Με όλο τον πλανήτη σε καραντίνα, και τους ειδικούς που συνιστούν αυτό που λέμε κοινωνική αποστασιοποίηση και ενώ η επιδημία του ιού είναι το πιο επίκαιρο θέμα της ημέρας κάθε μέρα εδώ και πολύ καιρό, ήταν θέμα χρόνου τα τμήματα μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών να περάσουν τα δικά τους μηνύματα.
Η Audi απομακρύνει τους κύκλους της όπως και το McDonald's και η Coca Cola
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #FlattenTheCurve. Stay safe. pic.twitter.com/uwsW2JbhEu
— Audi (@Audi) March 20, 2020
H Chiquita πήγε σπίτι!
Το δικό της μήνυμα πέρασε και η Wolkswagen
We are #Volkswagen. Thanks for keeping your social distance! #FlattenTheCurve pic.twitter.com/JeY27epjhl
— Volkswagen News (@volkswagen) March 23, 2020
Ρωτήσαμε τον Ορέστη Τζιόβα το απόλυτο cringe δίλημμα (και δεν κόλωσε)
Ενοίκια‑φωτιά: Ποια είναι η λύση;
Η ελληνική αγορά ακινήτων: Από την κατάρρευση στην εκρηκτική ζήτηση
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 26.09.2025
Τι να προσέξεις πριν αγοράσεις η νοικιάσεις σπίτι
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 25.09.2025
Ποια ακίνητα έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση σήμερα;
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 23.09.2025
Τι κάνει μια γειτονιά δημοφιλή (και ακριβή);
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 23.09.2025