E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Έρχονται τα πάνω κάτω στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Τι θα ισχύσει από τον προσεχή Σεπτέμβριο

Δημοσίευση 4/7/2019 | 15:53

Έρχονται τα πάνω κάτω στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ), με Δελτίο Τύπου που κυκλοφόρησε σήμερα, διαμαρτύρεται έντονα για το νέο καθεστώς στην εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, που θα ισχύσει από τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Συγκεκριμένα, το ΔΤ του ΣΕΕΑΕ, αναφέρει τα εξής:

«Το “πραξικόπημα” Σπίρτζη ολοκληρώνεται. Το προαναγγελθέν και οριστικό τέλος της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από χώρες της ΕΕ, όπως αυτό προκύπτει από το άρθρο 46 του Νόμου Ν.4530/2018 τίθεται και επισήμως σε εφαρμογή από τις 27 Σεπτεμβρίου 2019 σύμφωνα με τα νεότερα ΦΕΚ που δημοσιεύτηκαν στις 24 και 27 Ιουνίου αντιστοίχως. (ΦΕΚ Β’ 2469/24-6-2019 και ΦΕΚ Β’ 2550/27-06-2019). Με αυτό το άρθρο-έκτρωμα ο απερχόμενος Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης λίγες μέρες πρίν την διεξαγωγή των βουλευτικών εκλογών φρόντισε να «παγώσει» κυριολεκτικά τις εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς η όλη διαδικασία όπως πλέον διαμορφώνεται δεν υπάρχει περίπτωση να μπορεί να ολοκληρωθεί από κανέναν έμπορο αυτοκινήτων ή ιδιώτη, από κανένα τελωνείο ή Υπουργείο Μεταφορών.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νέο νόμο για να εισάγει κάποιος μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα από άλλη χώρα της ΕΕ θα πρέπει πέραν των νομίμων εγγράφων του αυτοκινήτου που προέρχονται από το εργοστάσιο Κατασκευής, να συλλέξει και πλήθος άλλων επιπλέον εγγράφων από την χώρα εισαγωγής αλλά και από την χώρα μας μετά την εισαγωγή του, αρκετά εκ των οποίων είναι αδύνατον να αποκτηθούν λόγω του Νόμου της ΕΕ περί προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων και όχι μόνο!

Στην ουσία καθίσταται παντελώς απαγορευτική η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από χώρες της ΕΕ. Εκτός όμως των απαιτούμενων εγγράφων από τη χώρα προέλευσης του οχήματος, τα οποία πρέπει να είναι και μεταφρασμένα στα Ελληνικά(!!), θα πρέπει στη συνέχεια τα έγγραφα να πιστοποιούνται από τους Εγχώριους Εθνικούς Διανομείς, με άλλα λόγια τους Εισαγωγείς Καινούριων Αυτοκινήτων, και μάλιστα καταβάλλοντας και παράβολο αξίας 20 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Εν ολίγοις, οι Εγχώριοι Εισαγωγείς κατά τα προβλεπόμενα στις αποφάσεις Σπίρτζη, υποκαθιστούν το κράτος, ελέγχοντας τα οχήματα που εισάγονται και βέβαια ελέγχουν και τα Εργοστάσια Παραγωγής που οι ίδιοι εκπροσωπούν στην Ελλάδα! Δηλαδή, το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης που εκδίδεται από το εργοστάσιο που κατασκευάζει το αυτοκίνητο και η άδεια του οχήματος που εκδίδεται από το αρμόδιο Υπουργείο της χώρας προέλευσης του οχήματος δεν θεωρούνται επίσημα έγγραφα για τον κ. Σπίρτζη και θεωρούνται, κατά τον ίδιο, επίσημα έγγραφα μόνο οι βεβαιώσεις που θα εκδίδονται από τους Έλληνες εισαγωγείς καινούριων αυτοκινήτων, οι οποίοι (εδώ είναι το άκρον άωτον της προκλητικότητας) είναι «δεδηλωμένοι» εχθροί της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, καθόσον έχουν αντίθετα, δηλαδή άκρως ανταγωνιστικά συμφέροντα με τους εμπόρους – εισαγωγείς μεταχειρισμένων, αφού οι τελευταίοι τους αφαιρούν μερίδιο αγοράς και τους χαλούν τα σχέδια για πλήρη έλεγχο της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.

