E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Θεσσαλονίκη: Τρίχρονο αγοράκι έπεσε από τις κερκίδες του Ποσειδώνιου Κολυμβητηρίου

Ελλάδα 20.11.2025
Διακομίστηκε με τραύμα στο κεφάλι στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όπου νοσηλεύεται, εκτός κινδύνου

Ισπανία: Η Meta καταδικάστηκε για «αθέμιτο ανταγωνισμό»

Κόσμος 20.11.2025
Αποζημίωση 540 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ

Πειραιάς: 34χρονος γρονθοκόπησε οδηγό ταξί επειδή αρνήθηκε να τον μεταφέρει

Ελλάδα 20.11.2025
Ο 34χρονος μπήκε σε ταξί που οδηγούσε 51χρονος και απαίτησε να μεταφερθεί στον προορισμό του

Πέθανε ο Πάνος Μαρινόπουλος

Ελλάδα 20.11.2025
Την τελευταία του πνοή άφησε ο επιχειρηματίας

Πότε δεν έκανε challenge, ήταν ένα από τα καλύτερα παιδιά, λέει ο παππούς του 22χρονου που πνίγηκε με μπέργκερ

Ελλάδα 20.11.2025
Ο 22χρονος άφησε σήμερα την τελευταία του πνοή - Νοσηλευόταν την τελευταία εβδομάδα στη ΜΕΘ

Φυλάκιση 22 μηνών με αναστολή στον οδηγό μηχανής για το τροχαίο με νεκρό βρέφος στον Βόλο

Ελλάδα 20.11.2025
Η δίκη έγινε έγινε στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας

Η Γαλλία να είναι έτοιμη «να χάσει τα παιδιά της» σε πιθανό πόλεμο με τη Ρωσία

Κόσμος 20.11.2025
Σάλος από τις δηλώσεις του αρχηγού του Γενικού Επιτελείου

Αγαθονήσι: Προειδοποιητικές βολές κατά τουρκικών σκαφών από το Λιμενικό

Ελλάδα 20.11.2025
Τουρκικό αλιευτικό έκανε επικίνδυνους ελιγμούς εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων

Μουντιάλ 2026: Τα ζευγάρια των playoffs και τα μονοπάτια για τα 4 τελευταία εισιτήρια της UEFA

Αθλητικά Νέα 20.11.2025
Πραγματοποιήθηκε η κλήρωση για τις ομάδες που θα πάρουν τα τελευταία 4 εισιτήρια της ευρωπαϊκής ζώνης για το Μουντιάλ 2026

Πορτογαλία: 9χρονος ακρωτηριάστηκε στην τουαλέτα σχολείου από συμμαθητές του

Κόσμος 20.11.2025
Ο 9χρονος χρειάζεται παυσίπονα και αντιβιοτικά κάθε 12 ώρες, ενώ χρειάζεται και υπνωτικά χάπια για να κοιμηθεί γιατί κλαίει κάθε βράδυ, λέει η μητέρα του

Ζαγόρι: Ο Δήμος ζητά κήρυξη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης

Ελλάδα 20.11.2025
Ο Δήμαρχος Ζαγορίου ζητά με επιστολή του από τον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας να κυρηχθεί ο Δήμος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης