E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Το ελληνικό μυαλό πίσω από την εικόνα της Lego

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Δημοσίευση 20/3/2019 | 00:13

Το ελληνικό μυαλό πίσω από την εικόνα της Lego

Η Lego (από τις δανέζικες λέξεις leg godt που σημαίνουν παίζω καλά) αποτελεί δίχως καμιά αμφιβολία μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παιχνιδιών σε όλο τον κόσμο με πωλήσεις πάνω από 560 δισεκατομμύριων εξαρτημάτων ενώ παράλληλα έχει δημιουργήσει ταινίες, βίντεο παιχνίδια και 6 θεματικά πάρκα αναψυχής σε όλο τον κόσμο.

Επιπλέον έχει 24.000.000 followers στα Facebook, Instagram και Youtube στα οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό για να διαφημίζεται και να προωθεί τα προϊόντα της. Πίσω όμως από κάθε ποστ, video και την συνολική εικόνα της εταιρίας βρίσκεται μια Ελληνίδα, η Ελένη Καραμαλέγκου.

Η Ελληνίδα Senior Social Media Marketing Manager διαχειρίζεται όλα τα social media της εταιρείας με μέριμνα στο να προσφέρει το καλύτερο περιεχόμενό για τον χρήστη που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες κάθε χώρας και κάθε καναλιού. Και αν σας φαίνεται σχετικά εύκολο τότε απλά αναλογιστείτε ότι πρέπει να υπάρχει για κάθε χώρα μια διαφορετική στρατηγική ανάλογα με τις συνήθειες, τις προτιμήσεις και φυσικά το νομικό πλαίσιο.

Επιπλέον οι ανάγκες κάθε προϊοντικής ομάδας είναι διαφορετικές με αποτέλεσμα να χρειάζεται διαβούλευση με κάθε ομάδα ξεχωριστά ώστε με βάση τους κοινούς στόχους και τις τάσεις που υπάρχουν να δημιουργηθεί το κατάλληλο περιεχόμενο. Και όλα αυτά ενώ κάθε χρόνο γίνονται περισσότερα από 300 λανσαρίσματα νέων προϊόντων της LEGO.

Το αποτέλεσμα της δουλειά της Ελένης Καραμαλέγκου σε μόλις μερικά χρόνια ήταν να κάνει τη social media στρατηγική της LEGO μία από τις πιο πετυχημένες παγκοσμίως με άρθρα σε όλον τον τύπο να την επαινούν για το αποτέλεσμα. Και αυτό γιατί η παρουσία και η εικόνα της Lego στα social media είναι τόσο ισχυρή όσο και η ίδια η εταιρία.

Με τη χρήση πολλαπλών καναλιών, η Lego μπορεί να είναι πάντα στο προσκήνιο και στο μυαλό των καταναλωτών στο Twitter, στο Facebook, στο YouTube ή οπουδήποτε στο ψηφιακό κόσμο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η νέα τάση στη διασκέδαση: Τα πάρτι ξεκινούν στις 11 το πρωί και είναι alcohol ‑ free

Stories 10.10.2025
Οι τάσεις, τα χρήματα και η αποφυγή του hangover

Ο μυθικός θησαυρός που βρέθηκε στο βυθό της θάλασσας

Stories 10.10.2025
Ξεθάφτηκε 300 χρόνια μετά

Της έσπασαν τα πόδια, αλλά όχι την ψυχή: Η γυναίκα που ξεγέλασε τους Ναζί και έσωσε 2.500 παιδιά

Πρόσωπα 10.10.2025
Κανείς δεν ήξερε ποια ήταν - μέχρι που τρεις μαθήτριες αποκάλυψαν το μεγαλύτερο μυστικό του Β΄ Παγκοσμίου

Το κέρμα που κρύβει μια ιστορία 2.500 χρόνων ‑ είναι ελληνικό και το έχεις στο πορτοφόλι σου

Νέα Εποχή 10.10.2025
Ένα μικρό σύμβολο, μια τεράστια ιστορία: το πιο «σοφό» κέρμα της Ευρώπης έχει ρίζες 2.500 ετών και κουβαλά τη σοφία της θεάς Αθηνάς!

Explainer: Vegan πόλεμος στις Βρυξέλλες ‑ Γιατί έγιναν άνω κάτω για μερικές λέξεις

Stories 10.10.2025
Τέλος τα “μπιφτέκια λαχανικών”; Η Ευρώπη χωρίζεται στα δύο για μια… μπριζόλα

H «influencer πριγκίπισσα» του Καμερούν που τα έβαλε με τον Πρόεδρο

Πρόσωπα 10.10.2025
Η Μπρέντα Μπίγια ξεσκεπάζει τον πανίσχυρο πατέρα της

John Martinis: Δεν είναι Έλληνας ο καθηγητής που κέρδισε το Νόμπελ Φυσικής

Πρόσωπα Χτες
Ο καθηγητής είναι ένας από τους τρεις νικητές του Νόμπελ Φυσικής 2025

Χασισοφυτεία με… βασιλική θέα: 225 δενδρύλλια μεγάλωναν δίπλα στο σπίτι του Καρόλου

Stories Χτες
«Παραλίγο να μην χωρέσουν όλα τα τεκμήρια στο βαν μας»

Το μπιστρό ‑ θρύλος στο Παρίσι που σερβίρει μόνο ένα πιάτο εδώ και 66 χρόνια

Ταξίδια Χτες
Το Le Relais de l’Entrecôte, είναι ένα ταπεινό μπιστρό που μοιάζει βγαλμένο από ταινία του ’50