E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Τι δείχνει νέα έρευνα για τις ηλεκτρονικές αγορές των Ελλήνων και το click away

Πως κινήθηκε την περίοδο του 2ου lock down

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 29/12/2020 | 15:36

Τι δείχνει νέα έρευνα για τις ηλεκτρονικές αγορές των Ελλήνων και το click away

Mπορεί τα eshops και οι αγορές από τους καταναλωτές να καθυστέρησαν να αναπτυχθούν στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά πλέον η Ελληνική ηλεκτρονική αγορά έχει ανέβει ραγδαία και συναγωνίζεται στα ίσα και αυτό το κομμάτι του εμπορίου τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.

Μάλιστα μετά το πρώτο lock down όλο και περισσότερες επιχειρήσεις (κυρίως μικρομεσαίες), προέβησαν στην δημιουργία eshops, αφουγκράζοντας τις νέες ανάγκες που παρουσιάστηκαν στο λιανεμπόριο λόγο πανδημίας.

Πολλές μικρές επιχειρήσεις δεν προνόησαν το δεύτερο κύμα της πανδημίας μένοντας πίσω τρέχοντας να προλάβουν την κατασκευή eshop για να μπορέσουν να σώσουν ότι μπορούν έστω και την τελευταία στιγμή, ακόμα και μέσα από τα σόσιαλ μίντια για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους μέσω click away μετά και τις πρόσφατες ανακοινώσεις της κυβέρνησης όσον αφορά το εμπόριο.

Έτσι λοιπόν σύμφωνα με έρευνα του marketsales.gr, ενός χαρακτηριστικού ηλεκτρικού πολυκαταστήματος στο δεύτερο κύμα κορωνοϊού παρουσιάστηκε ακόμα περισσότερη αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές της τάξεως του 51% με ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία.

Αν και παραδοσιακά οι γυναίκες κατείχαν τη μερίδα του λέοντος στις ηλεκτρονικές αγορές, πλέον η πίτα είναι μοιρασμένη σε ποσοστό 49,2% γυναίκες και 50,8% ανδρικό αγοραστικό κοινό. Αυτό προέκυψε λόγο της μεγάλης αύξησης των πωλήσεων στα αθλητικά είδη, όργανα γυμναστικής και τεχνολογίας κυρίως από ανδρικό αγοραστικό κοινό, ενώ μεγάλη πτώση είχαν τα προϊόντα της κατηγορίας μόδας (παπούτσια, ρούχα, αρώματα, αξεσουάρ) όπου επί το πλείστον είναι γυναίκες το μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Όσον αφορά τις αγορές εποχιακών και πιο συγκεκριμένα χριστουγεννιάτικα προϊόντα είχαμε πτώση -42%.

Πιο συγκεκριμένα αύξηση παρουσίασαν:
- Ηοbby - αθλητισμός 70,8%
- Τεχνολογία 55,2%
- Υγεια - ομορφιά 42,7%
- Σπίτι - Κήπος 36,3%
- Εργαλεία - Εξοπλισμός 29,8%

Οι αγορές πέρα από την αύξηση λόγο κλειστών καταστημάτων πριν την ανακοίνωση λειτουργίας των καταστημάτων με click Away, τροποποιήθηκαν λόγο των συνθηκών του δεύτερου εγκλεισμού και των καιρικών συνθηκών, εδώ βλέπουμε μία αύξηση στις πωλήσεις λευκών ειδών (σεντόνια, κουβέρτες, παπλώματα κτλ).

Οι ηλικίες 25-34 έκαναν τις περισσότερες αγορές σε ποσοστό 33,5%, ενώ ακολουθούν οι 35-44 σε ποσοστό 27,5%, 18-24 σε ποσοστό 15,5%, 45-54 σε ποσοστό 12,5%, 55-64 σε ποσοστό 5,5% και τέλος από 65+ σε ποσοστό 5,5%.

