Kobe Bryant: «Λύγισε» το Λος Αντζελες στο... αντίο των Lakers ‑ Τρομερές εικόνες
O LeBron James μίλησε στο κατάμεστο Staples Center, φανερά συγκινημένος
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 1/2/2020 | 12:34

Πλημμύρισε δάκρυα το Staples Center στην τελετή που έγινε από τους Λέικερς στην μνήμη του αδικοχαμένου Kobe Bryant. Στον πρώτο εντός έδρας αγώνα της ομάδας όπου έπαιξε για μια ζωή ο Kobe η θλίψη ήταν ανείπωτη και το έβλεπες στα πρόσωπα όλων, παικτών, προπονητών, αντιπάλων, φιλάθλων, οι οποίοι (άπαντες) φορούσαν φανέλες του Kobe...
Η τελετή άρχισε με τον γνωστό τραγουδιστή Usher να τραγουδά με την παράλληλη προβολή ενός βίντεο για τον θρυλικό αρχηγό των Λέικερς. Απαντες λύγισαν ξεσπώντας σε δάκρυα. Μετά την ολοκλήρωση της τελετής, ο LeBron James πήρε το μικρόφωνο για να μιλήσει στο κατάμεστο Staples Center, φανερά συγκινημένος. Ο «King» πέταξε το χαρτί στο οποίο είχε γράψει έναν μικρό λόγο και συγκλόνισε...
Ο LeBron James αναφέρθηκε στην ιστορία του Kobe στο Λος Άντζελες και τους Λέικερς, για το πως κατάλαβε ότι το «Lakers Nation» είναι μία οικογένεια και στο τέλος έκλεισε λέγοντας: «Απόψε γιορτάζουμε το παιδί που ήρθε εδώ στα 18 του, αποσύρθηκε στα 38 του και έγινε ο καλύτερος πατέρας που έχουμε δει τα τελευταία τρία χρόνια. Στα λόγια του Kobe... Mamba Out. Αλλά στα δικά μας, δεν θα σε ξεχάσουμε, θα ζεις αδελφέ μου» και αμέσως έτρεξε φανερά δακρυσμένος στις αγκαλιές των συμπαικτών του.
Παγκόσμιο σοκ: Πέθανε ο Κόμπε Μπράιαντ
Τραγωδία στη Σαχάρα: 49 νεκροί από δίψα σε ακινητοποιημένο φορτηγό στο Νίγηρα
Τραγικό τέλος στις έρευνες για την 11χρονη Λιανά στη Γαλλία: Αναγνωρίστηκε η σορός της
Η ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στην Κρήτη
LIVE Πολιτική Χτες






