Με όλο τον πλανήτη σε καραντίνα, και τους ειδικούς που συνιστούν αυτό που λέμε κοινωνική αποστασιοποίηση και ενώ η επιδημία του ιού είναι το πιο επίκαιρο θέμα της ημέρας κάθε μέρα εδώ και πολύ καιρό, ήταν θέμα χρόνου τα τμήματα μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών να περάσουν τα δικά τους μηνύματα.
Η Audi απομακρύνει τους κύκλους της όπως και το McDonald's και η Coca Cola
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #FlattenTheCurve. Stay safe. pic.twitter.com/uwsW2JbhEu
— Audi (@Audi) March 20, 2020
H Chiquita πήγε σπίτι!
Το δικό της μήνυμα πέρασε και η Wolkswagen
We are #Volkswagen. Thanks for keeping your social distance! #FlattenTheCurve pic.twitter.com/JeY27epjhl
— Volkswagen News (@volkswagen) March 23, 2020
Πόσοι πιστεύουν στη μετά θάνατον ζωή; Πως φαντάζονται τη κόλαση;
H Ελεωνόρα Ζουγανέλη το τερμάτισε: Απάντησε σε ερωτήσεις που δεν φαντάζεσαι
Προίκα, Νόμος «4000», σχολική ποδιά: Tι από όλα αυτά θέλει να επιστρέψει ο κόσμος;
Η πιο βάναυση φυλακή που έχετε ακούσει ποτέ
Αλήθειες και μύθοι για τα τατουάζ ‑ Τι απαντούν 3 ειδικοί
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 30.05.2025