Οι αγορές ανά πόλη διαμορφώθηκαν ως εξής::1. Αθήνα 38,5%, 2. Θεσσαλονίκη 14,4%, 3. Λάρισα 8,9%, 4. Πάτρα 8,1%, 5. Ηράκλειο 7%, 6. Υπόλοιπες πόλης 23,1%.

Όσον αφορά τις αγορές με click away δεν παρουσιάστηκε ιδιαίτερη κινητικότητα, παρ' ότι υπάρχει πλέον μεγάλη καθυστέρηση από τις εταιρείες courier λόγο φόρτου εργασίας σε βαθμό μη υπολογίσιμο για να πάρουν τα μέτρα τους για να μην μπλοκαριστεί το σύστημα. Κίνηση στο click away παρουσιάστηκε λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και ιδιαίτερα στις 22 με 24 Δεκεμβρίου κυρίως σε παιχνίδια, αθλητικά είδη, και προϊόντα τεχνολογίας. Οι τηλεργασία είναι ο λόγος της αύξησης στις αγορές προϊόντων τεχνολογίας και των αξεσουάρ τους.

Μετά και την άφιξη του εμβολίου στην χώρα μας πρέπει να κάνουμε λίγο ακόμα υπομονή για να μπούμε σε κάποια σχετική κανονικότητα και να αρχίσουν να ρεφάρουν οι μικρές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης που πλήγηκαν πολύ λόγο των συνθηκών που επικρατούν, και παράλληλη αύξηση αγορών στις κατηγορίες μόδας, αξεσουάρ, καλλυντικών που επλήγησαν περισσότερο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ένα μυστικό νησί στην Ελλάδα που δεν έχει κατοίκους, μόνο… γουρουνάκια!

Περιβάλλον 02.09.2025
40 εκατομμύρια για ένα νησί χωρίς ανθρώπους – μόνο χοίρους και σμαραγδένια νερά!

Αυτός είναι ο πιο συνηθισμένος μήνας γενεθλίων

Stories 02.09.2025
Πολλά παιδιά συλλαμβάνονται μια συγκεκριμένη εποχή

5 ανατριχιαστικές περιπτώσεις που η συνομιλία με το AI πήγε τελείως λάθος

Νέα Εποχή 02.09.2025
Έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου οι αλληλεπιδράσεις με την τεχνητή νοημοσύνη έχουν οδηγήσει τους χρήστες να προβούν σε λανθασμένες πράξεις

Drones, σκύλοι και επιστήμονες σε πόλεμο με ένα έντομο‑φονιά

Stories 02.09.2025
Πώς ένα σκαθάρι απειλεί να αλλάξει για πάντα τα δάση

Μεξικό: Η «πόλη» που χάθηκε για πάντα – 130.000 ζωές εξαφανισμένες στον πόλεμο των ναρκωτικών

Stories Χτες
Χιλιάδες οικογένειες ψάχνουν τους αγνοουμένους τους στο Μεξικό

Αφρική: Γιατί ζητά να ξαναγραφτούν οι παγκόσμιοι χάρτες

Stories Χτες
Από το 1569 μέχρι σήμερα: Το λάθος που αλλάζει την εικόνα του κόσμου μας

Trans Rights υπό επίθεση: Το Τέξας ψηφίζει νόμο που θίγει την αξιοπρέπεια

Stories Χτες
Όταν η πολιτική μπαίνει... στην τουαλέτα

Ένα χωριό με λεβάντες και... νεύρα! Γιατί οι κάτοικοι θέλουν τους τουρίστες μόνο τις καθημερινές

Stories Προχτές
Η ισπανική πόλη που δεν θέλει τουρίστες τα Σαββατοκύριακα

Πώς η μουσική έσωσε τη ζωή μιας Εβραίας τσελίστριας

Πρόσωπα Προχτές
Σήμερα, σε ηλικία 99 ετών, η Ανίτα Λάσκερ-Βάλφις είναι η τελευταία επιζήσασα της Γυναικείας Ορχήστρας του Αουσβιτς