Έρευνα: Τι ανυπομονούν να κάνουν οι πολίτες μετά το εμβόλιο
Και δεν είναι τα ψώνια
Δημοσίευση 30/11/2020 | 19:27
Χαμηλά στις προτεραιότητες των Ευρωπαίων πολιτών -και όχι μόνο- είναι οι αγορές καταναλωτικών αγαθών μετά την αναμενόμενη έλευση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα. Αντιθέτως, η διαθεσιμότητα του εμβολίου μπορεί να ευνοήσει τις προοπτικές της τουριστικής βιομηχανίας.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Reuters, η εταιρεία δημοσκοπήσεων Dynata ρώτησε περισσότερα από 5.000 άτομα στη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αυστραλία πώς θα άλλαζαν τη συμπεριφορά τους όταν ένα εμβόλιο COVID-19 γίνει ευρέως διαθέσιμο.
Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να επισκεφτούν ξανά φίλους ή συγγενείς (61%) και να βγαίνουν από το σπίτι πιο συχνά (53%).
Στη Γερμανία και τη Βρετανία, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να κάνουν διακοπές ξανά στο εξωτερικό.
Συνολικά, ένας στους δύο ερωτώμενους ανυπομονούσε να μην χρειάζεται πλέον να φοράει μάσκα προσώπου.
Ωστόσο, μόνο το 12% δήλωσε ότι ανυπομονούσε να ξοδέψει περισσότερα χρήματα αντί να αποταμιεύει.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος της πανδημίας, την περασμένη Άνοιξη, το ποσοστό αποταμίευσης στη Γερμανία διπλασιάστηκε, καθώς πολλοί καταναλωτές έπρεπε να μείνουν στο σπίτι και τα καταστήματα αναγκάστηκαν να κλείσουν.