E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Τρεις συμβουλές για καλύτερο και περισσότερο ύπνο

Απλές συνήθειες για να βελτιώσουμε την ποσότητα και την ποιότητα του ύπνου

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 7/12/2019 | 18:41

Τρεις συμβουλές για καλύτερο και περισσότερο ύπνο

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι δεν καταφέρνουν να συμπληρώσουν τις συνιστώμενες επτά ώρες ύπνου κάθε βράδυ. Ακόμα και πολλοί που κοιμούνται αρκετά, δεν απολαμβάνουν ποιοτικό ύπνο θέτοντας τον εαυτό του σε κίνδυνο σακχαρώδους διαβήτη, καρδιακής νόσου και παχυσαρκίας. Ο εγκέφαλός μας έχει ανάγκη τον επαρκή και ποιοτικό ύπνο σύμφωνα με το Δρ. Randall Wright, νευρολόγο στο Νοσοκομείο του Χιούστον.

«Όταν κοιμάστε, ο εγκέφαλος κατορθώνει να πραγματοποιήσει λειτουργίες που δεν κάνει κατά τη διάρκεια της ημέρας όπως ο καθαρισμός των “αχρήστων”, η αποθήκευση νέων πληροφοριών. Όταν δεν κοιμάστε αρκετά, ο εγκέφαλος δεν καταφέρνει να συμπληρώσει όλες τις εργασίες και αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει μακροπρόθεσμα σε προβλήματα μνήμης και σοβαρές νόσους του εγκεφάλου».

Θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει σε χρόνιες νόσους που σχετίζονται με την έλλειψη ύπνου.

Ο διαπρεπής νευρολόγος Δρ. Wright προσφέρει τρεις συμβουλές για να βελτιώσουμε την ποιότητα του ύπνου μας.

  1. Ξεκινήστε να εφαρμόζετε μία ρουτίνα πριν από τον ύπνο, η οποία θα τηρείται με ευλάβεια. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει το βούρτσισμα των δοντιών, ένα ζεστό ντους, η ακρόαση χαλαρωτικής μουσικής και η ανάγνωση ενός βιβλίου. «Ο εγκέφαλός σας, θα αρχίσει να αναγνωρίζει αυτό το μοτίβο ως σήμα ότι είναι ώρα να χαλαρώσει και θα εκκρίνει ορμόνες που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε», εξηγεί ο Δρ. Wright.
  2. Αφήστε τις ηλεκτρονικές συσκευές έξω από το υπνοδωμάτιο. «Αυτό ενδέχεται να μην είναι εφικτό για τους ενήλικες, αλλά πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε στα παιδιά». Μην χρησιμοποιείτε το τηλέφωνό σας όταν αρχίζετε να χαλαρώνετε και αν ξυπνήσετε μέσα στη νύχτα, μην ανοίξετε ούτε το τάμπλετ, ούτε την τηλεόραση. Αντ’ αυτού επιλέξτε να διαβάσετε ένα βιβλίο.
  3. Φάτε και γυμναστείτε νωρίς. Επιλέξτε και καθιερώστε ως ώρα δείπνου τις 19:00 για να δώσετε στο σώμα σας το χρόνο να χωνέψει το γεύμα σας πριν τον ύπνο. «Μελέτες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που ασκούνται κατά τη διάρκεια της μέρας τείνουν να κοιμούνται καλύτερα. Λέω στους ασθενείς μου να ασκούνται όσο νωρίτερα γίνεται μέσα στη μέρα. Η άσκηση βοηθά στην έκκριση αδρεναλίνης και ενδορφινών και αυτές οι ορμόνες θα σας κρατήσουν ξύπνιους, αν επιλέξετε να γυμναστείτε το αργά μέσα στη μέρα», συμβουλεύει ο Δρ. Wright.

«Η δημιουργία καλών υπνικών συνηθειών είναι ο καλύτερος τρόπος για να κοιμηθείτε όσο χρειάζεστε και να επιτευχθεί η ξεκούραση. Η επιλογή φαρμακευτικών λύσεων και βοηθημάτων θα πρέπει να είναι η έσχατη επιλογή. Παρότι ο εθισμός στις φαρμακευτικές λύσεις δεν είναι σύνηθες φαινόμενο, εντούτοις η εξάρτηση από αυτές δεν είναι δύσκολο να συμβεί, κάτι που θα οδηγούσε σε ανάγκη μεγαλύτερων δόσεων κάθε λίγους μήνες. Και μακροπρόθεσμα, αυτές οι φαρμακευτικές λύσεις θα μπορούσαν να να επηρεάσουν σημαντικά όργανα οδηγώντας σε άλλα προβλήματα υγείας», κατέληξε προειδοποιώντας ο Δρ. Wright.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τα πιο εντυπωσιακά εστιατόρια των Κυκλάδων με θέα το ηλιοβασίλεμα

Eat + Drink 23.06.2024
Ένα αφιέρωμα στα πιο όμορφα εστιατόρια των Κυκλάδων, με θέα το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου

Διατάσεις που μπορείς να κάνεις κάθε βράδυ πριν τον ύπνο

Body+Mind 23.06.2024
Πίστεψέ μας θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς καλύτερα

Το τρόφιμο που κάνει θαύματα και το συστήνουν οι γιατροί

Body+Mind 23.06.2024
Μισή κουταλιά την ημέρα είναι θησαυρός

Είσαι καλεσμένη σε γάμο; Με αυτά τα φορέματα θα είσαι η πιο καλοντυμένη!

Style 23.06.2024
Διάλεξε τα πιο chic σύνολα που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις με το στιλ σου!

Οι ευρωπαϊκές πόλεις με το σπάνιο φαινόμενο λάμψης στη θάλασσα που σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό

Ταξίδια 23.06.2024
Μπορείς να το βρεις σε τρεις χώρες μόνο στην Ευρώπη και αξίζει η εμπειρία

Αυτό το λουλούδι σου ταιριάζει ανάλογα το μήνα γέννησής σου

Body+Mind 23.06.2024
Πες μας το μήνα που γεννήθηκες για να σου πούμε ποιο είναι το λουλούδι που σε αντιπροσωπεύει!

Τι να ΜΗΝ κάνεις, αν μόλις σου έκαναν ghosting

Body+Mind 23.06.2024
Κράτα σημειώσεις!

Οι «άγνωστες» παραλίες της Ελλάδας που πρέπει να επισκεφτείς

Ταξίδια Χτες
Καταγάλανα, καθαρά και ήμερα νερά

Αν είσαι juicy κορίτσι, τότε πρέπει να τσεκάρεις αυτά τα τέλεια brands για το μαγιό σου

Style Χτες
Τα μαγιό plus size έχουν εξελιχθεί από περιορισμένα σχέδια χωρίς έμπνευση σε μια ζωντανή, ποικιλόμορφη σειρά που εξυμνούν όλους τους σωματότυπους

Τι είναι το Σύνδρομο του Βαμπίρ

Body+Mind Χτες
Τα βαμπίρ είναι αληθινά ...κάποιες φορές!