E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Ποιες περιοχές προσέλκυσαν τους περισσότερους συνδρομητές

Δημοσίευση 20/10/2021 | 11:52

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Περίπου 142 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο παρακολούθησαν το «Squid Game» τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες κυκλοφορίας του, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοφιλούς πλατφόρμας Netflix, καθιστώντας την σειρά από τη Νότια Κορέα την πιο επιτυχημένη που κυκλοφόρησε ποτέ η υπηρεσία.

Η δημοφιλής πλατφόρμα ανακοίνωσε τις καλύτερες επιδόσεις της χρονιάς ως προς τη αύξηση των συνδρομητών της, ξεπερνώντας, μάλιστα τις εκτιμήσεις της Wall Street χάρη στο «Squid Game».

Ανακοινώνοντας τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματά του, το Netflix δήλωσε ότι έχει προσθέσει 4,4 εκατομμύρια συνδρομητές τους τελευταίους τρεις μήνες, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street. Παράλληλα σημείωσε ότι αναμένει το επόμενο τρίμηνο να είναι ακόμα καλύτερο, καθώς η πλατφόρμα εμπλουτίζεται νέο περιεχόμενο.

Το Netflix προβλέπει ότι θα προσθέσει 8,5 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αναθεωρημένη προς τα πάνω συγκριτικά με την εκτίμηση της Wall Street που προέβλεπε 8,33 εκατομμύρια νέους συνδρομητές. Συνολικά για τη χρονιά αναμενόταν ότι οι νέοι συνδρομητές θα έφταναν τα 18,4 εκατομμύρια.

Οι μετοχές του Netflix σημείωσαν πτώση πάνω από 1% έπειτα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η μετοχή ήταν στα ύψη το τελευταίο διάστημα καθώς διατηρήθηκαν οι ελπίδες των επενδυτών για ταχύτερη ανάπτυξη, καταγράφοντας αύξηση ύψους 34% από το χαμηλό του Μαΐου 2021.

Το ερώτημα για τους επενδυτές είναι εάν το Netflix μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική του σε Ασία και Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

Αυτές οι δύο περιοχές «έφεραν» τους περισσότερους νέους πελάτες κατά το τελευταίο τρίμηνο, προσελκύοντας σχεδόν 4 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Ασία ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή του Netflix τους τελευταίους μήνες και το “Squid Game” ενίσχυσε αυτήν την τάση.

Η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά τα τελευταία δύο χρόνια. Η εταιρεία επενδύει εκατομμύρια δολάρια σε παραγωγές για τη Νότια Κορέα, την Ινδία και την Ιαπωνία, καθώς και την Αφρική.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Πολιτικοί, τραγουδιστές, ηθοποιοί: 7 διάσημοι που έπαιξαν σε διαφημιστικά

TV Σειρές Προχτές
Ένα μικρό αφιέρωμα σε διαφημίσεις που δεν ξεχάσαμε ποτέ

Bad Bunny, Shakira, J Balvin: Πώς η latin μουσική κατέκτησε τον πλανήτη

Μουσική 21.08.2025
Η παγκόσμια άνοδος της latin μουσικής: Από το reggaeton στη bachata

Η πιο εντυπωσιακή βιβλιοθήκη του κόσμου «κρέμεται» πάνω από την άβυσσο

Paper 21.08.2025
Ένα βιβλιοπωλείο που συνδυάζει την ηρεμία της ανάγνωσης με την αγριάδα της φύσης – και σου κόβει την ανάσα

Αυτός είναι ο λόγος που η Phoebe και ο Joey δεν έγιναν ποτέ ζευγάρι

TV Σειρές 18.08.2025
Μια ακόμα αποκάλυψη για τη σειρά που τελείωσε πριν από 15 χρόνια

Κορυφαίοι σκηνοθέτες που ήταν σκληροί και βίαιοι με τους συνεργάτες τους

Σινεμά 15.08.2025
Όλοι οι ηθοποιοί έχουν να πουν κάτι... κακό για αυτούς

Kάποτε ήταν τα μεγαλύτερα ονόματα της ποπ: Πού είναι σήμερα;

Μουσική 15.08.2025
Πολλοί νοσταλγούν εκείνη την περίοδο και τα τραγούδια της...

Το πιο διάσημο ροκ τραγούδι που γράφτηκε μέσα σε 5 λεπτά και το τραγουδάμε όλοι

Μουσική 12.08.2025
Αποτελεί έναν από τους πιο εμβληματικούς ύμνους της ροκ της δεκαετίας του 1980

Το εναλλακτικό τέλος στον «Τιτανικό» που λίγοι έχουν δει

Σινεμά 11.08.2025
Μήπως θα το προτιμούσατε;