Με όλο τον πλανήτη σε καραντίνα, και τους ειδικούς που συνιστούν αυτό που λέμε κοινωνική αποστασιοποίηση και ενώ η επιδημία του ιού είναι το πιο επίκαιρο θέμα της ημέρας κάθε μέρα εδώ και πολύ καιρό, ήταν θέμα χρόνου τα τμήματα μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών να περάσουν τα δικά τους μηνύματα.
Η Audi απομακρύνει τους κύκλους της όπως και το McDonald's και η Coca Cola
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #FlattenTheCurve. Stay safe. pic.twitter.com/uwsW2JbhEu
— Audi (@Audi) March 20, 2020
H Chiquita πήγε σπίτι!
Το δικό της μήνυμα πέρασε και η Wolkswagen
We are #Volkswagen. Thanks for keeping your social distance! #FlattenTheCurve pic.twitter.com/JeY27epjhl
— Volkswagen News (@volkswagen) March 23, 2020
Γιώργος Θεοφάνους: Για ποιο λόγο σταμάτησε τη συνεργασία με γνωστό τραγουδιστή
Το περίφημο κούρεμα του Vidal Sassoon που κόστισε 5.000 δολάρια
Νεφέλη Φασούλη τι δεν ξέρουμε για σένα;
Τρομάζουν οι πνιγμοί στην Ελλάδα: Για ποιο λόγο κάθε καλοκαίρι θρηνούμε θύματα;
Είναι το σπίτι σου σωστά προετοιμασμένο για την κλιματική κρίση; Οι 5 κινήσεις που θα σε σώσουν από τον καύσωνα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 07.08.2025
Πόσοι Έλληνες έχουν την δυνατότητα να πάνε φέτος διακοπές;
Ο... αστείος λόγος που χώρισε ο Θανάσης Σαμαράς, είναι ό,τι πρέπει για τις παραστάσεις του
Η ιστορία πίσω από την πιο γνωστή φωτογραφία της ιστορίας της Νέας Υόρκης
Ο Γιώργος Λάγιος μάς αποκάλυψε άβολες αλήθειες για την απιστία, το ποpνό και τις σχέσεις
Σταθερή αξία οι Βαλκάνιοι στην Πιερία: Οδικός τουρισμός, GPS και... ταπεράκια
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 11.07.2025
Τουριστική «καταστροφή» στη Σαντορίνη: «Ο Μάιος ήταν απελπιστικά κακός»
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 04.07.2025
Βαλκάνιοι τουρίστες: «Φαγητά σε ταπεράκια και γεμάτα αμάξια» ‑ Η νέα πραγματικότητα στα νησιά
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 04.07.2025