E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Πώς από μια σπιτική συνταγή και μέσα από ένα ριάλιτι έφτιαξε μια εταιρεία εκατομμυρίων

Αρκούσε μόνο λίγο ψωμί και τυρί

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 1/9/2021 | 00:59

Πώς από μια σπιτική συνταγή και μέσα από ένα ριάλιτι έφτιαξε μια εταιρεία εκατομμυρίων

Η Junea Rocha μεγάλωσε τρώγοντας πάο ντε κέζο -ένα είδος τυρόψωμου -στη γενέτειρά της, τη Βραζιλία. Όταν ήρθε να ζήσει στις ΗΠΑ, είδε ότι δεν μπορούσε να το βρει στα ράφια των καταστημάτων τροφίμων.

Μετά από μήνες τελειοποίησης μιας οικογενειακής συνταγής, η Rocha βρήκε έναν επενδυτή και σύντομα άρχισε να κάνει μικρές παραγωγές

"Αυτό το είδος τυρόψωμου βρίσκεται παντού στη Νότια Αμερική. Βρίσκεται στα παντοπωλεία, στα περίπτερα, στα αεροδρόμια-είναι ριζωμένο στον πολιτισμό. Όμως όταν μετακόμισα στις ΗΠΑ το 2005, το βρήκα μόνο σε κάποια μπακάλικα ντελικατέσεν. Η οικογένειά μου έχει μια συνταγή για να φτιάξει το ψωμί, αλλά απαιτεί κάποια συγκεκριμένα παραδοσιακά τυριά που είναι διαθέσιμα μόνο στη Βραζιλία. Ο σύζυγός μου, και εγώ περνούσαμε τις νύχτες και τα Σαββατοκύριακά μας προσπαθώντας να δημιουργήσουμε το τυρόψωμο που είχε τη γεύση της συνταγής της οικογένειάς μου χρησιμοποιώντας τυρί από τις ΗΠΑ. Μετά από μήνες, το πετύχαμε", έχει πει σε συνέντευξή της.

Οι Αμερικανοί, ως επί το πλείστον, δεν το ήξεραν ούτε συνήθιζαν να το τρώνε όμως σήμερα, η βραζιλιάνικη εταιρεία της Brazi Bites βρίσκεται σε 4.500 καταστήματα στις ΗΠΑ.

Όμως ακόμη κι όταν μπόρεσαν να μπουνε στα ράφια μιας μεγάλης εταιρείας σουπερμάρκετ, το Whole Foods και σε άλλα μικρότερα παντοπωλεία, συνειδητοποίησε πως δεν αρκούσε για να έχει κέρδος. Έπρεπε να ξεπερνά, τα 2000 καταστήματα έτσι ώστε να της μένουν χρήματα από την παραγωγή.

Και τότε σκέφτηκε να πάει στην τηλεόραση και το ριάλιτι επιχειρηματιών Shark Tank. Η δύναμη της τηλεόρασης έκανε το θαύμα της. Το επεισόδιο προβλήθηκε τον Νοέμβριο του 2015 και σε μόλις τρεις ημέρες, κάθε σακούλα από τα τυρόψωμά της εξαντλήθηκε από όλα τα καταστήματα.

Με το Shark Tank, μπόρεσαν να εξοικονομήσουν ένα τεράστιο κομμάτι χρημάτων που θα είχε πάει στο μάρκετινγκ.

Πλέον η εταιρεία της είναι σε όλη την Αμερική και σε πολλά καταστήματα στον πλανήτη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η πόλη που κάθε κάτοικος είναι… αγρότης: Ο οικισμός που γράφει ιστορία!

Περιβάλλον 17.09.2025
Σε αυτό το μέρος οι κάτοικοι καλλιεργούν υποχρεωτικά το μισό του οικοπέδου τους, δημιουργώντας μια κοινότητα που ζει αυτάρκης, βιώσιμη και σε απόλυτη αρμονία με τη φύση

Η σκηνή που δεν είδαμε ποτέ: Το παράπτωμα του Χατζηθωμά στην ταινία «Ο Στρίγγλος που έγινε αρνάκι»

Retro 17.09.2025
Η αποβολή που δε μάθαμε ποτέ στην ταινία και το πολιτικό παρασκήνιο πίσω από την απόφαση του Αλέκου Σακελλάριου

Η πιο πρωτότυπη ιδέα: Η ευρωπαϊκή πόλη που έβαλε βιβλιοθήκες στα βαγόνια του μετρό

Νέα Εποχή 17.09.2025
Metroteka: Το project που μετατρέπει το μετρό σε παράδεισο για βιβλιοφάγους

To αφεντικό της OpenΑΙ ανησυχεί για τη συμπεριφορά του ChatGPT

Νέα Εποχή 17.09.2025
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Αλτμαν εξομολογείται

Ρόμπερτ Ρέντφορντ: Η τραγωδία με το χαμό του γιου του από καρκίνο

Stories Χτες
Ο γιος του, James Redford, πέθανε από καρκίνο του χοληδόχου πόρου στο ήπαρ σε ηλικία 58 ετών

«Τι λες ρε βλάκα!» – Ο καβγάς που στιγμάτισε δυο ιερά τέρατα του ελληνικού σινεμά

Stories Χτες
Όταν οι «γίγαντες» του σινεμά έγιναν… θνητοί

Το πιο βαθύ εστιατόριο στον κόσμο κρύβεται 100 μέτρα κάτω από τη γη – Και βρίσκεται σε… αλατωρυχείο!

Νέα Εποχή Χτες
Μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία σε βάθος 100 μέτρων

3 δείκτες προειδοποιούν για νέο κύμα ακρίβειας

Stories Χτες
Ο πληθωρισμός διαμορφώθηκε στο 2,9% τον Αύγουστο

Η χώρα που μετρά τους περισσότερους αιωνόβιους παγκοσμίως

Stories Χτες
Περπάτημα, καλλιγραφία και 114 χρόνια ζωής