Δηλαδή με τις αποφάσεις της αυτές η Πολιτεία δια του απερχομένου υπουργού της κ. Σπίρτζη, σπρώχνει χιλιάδες εμπόρους απευθείας στο στόμα του «λύκου»… Από τα «νύχια» του εν λόγω νόμου όμως δε ξεφεύγουν ούτε τα αυτοκίνητα που έχουν εκδόσει πινακίδες και έχουν ταξινομηθεί ήδη στη χώρα μας! Δηλαδή πέραν των νεοεισερχόμενων εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, όσοι «τολμήσουν» να μεταβιβάσουν σε άλλον ενδιαφερόμενο το αυτοκίνητο τους που έχει ταξινομηθεί πρώτη φορά εκτός Ελλάδας ακόμα και δεκαετίες πριν, θα πρέπει και εκείνοι να ακολουθήσουν την ίδια διαδικασία και να αιτηθούν της ειδικής Βεβαίωσης από τους Εγχώριους Εισαγωγείς Αντιπροσώπους, πληρώνοντας βέβαια το παράβολο των 20 ευρώ. Σε διαφορετική περίπτωση η μεταβίβαση δε θα μπορεί να πραγματοποιηθεί!!

Επειδή λοιπόν όλα τα παραπάνω διαδραματίστηκαν εν αγνοία (παρά τις αλλεπάλληλες οχλήσεις μας ο κ. Σπίρτζης ποτέ δεν καταδέχτηκε να μιλήσει μαζί μας) των χιλιάδων εμπόρων εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, εκτελωνιστών και τελωνειακών, καλό θα ήταν η επόμενη Κυβέρνηση να αναλάβει αμέσως δράση και να αποσύρει αμέσως αυτές τις «πραξικοπηματικές» αποφάσεις του κ. Σπίρτζη που όχι μόνο υποκαθιστούν το ρόλο του Κράτους, αλλά οδηγούν ολοταχώς τους εμπόρους αυτοκινήτων σε χιλιάδες λουκέτα και χαμένες θέσεις εργασίες και σε μια άκρως μονοπωλιακή αγορά που στόχο έχει να απαγορευθούν οι εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αλλά και η πώληση όσων ήδη κυκλοφορούν στη χώρα μας.

Και τέλος για να μην ξεχνιόμαστε. Ο κ. Πρωθυπουργός έχει επανειλημμένως δηλώσει ότι ενδιαφέρεται για τους πολλούς! Στην προκειμένη περίπτωση ένας Υπουργός της Κυβέρνησης του εξυπηρετεί με αυτή την απόφαση-έκτρωμα τα συμφέροντα των πολύ λίγων!!!».

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Νέο θρίλερ με πληροφοριοδότη κατά της Boeing: Πέθανε μετά από μυστηριώδη λοίμωξη

Κόσμος Χτες
Πριν από λίγες εβδομάδες είχε αυτοκτονήσει πρώην υπάλληλος της εταιρείας ο οποίος είχε εκφράσει ανησυχίες σχετικά με τα πρότυπα παραγωγής και ασφαλείας

Αυτές είναι οι πλουσιότερες χώρες του κόσμου

Οικονομία Χτες
Η θέση της Ελλάδας

Φωτιά τώρα στη Βοιωτία ‑ Σηκώθηκαν εναέρια μέσα

Ελλάδα Χτες
Μεγάλη φωτιά στην Αγία Τριάδα Βοιωτίας

Φρiκη στην Κρήτη: Βίντεο «καίει» το νονό που βiαζε το βαφτιστήρι του

Ελλάδα Χτες
O 51χρονος ισχυρίστηκε πως είναι «άρρωστος»

Οι τιμές των τροφίμων αυξήθηκαν παγκοσμίως κατά 0,3% τον Απρίλιο

Οικονομία Χτες
Η τιμή των πουλερικών αυξήθηκε αφενός λόγω των σημαντικών εισαγωγών από χώρες της Μέσης Ανατολής αλλά και λόγω της μείωσης της παραγωγής

Βούλα: «Βλέπουν» κόντρες μηχανών πίσω από την παράσυρση της 72χρονης από δύο μοτοσικλέτες

Ελλάδα Χτες
Ο σύζυγός της άκουσε έναν εκκωφαντικό θόρυβο και είδε δύο μηχανές να έρχονται από το φανάρι η μία δίπλα από την άλλη με ιλιγγιώδη ταχύτητα