E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Ποιες περιοχές προσέλκυσαν τους περισσότερους συνδρομητές

Δημοσίευση 20/10/2021 | 11:52

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Περίπου 142 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο παρακολούθησαν το «Squid Game» τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες κυκλοφορίας του, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοφιλούς πλατφόρμας Netflix, καθιστώντας την σειρά από τη Νότια Κορέα την πιο επιτυχημένη που κυκλοφόρησε ποτέ η υπηρεσία.

Η δημοφιλής πλατφόρμα ανακοίνωσε τις καλύτερες επιδόσεις της χρονιάς ως προς τη αύξηση των συνδρομητών της, ξεπερνώντας, μάλιστα τις εκτιμήσεις της Wall Street χάρη στο «Squid Game».

Ανακοινώνοντας τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματά του, το Netflix δήλωσε ότι έχει προσθέσει 4,4 εκατομμύρια συνδρομητές τους τελευταίους τρεις μήνες, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street. Παράλληλα σημείωσε ότι αναμένει το επόμενο τρίμηνο να είναι ακόμα καλύτερο, καθώς η πλατφόρμα εμπλουτίζεται νέο περιεχόμενο.

Το Netflix προβλέπει ότι θα προσθέσει 8,5 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αναθεωρημένη προς τα πάνω συγκριτικά με την εκτίμηση της Wall Street που προέβλεπε 8,33 εκατομμύρια νέους συνδρομητές. Συνολικά για τη χρονιά αναμενόταν ότι οι νέοι συνδρομητές θα έφταναν τα 18,4 εκατομμύρια.

Οι μετοχές του Netflix σημείωσαν πτώση πάνω από 1% έπειτα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η μετοχή ήταν στα ύψη το τελευταίο διάστημα καθώς διατηρήθηκαν οι ελπίδες των επενδυτών για ταχύτερη ανάπτυξη, καταγράφοντας αύξηση ύψους 34% από το χαμηλό του Μαΐου 2021.

Το ερώτημα για τους επενδυτές είναι εάν το Netflix μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική του σε Ασία και Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

Αυτές οι δύο περιοχές «έφεραν» τους περισσότερους νέους πελάτες κατά το τελευταίο τρίμηνο, προσελκύοντας σχεδόν 4 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Ασία ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή του Netflix τους τελευταίους μήνες και το “Squid Game” ενίσχυσε αυτήν την τάση.

Η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά τα τελευταία δύο χρόνια. Η εταιρεία επενδύει εκατομμύρια δολάρια σε παραγωγές για τη Νότια Κορέα, την Ινδία και την Ιαπωνία, καθώς και την Αφρική.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

3 παιδικές σειρές των 80`s που μπορούν να δουν τα παιδιά και σήμερα

TV Σειρές 10.10.2025
Το ERTFLIX μας γυρνά πίσω στα παλιά

Λεξ: Αλλάζει ημερομηνία η συναυλία του στην Θεσσαλονίκη

Μουσική Χτες
Λόγω προβλήματος με το αγωνιστικό πρόγραμμα του Ηρακλή αλλάζει η ημερομηνία διεξαγωγής της συναυλίας του γνωστού ράπερ στο Καυτανζόγλειο

Το πασίγνωστο τραγούδι του Leonard Cohen που έγραψε για μια γυναίκα στην Ύδρα

Μουσική Χτες
Ο Leonard Cohen, η Marianne και ο έρωτας που έγινε θρύλος, τραγούδι και ταινία

Χριστόφορος Παπακαλιάτης: «Θυμάστε πέρσι που μου λέγατε πότε θα ξαναπάμε στο νησί; Ήρθαμε ξανά»

TV Σειρές 06.10.2025
Ο γνωστός δημιουργός και ηθοποιός δημοσίευσε φωτογραφίες και βίντεο

«House of Guinness»: Γιατί διχάζει η νέα σειρά του Netflix

TV Σειρές 06.10.2025
Ιρλανδούς και μη

Όταν ο Prince έδιωξε την Kim Kardlashian από τη σκηνή του

Μουσική 04.10.2025
Σε μια συναυλία στο Madison Square Garden το 2011

Οι φωτογραφίες που δημοσίευσε ο Ρόμπι Γουίλιαμς από τη συναυλία του στο Παναθηναϊκό Στάδιο

Μουσική 03.10.2025
Ο Βρετανός σούπερ σταρ ξεσήκωσε χιλιάδες θαυμαστές το βράδυ της Πέμπτης

Το «μωρό» των Nirvana έχασε τη νομική υπόθεση για το άλμπουμ «Nevermind»

Μουσική 03.10.2025
Απορρίφθηκε εκ νέου από ομοσπονδιακό δικαστή των ΗΠΑ, η αγωγή του 34χρονου Σπένσερ Έλντεν

Η μυστική εμφάνιση πασίγνωστου ηθοποιού στην Παριζιάνα που πέρασε στα… ψιλά! ‑ Δεν το πρόσεξε ποτέ κανείς

Σινεμά 03.10.2025
Πέρασε μπροστά από την κάμερα για λίγα δευτερόλεπτα και κανείς δεν τον κατάλαβε – Μόνο οι πολύ παρατηρητικοί θα τον αναγνωρίσουν!