υγεία των γυναικών - Γιατί δεν την προτιμούμε;

Τα 10 πιο παράξενα φαγητά του κόσμου

Food Χτες
Τα πιο περίεργα φαγητά που μπορεί να συναντήσει κανείς σε διάφορες γωνιές του πλανήτη

Self Tan: Μην κάνεις αυτά τα λάθη

Body+Mind Προχτές
Το αυτομαύρισμα είναι μια βολική και ασφαλής εναλλακτική λύση στην ηλιοθεραπεία, αλλά έχει πολλές παγίδες