E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Απαλλαγή του Φιλιππίδη λόγω αμφιβολιών και για τη δεύτερη κατηγορία προτείνει ο εισαγγελέας

Ελλάδα 01.07.2025
Ο Εισαγγελέας παρέθεσε «26 αντιφάσεις» στη μαρτυρία της γυναίκας - «Μας δίνουν την εικόνα ενός βιαστή για γέλια» είπε

Μέγαρα: 36χρονος άνδρας επιτέθηκε με μαχαίρι σε μητέρα, αδερφή και θείο

Ελλάδα 01.07.2025
Οι πρώτες πληροφορίες για το συμβάν

ΕΛΑΣ: Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους ‑ Εντατικοί έλεγχοι σε όλη τη χώρα

Ελλάδα 01.07.2025
H εντατικοποίηση των ελέγχων σε όλη την επικράτεια, εντάσσεται στο πλαίσιο ενός στοχευμένου σχεδιασμού της Διεύθυνσης Αστυνόμευσης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας

Πώς δρούσε η «μαφία του λουκουμά» ‑ Με...κουμπούρια ο έλεγχος στις παραλίες

Ελλάδα 01.07.2025
""Πόλεμος"" για τον έλεγχο των σημείων πώλησης λουκουμάδων σε πολυσύχναστες παραλίες της Σιθωνίας, στο δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής

Γυρίζει σελίδα το Μαξίμου στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ – Από κόσκινο όλες οι επιδοτήσεις

Πολιτική 01.07.2025
Προσήλωση στο κυβερνητικό έργο είναι η απάντηση στη νέα πολιτική κρίση

Πέθανε η δημοσιογράφος Ηρώ Καριοφύλλη

Ελλάδα 01.07.2025
Θλίψη από τον χαμό της

Σε κόκκινο συναγερμό η Ευρώπη λόγω του καύσωνα: 46άρια στην Ισπανία, ένας νεκρός στην Ιταλία

Κόσμος 01.07.2025
Σε ύψιστη επιφυλακή οι αρχές σε Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Γερμανία για τις υψηλές θερμοκρασίες που πλήττουν την Ευρώπη

Ο Τραμπ εγκαινιάζει το «Αλκατράζ με αλιγάτορες»

Κόσμος 01.07.2025
Θα κοστίζει 450 εκατομμύρια δολάρια τον χρόνο, θα κρατούνται έως 5.000 μετανάστες

Απεργία: «Κατεβάζουν ρολά» από σήμερα συνεργεία Ι.Χ λόγω του ψηφιακού πελατολογίου

Ελλάδα 01.07.2025
Αντιδρούν συνεργεία, πλυντήρια, πάρκινγκ και ενοικιάσεις οχημάτων στο νέο υποχρεωτικό σύστημα της ΑΑΔΕ

Ποια Τεχνητή Νοημοσύνη; Ο Ζούκερμπεργκ ρίχνει εκατοντάδες δισεκατομμύρια στην κούρσα της υπερνοημοσύνης

Κόσμος 01.07.2025
Bloomberg: Η κούρσα για την υπερνοημοσύνη μόλις ξεκίνησε και ο Ζούκερμπεργκ δείχνει αποφασισμένος να βάλει τη Meta στην κορυφή της πιο κρίσιμης τεχνολογίας των επόμενων δεκαετιών

Στα «μανταλάκια» 28.000 μεγαλοοφειλέτες του Δημοσίου – Στη φόρα ΑΦΜ, διευθύνσεις και ποσά

Ελλάδα 01.07.2025
Ονόματα, διευθύνσεις και εκατομμύρια σε χρέη «κρέμασε» η ΑΑΔΕ