E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Το ελληνικό μυαλό πίσω από την εικόνα της Lego

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Δημοσίευση 20/3/2019 | 00:13

Το ελληνικό μυαλό πίσω από την εικόνα της Lego

Η Lego (από τις δανέζικες λέξεις leg godt που σημαίνουν παίζω καλά) αποτελεί δίχως καμιά αμφιβολία μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παιχνιδιών σε όλο τον κόσμο με πωλήσεις πάνω από 560 δισεκατομμύριων εξαρτημάτων ενώ παράλληλα έχει δημιουργήσει ταινίες, βίντεο παιχνίδια και 6 θεματικά πάρκα αναψυχής σε όλο τον κόσμο.

Επιπλέον έχει 24.000.000 followers στα Facebook, Instagram και Youtube στα οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό για να διαφημίζεται και να προωθεί τα προϊόντα της. Πίσω όμως από κάθε ποστ, video και την συνολική εικόνα της εταιρίας βρίσκεται μια Ελληνίδα, η Ελένη Καραμαλέγκου.

Η Ελληνίδα Senior Social Media Marketing Manager διαχειρίζεται όλα τα social media της εταιρείας με μέριμνα στο να προσφέρει το καλύτερο περιεχόμενό για τον χρήστη που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες κάθε χώρας και κάθε καναλιού. Και αν σας φαίνεται σχετικά εύκολο τότε απλά αναλογιστείτε ότι πρέπει να υπάρχει για κάθε χώρα μια διαφορετική στρατηγική ανάλογα με τις συνήθειες, τις προτιμήσεις και φυσικά το νομικό πλαίσιο.

Επιπλέον οι ανάγκες κάθε προϊοντικής ομάδας είναι διαφορετικές με αποτέλεσμα να χρειάζεται διαβούλευση με κάθε ομάδα ξεχωριστά ώστε με βάση τους κοινούς στόχους και τις τάσεις που υπάρχουν να δημιουργηθεί το κατάλληλο περιεχόμενο. Και όλα αυτά ενώ κάθε χρόνο γίνονται περισσότερα από 300 λανσαρίσματα νέων προϊόντων της LEGO.

Το αποτέλεσμα της δουλειά της Ελένης Καραμαλέγκου σε μόλις μερικά χρόνια ήταν να κάνει τη social media στρατηγική της LEGO μία από τις πιο πετυχημένες παγκοσμίως με άρθρα σε όλον τον τύπο να την επαινούν για το αποτέλεσμα. Και αυτό γιατί η παρουσία και η εικόνα της Lego στα social media είναι τόσο ισχυρή όσο και η ίδια η εταιρία.

Με τη χρήση πολλαπλών καναλιών, η Lego μπορεί να είναι πάντα στο προσκήνιο και στο μυαλό των καταναλωτών στο Twitter, στο Facebook, στο YouTube ή οπουδήποτε στο ψηφιακό κόσμο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Έρχονται Ελλάδα 1.200 millionaires με 7,7 δισ. ευρώ στις βαλίτσες τους

Stories 24.11.2025
Στην όγδοη θέση παγκοσμίως η χώρα μας

Στο Μεξικό, χωρίς νυχτερίδες δε θα υπήρχε τεκίλα

Stories 24.11.2025
Κι όμως, αυτές οι αόρατες υπάρξεις είναι οι αληθινοί αρχιτέκτονες πίσω από το πιο διάσημο ποτό του Μεξικού

«Σχολείο των γιαγιάδων»: Η απίστευτη ιστορία του πιο συγκινητικού σχολείου στον κόσμο

Stories 24.11.2025
Το Aajibaichi Shala έγινε σύμβολο έμπνευσης και δεύτερων ευκαιριών στη γυναικεία ζωή

Το τολμηρό πάρτυ ‑ «πείραμα» του `97 που τους έκανε για λίγο όλους ... ίδιους

Stories 24.11.2025
Ένα καλλιτεχνικό πείραμα που ανέτρεψε όσα θεωρούμε δεδομένα για την κοινωνική αλληλεπίδραση

Ξέρετε τι είναι το FOMO: Το FOFO όμως είναι πολύ χειρότερο

Stories 24.11.2025
Πιο βαθύ και μάλλον πιο τραυματικό

Η πόλη που «έσβησε» τον ήλιο: Δεν θα ξαναδεί φως μέχρι τον Ιανουάριο του 2026

Stories 24.11.2025
64 ημέρες απόλυτου χειμώνα: Η αμερικανική πόλη που αποχαιρετά τον ήλιο

Το λάθος που τον τελείωσε: Η επιστολή που πρόδωσε έναν μυστικό δολοφόνο δεκαετιών

Πρόσωπα 24.11.2025
Πώς ο Ρόμπερτ Ντερστ αποκάλυψε μόνος του τα εγκλήματά το

«Ξύλινα κουτιά»: Τα πρωτότυπα έπιπλα του Μεσαίωνα και η έξυπνη χρήση τους

Ιστορικά Χτες
Όταν η ανάγκη γέννησε μια από τις πιο πρωτότυπες λύσεις ύπνου της ιστορίας

Το μυστικό γιατί οι άνθρωποι διψούν για Χριστούγεννα ‑ και πώς η Mariah Carey το κατάλαβε πρώτη

Stories Χτες
Γιατί οι άνθρωποι νιώθουν την ανάγκη να γιορτάζουν όλο και συχνότερα τα Χριστούγεννα

3 celebrities που οι γονείς τους δεν τους έδωσαν ούτε ένα δολάριο για βοήθεια

Stories Χτες
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες