E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Το Netflix αποκτά αντίπαλο

Η συνεργασία τηλεοπτικών κολοσσών που θα ταράξει τα παγκόσμια μιντιακά δεδομένα

Δημοσίευση 17/5/2021 | 17:29

Το Netflix αποκτά αντίπαλο

Ένας νέος κολοσσός δημιουργείται στον τομέα των ΜΜΕ και της ψυχαγωγίας, για να αντιμετωπίσει το Netflix κα τις άλλες μεγάλες εταιρίες του streaming: ο αμερικανικός όμιλος τηλεπικοινωνιών AT&T ανακοίνωσε σήμερα τη συγχώνευση της θυγατρικής του, WarnerMedia (CNN, HBO…), με την Discovery, στην οποία ανήκει μεταξύ άλλων το δίκτυο Eurosport.

Η AT&T θα λάβει περίπου 43 δισ. δολάρια σε μετρητά και χρεώγραφα και οι μέτοχοί της το 71% της οντότητας που θα ιδρυθεί. Εκείνοι της Discovery θα κατέχουν το 29% του νέου ομίλου, σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Η επιχείρηση αυτή, το τέλος της οποίας αναμένεται στα μέσα του 2022, πραγματοποιείται τρία χρόνια μετά την εξαγορά της Time Warner –προηγούμενη επωνυμία της WarnerMedia– από την AT&T, τη μεγαλύτερη αμερικανική καλωδιακή εταιρία και τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία στην κινητή τηλεφωνία, έναντι 85 δισεκ. δολαρίων.

Ο ‘γάμος’ ανακοινώθηκε σε μια στιγμή όπου το αμερικανικό, αλλά και το παγκόσμιο, οπτικοακουστικό πεδίο, κυριαρχείται όλο και περισσότερο από τα μεγάλα ονόματα του streaming που είναι οι Netflix, Disney+, Amazon Prime Video ή η Apple TV.

Απέναντι σε αυτό το νέο οικονομικό μοντέλο, χωρίς διαφημίσεις αλλά με συνδρομές, πολλοί όμιλοι έχουν αισθανθεί την ανάγκη να ενισχύσουν την προσφορά τους προκειμένου να διαφυλάξουν το θέση τους στην ανηλεή ζούγκλα της αμερικανικής ψυχαγωγίας.

“Η νέα επιχείρηση θα μπορεί να επενδύσει περισσότερα σε πρωτότυπα περιεχόμενα για τις υπηρεσίες streaming της, να βελτιώσει τις επιλογές προγραμματισμού στα τηλεοπτικά κανάλια της με πληρωμή (…) και να προτείνει πιο καινοτόμες επιλογές στους θεατές και εμπειρίες βίντεο”, υπογραμμίζουν οι δύο όμιλοι.

Στα τέλη του 2020, η HBO MAX είχε 61 εκατομμύρια συνδρομητές, η Netflix 204 εκατομμύρια και οι πλατφόρμες Disney (Disney+, ESPN+, Hulu) 146 εκατομμύρια.

Ο προβλεπόμενος κύκλος εργασιών της νέας επιχείρησης είναι περίπου 52 δισεκ. δολάρια με ορίζοντα το 2023. Αναμένονται επίσης συνέργειες για τα κόστη ύψους τριών δισεκ. δολαρίων ετησίως.

Στο χρηματιστήριο οι τίτλοι των δύο επιχειρήσεων σημείωναν καθαρή άνοδο στις συναλλαγές πριν από την έναρξη της συνεδρίασης, με τη μετοχή της AT&T να καταγράφει άνοδο 4,5% και εκείνην της Discovery σχεδόν 17%.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο Justin Bieber «φωνάζει για βοήθεια» ‑ Η νέα ανάρτηση που προκαλεί ανησυχία

Social 28.04.2024
Η τελευταία ανάρτηση του Justin Bieber στο Instagram έφερε ανησυχία στους θαυμαστές του καθώς η εύθραυστη εικόνα του προκάλεσε πολλά ερωτηματικά

«Ο Καρβέλας μου είχε πει την επόμενη φορά να πάω χωρίς άρωμα και έφυγα ‑ Tον διαχειρίστηκα γλυκά»

TV Buzz 28.04.2024
Στην κάμερα της εκπομπής Γεια σου και στη Νάνσυ Παραδεισανού παραχώρησε συνέντευξη η Έφη Σαρρή το μεσημέρι της Κυριακής 28/4.

Μαρίνα Σάττι: Αναχώρησε για Σουηδία η ελληνική αποστολή

Eurovision 28.04.2024
Αποκάλυψε τι θα φορά στη σκηνή τη βραδιά της Eurovision!

Κιάνου Ριβς ‑ Γουινόνα Ράιντερ: «Αποκάλυψη βόμβα» ‑ Είναι παντρεμένοι εδώ και 30 χρόνια

Tabloid 28.04.2024
Ο άγνωστος γάμος του Κιάνου Ριβς και της Γουινόνα Ράιντερ πριν από 30 χρόνια

Μαίρη Συνατσάκη: Απαντά για την κόντρα με τον Ηλία Ψινάκη «Αν είχα στόχο τα ρουχαλάκια μου θα έμενα σιωπηλή»

TV Buzz 28.04.2024
Την απάντησή της στην επiθεση από τον Ηλία Ψινάκη στο χτεσινό επεισόδιο του J2US, έδωσε η Μαίρη Συνατσάκη

Ψινάκης για Μαίρη Συνατσάκη: «Εκμεταλλεύονται το metoo για να πουλήσουν δύο ρουχαλάκια»

TV Buzz 28.04.2024
H έντονη αντίδραση της Πηνελόπης Αναστασοπούλου και τα πυρά του Ηλία Ψινάκη για την Μαίρη Συνατσάκη.