E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Ποιες περιοχές προσέλκυσαν τους περισσότερους συνδρομητές

Δημοσίευση 20/10/2021 | 11:52

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Περίπου 142 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο παρακολούθησαν το «Squid Game» τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες κυκλοφορίας του, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοφιλούς πλατφόρμας Netflix, καθιστώντας την σειρά από τη Νότια Κορέα την πιο επιτυχημένη που κυκλοφόρησε ποτέ η υπηρεσία.

Η δημοφιλής πλατφόρμα ανακοίνωσε τις καλύτερες επιδόσεις της χρονιάς ως προς τη αύξηση των συνδρομητών της, ξεπερνώντας, μάλιστα τις εκτιμήσεις της Wall Street χάρη στο «Squid Game».

Ανακοινώνοντας τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματά του, το Netflix δήλωσε ότι έχει προσθέσει 4,4 εκατομμύρια συνδρομητές τους τελευταίους τρεις μήνες, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street. Παράλληλα σημείωσε ότι αναμένει το επόμενο τρίμηνο να είναι ακόμα καλύτερο, καθώς η πλατφόρμα εμπλουτίζεται νέο περιεχόμενο.

Το Netflix προβλέπει ότι θα προσθέσει 8,5 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αναθεωρημένη προς τα πάνω συγκριτικά με την εκτίμηση της Wall Street που προέβλεπε 8,33 εκατομμύρια νέους συνδρομητές. Συνολικά για τη χρονιά αναμενόταν ότι οι νέοι συνδρομητές θα έφταναν τα 18,4 εκατομμύρια.

Οι μετοχές του Netflix σημείωσαν πτώση πάνω από 1% έπειτα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η μετοχή ήταν στα ύψη το τελευταίο διάστημα καθώς διατηρήθηκαν οι ελπίδες των επενδυτών για ταχύτερη ανάπτυξη, καταγράφοντας αύξηση ύψους 34% από το χαμηλό του Μαΐου 2021.

Το ερώτημα για τους επενδυτές είναι εάν το Netflix μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική του σε Ασία και Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

Αυτές οι δύο περιοχές «έφεραν» τους περισσότερους νέους πελάτες κατά το τελευταίο τρίμηνο, προσελκύοντας σχεδόν 4 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Ασία ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή του Netflix τους τελευταίους μήνες και το “Squid Game” ενίσχυσε αυτήν την τάση.

Η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά τα τελευταία δύο χρόνια. Η εταιρεία επενδύει εκατομμύρια δολάρια σε παραγωγές για τη Νότια Κορέα, την Ινδία και την Ιαπωνία, καθώς και την Αφρική.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τελικά αρέσουν οι ταινίες στους σκύλους;

Σινεμά 13.05.2025
Τι έδειξε μια έρευνα που βασίστηκε στην ταινία κινουμένων σχεδίων Flow

Bafta TV Awards: Οι μεγάλοι νικητές της λαμπερής βραδιάς

TV Σειρές Χτες
Ποιες ήταν οι καλύτερες βρετανικές αλλά και διεθνείς τηλεοπτικές παραγωγές της χρονιάς που πέρασε

Οι Metallica προκάλεσαν... σεισμό: 60.000 θαυμαστές δημιούργησαν «Metallica Quake»

Μουσική Χτες
Τρομερά πράγματα απ` τους Metallica, που ξεσήκωσαν 60.000 θεατές, οι οποίοι προκάλεσαν μικρές σεισμικές δονήσεις

Από την Ντένη στη Μυρσίνη: Οι 10 μαμάδες που άλλαξαν την ελληνική τηλεόραση!

TV Σειρές Προχτές
10 αλτρουιστικές, αλλοπρόσαλλες, αξεπέραστες μαμάδες της ελληνικής τηλεόρασης που (μάλλον) θα σου λείψουν σήμερα

Μαρινέλλα: Οι πραγματικές ιστορίες πίσω από τις μεγάλες επιτυχίες της

Μουσική 10.05.2025
Η ιστορία των τραγουδιών της και μικρές λεπτομέρειες που δε γνωρίζατε

Οι ροκ και μέταλ συναυλίες του καλοκαιριού είναι στo Release Festival 2025

Μουσική 09.05.2025
Αν αναρωτιέστε που οδηγούν όλοι οι δρόμοι των ροκάδων και των μεταλάδων, τότε η απάντηση είναι εύκολη: στο Release Athens 2025.

Το πιο προκλητικό, απαγορευμένο βίντεο της Cher: Πώς ένα μαύρο κορμάκι έφερε χαμό

Μουσική 03.05.2025
Η... αλήθεια πίσω από το βίντεο που σόκαρε την Αμερική

5 ταινίες που λατρεύουμε να βλέπουμε σε θερινό σινεμά

Σινεμά 03.05.2025
Τα θερινά ανοίξανε κι εμείς ξεχυθήκαμε στις προβολές!