Με όλο τον πλανήτη σε καραντίνα, και τους ειδικούς που συνιστούν αυτό που λέμε κοινωνική αποστασιοποίηση και ενώ η επιδημία του ιού είναι το πιο επίκαιρο θέμα της ημέρας κάθε μέρα εδώ και πολύ καιρό, ήταν θέμα χρόνου τα τμήματα μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών να περάσουν τα δικά τους μηνύματα.
Η Audi απομακρύνει τους κύκλους της όπως και το McDonald's και η Coca Cola
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #FlattenTheCurve. Stay safe. pic.twitter.com/uwsW2JbhEu
— Audi (@Audi) March 20, 2020
H Chiquita πήγε σπίτι!
Το δικό της μήνυμα πέρασε και η Wolkswagen
We are #Volkswagen. Thanks for keeping your social distance! #FlattenTheCurve pic.twitter.com/JeY27epjhl
— Volkswagen News (@volkswagen) March 23, 2020
Πόσο απαισιόδοξοι είναι οι Έλληνες για το μέλλον; Τεχνητή νοημοσύνη, ακρίβεια, ενοίκια ‑ Τι φοβούνται περισσότερο;
Ozempic‑Μανία για αδυνάτισμα: Τι συμβαίνει στη χώρα μας
Οι Rainbow Mermaids, οι διασημότετες drag queens της Ελλάδας απαντούν σε E‑Daily Διλήμματα
90΄s: Παιδικά χρόνια τότε VS παιδικά χρόνια τώρα
Πώς μια φιλοζωική από τον Ασπρόπυργο έγινε viral σε όλο το Ίντερνετ
Ηλία Μελέτη πόσα χρήματα είχες πάρει από τον πρώτο σου ρόλο;
Διεθνής Ημέρα Τρανς Ορατότητας: «Η μέρα που αποφάσισα πως είμαι η Νεφέλη»
Τηγανητός μπακαλιάρος, το ελληνικό Fish and Chips
Ρένια Λουιζίδου, τι έψαξες τελευταία στο διαδίκτυο;
Οδική Ασφάλεια στην Ελλάδα: Η σκληρή αλήθεια για τα τροχαία ατυχήματα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 14.03.2025