E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily
Αννα Κυριακού: Από τη φτώχεια της Κατοχής μέχρι το Εθνικό Θέατρο και τις «Τρεις Χάριτες»

Τι δείχνει νέα έρευνα για τις ηλεκτρονικές αγορές των Ελλήνων και το click away

Πως κινήθηκε την περίοδο του 2ου lock down

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 29/12/2020 | 15:36

Τι δείχνει νέα έρευνα για τις ηλεκτρονικές αγορές των Ελλήνων και το click away

Mπορεί τα eshops και οι αγορές από τους καταναλωτές να καθυστέρησαν να αναπτυχθούν στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά πλέον η Ελληνική ηλεκτρονική αγορά έχει ανέβει ραγδαία και συναγωνίζεται στα ίσα και αυτό το κομμάτι του εμπορίου τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.

Μάλιστα μετά το πρώτο lock down όλο και περισσότερες επιχειρήσεις (κυρίως μικρομεσαίες), προέβησαν στην δημιουργία eshops, αφουγκράζοντας τις νέες ανάγκες που παρουσιάστηκαν στο λιανεμπόριο λόγο πανδημίας.

Πολλές μικρές επιχειρήσεις δεν προνόησαν το δεύτερο κύμα της πανδημίας μένοντας πίσω τρέχοντας να προλάβουν την κατασκευή eshop για να μπορέσουν να σώσουν ότι μπορούν έστω και την τελευταία στιγμή, ακόμα και μέσα από τα σόσιαλ μίντια για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους μέσω click away μετά και τις πρόσφατες ανακοινώσεις της κυβέρνησης όσον αφορά το εμπόριο.

Έτσι λοιπόν σύμφωνα με έρευνα του marketsales.gr, ενός χαρακτηριστικού ηλεκτρικού πολυκαταστήματος στο δεύτερο κύμα κορωνοϊού παρουσιάστηκε ακόμα περισσότερη αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές της τάξεως του 51% με ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία.

Αν και παραδοσιακά οι γυναίκες κατείχαν τη μερίδα του λέοντος στις ηλεκτρονικές αγορές, πλέον η πίτα είναι μοιρασμένη σε ποσοστό 49,2% γυναίκες και 50,8% ανδρικό αγοραστικό κοινό. Αυτό προέκυψε λόγο της μεγάλης αύξησης των πωλήσεων στα αθλητικά είδη, όργανα γυμναστικής και τεχνολογίας κυρίως από ανδρικό αγοραστικό κοινό, ενώ μεγάλη πτώση είχαν τα προϊόντα της κατηγορίας μόδας (παπούτσια, ρούχα, αρώματα, αξεσουάρ) όπου επί το πλείστον είναι γυναίκες το μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Όσον αφορά τις αγορές εποχιακών και πιο συγκεκριμένα χριστουγεννιάτικα προϊόντα είχαμε πτώση -42%.

Πιο συγκεκριμένα αύξηση παρουσίασαν:
- Ηοbby - αθλητισμός 70,8%
- Τεχνολογία 55,2%
- Υγεια - ομορφιά 42,7%
- Σπίτι - Κήπος 36,3%
- Εργαλεία - Εξοπλισμός 29,8%

Οι αγορές πέρα από την αύξηση λόγο κλειστών καταστημάτων πριν την ανακοίνωση λειτουργίας των καταστημάτων με click Away, τροποποιήθηκαν λόγο των συνθηκών του δεύτερου εγκλεισμού και των καιρικών συνθηκών, εδώ βλέπουμε μία αύξηση στις πωλήσεις λευκών ειδών (σεντόνια, κουβέρτες, παπλώματα κτλ).

Οι ηλικίες 25-34 έκαναν τις περισσότερες αγορές σε ποσοστό 33,5%, ενώ ακολουθούν οι 35-44 σε ποσοστό 27,5%, 18-24 σε ποσοστό 15,5%, 45-54 σε ποσοστό 12,5%, 55-64 σε ποσοστό 5,5% και τέλος από 65+ σε ποσοστό 5,5%.

Οι αγορές ανά πόλη διαμορφώθηκαν ως εξής::1. Αθήνα 38,5%, 2. Θεσσαλονίκη 14,4%, 3. Λάρισα 8,9%, 4. Πάτρα 8,1%, 5. Ηράκλειο 7%, 6. Υπόλοιπες πόλης 23,1%.

Όσον αφορά τις αγορές με click away δεν παρουσιάστηκε ιδιαίτερη κινητικότητα, παρ' ότι υπάρχει πλέον μεγάλη καθυστέρηση από τις εταιρείες courier λόγο φόρτου εργασίας σε βαθμό μη υπολογίσιμο για να πάρουν τα μέτρα τους για να μην μπλοκαριστεί το σύστημα. Κίνηση στο click away παρουσιάστηκε λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και ιδιαίτερα στις 22 με 24 Δεκεμβρίου κυρίως σε παιχνίδια, αθλητικά είδη, και προϊόντα τεχνολογίας. Οι τηλεργασία είναι ο λόγος της αύξησης στις αγορές προϊόντων τεχνολογίας και των αξεσουάρ τους.

Μετά και την άφιξη του εμβολίου στην χώρα μας πρέπει να κάνουμε λίγο ακόμα υπομονή για να μπούμε σε κάποια σχετική κανονικότητα και να αρχίσουν να ρεφάρουν οι μικρές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης που πλήγηκαν πολύ λόγο των συνθηκών που επικρατούν, και παράλληλη αύξηση αγορών στις κατηγορίες μόδας, αξεσουάρ, καλλυντικών που επλήγησαν περισσότερο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η κατάρρευση της εταιρείας που θέλησε να αμφισβητήσει Coca ‑ Cola και Pepsi

Stories 17.10.2025
Το brand, που ιδρύθηκε το 2011, αυτοσυστήθηκε ως ένα εναλλακτικό μοντέλο παραγωγής βασισμένο στη βιωσιμότητα, τη διαφάνεια και την υγεία

Το μετρό που δεν υπήρξε ποτέ: Η απίθανη είδηση που μπέρδεψε τους Αθηναίους το 1948!

Ιστορικά 17.10.2025
Το μετρό της Αθήνας… που δεν υπήρξε ποτέ!

Αυτά είναι τα πιο δυνατά διαβατήρια του πλανήτη: Πού βρίσκεται η Ελλάδα

Stories 17.10.2025
Το πιο ισχυρό διαβατήριο στον κόσμο ανοίγει πόρτες σε 193 χώρες χωρίς βίζα.

Ενα βίντεο στο YouTube έφερε δισεκατομμύρια δολάρια: Το success story μιας σακούλας ramen

Stories 17.10.2025
Πώς τα Buldak ramen έγιναν παγκόσμιο φαινόμενο

Ο δρόμος που περνά μέσα από τον βράχο: Το πιο εντυπωσιακό σημείο της Ελλάδας

Νέα Εποχή Χτες
Εκεί όπου ο δρόμος περνά μέσα από τον βράχο και η φύση αποδεικνύει ότι όταν θέλει να εντυπωσιάσει, το κάνει χωρίς φανφάρες

Η γυναίκα που «τρελάθηκε» για να αλλάξει τον κόσμο: Η απίστευτη ιστορία της Nellie Bly

Πρόσωπα Χτες
Υποδύθηκε την παράφρονα για να ξεσκεπάσει την αλήθεια, ταξίδεψε μόνη της γύρω από τη Γη σε 72 μέρες - και έγραψε το όνομά της στην ιστορία της δημοσιογραφίας

Μετά από χρόνια στη φυλακή, απογοήτευση και αδιέξοδα άνοιξε μπαρ στον Αρκτικό Κύκλο

Stories Χτες
Υπάρχουν άνθρωποι που, για να ξαναβρούν τον εαυτό τους, χρειάζονται απλώς μια αλλαγή δουλειάς...

Ο πόλεμος που ετοιμάζει η ΕΕ απέναντι στις βραχυχρόνιες μισθώσεις

Stories Χτες
Δυο χρόνια νωρίτερα από το αρχικό πλάνο

Αυτός είναι ο άνθρωπος με το μεγαλύτερο όνομα στον κόσμο: 2.253 λέξεις

Stories Χτες
Έφτασε μέχρι το Ανώτατο Δικαστήριο