E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Το ελληνικό μυαλό πίσω από την εικόνα της Lego

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Δημοσίευση 20/3/2019 | 00:13

Το ελληνικό μυαλό πίσω από την εικόνα της Lego

Η Lego (από τις δανέζικες λέξεις leg godt που σημαίνουν παίζω καλά) αποτελεί δίχως καμιά αμφιβολία μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παιχνιδιών σε όλο τον κόσμο με πωλήσεις πάνω από 560 δισεκατομμύριων εξαρτημάτων ενώ παράλληλα έχει δημιουργήσει ταινίες, βίντεο παιχνίδια και 6 θεματικά πάρκα αναψυχής σε όλο τον κόσμο.

Επιπλέον έχει 24.000.000 followers στα Facebook, Instagram και Youtube στα οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό για να διαφημίζεται και να προωθεί τα προϊόντα της. Πίσω όμως από κάθε ποστ, video και την συνολική εικόνα της εταιρίας βρίσκεται μια Ελληνίδα, η Ελένη Καραμαλέγκου.

Η Ελληνίδα Senior Social Media Marketing Manager διαχειρίζεται όλα τα social media της εταιρείας με μέριμνα στο να προσφέρει το καλύτερο περιεχόμενό για τον χρήστη που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες κάθε χώρας και κάθε καναλιού. Και αν σας φαίνεται σχετικά εύκολο τότε απλά αναλογιστείτε ότι πρέπει να υπάρχει για κάθε χώρα μια διαφορετική στρατηγική ανάλογα με τις συνήθειες, τις προτιμήσεις και φυσικά το νομικό πλαίσιο.

Επιπλέον οι ανάγκες κάθε προϊοντικής ομάδας είναι διαφορετικές με αποτέλεσμα να χρειάζεται διαβούλευση με κάθε ομάδα ξεχωριστά ώστε με βάση τους κοινούς στόχους και τις τάσεις που υπάρχουν να δημιουργηθεί το κατάλληλο περιεχόμενο. Και όλα αυτά ενώ κάθε χρόνο γίνονται περισσότερα από 300 λανσαρίσματα νέων προϊόντων της LEGO.

Το αποτέλεσμα της δουλειά της Ελένης Καραμαλέγκου σε μόλις μερικά χρόνια ήταν να κάνει τη social media στρατηγική της LEGO μία από τις πιο πετυχημένες παγκοσμίως με άρθρα σε όλον τον τύπο να την επαινούν για το αποτέλεσμα. Και αυτό γιατί η παρουσία και η εικόνα της Lego στα social media είναι τόσο ισχυρή όσο και η ίδια η εταιρία.

Με τη χρήση πολλαπλών καναλιών, η Lego μπορεί να είναι πάντα στο προσκήνιο και στο μυαλό των καταναλωτών στο Twitter, στο Facebook, στο YouTube ή οπουδήποτε στο ψηφιακό κόσμο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Από τα φώτα της σκηνής στα φώτα της δικαστικής αίθουσας: H σκοτεινή πτώση ενός K‑pop ειδώλου

Πρόσωπα 24.08.2025
Kρίθηκε ένοχος για συμμετοχή στον ομαδικό βιaσμό τουρίστριας από την Κίνα

Ένα κέρμα των 2 ευρώ που αξίζει σχεδόν 2.000 – Το έχεις χωρίς να το ξέρεις;

Stories 24.08.2025
Πριν πληρώσεις ή πάρεις ρέστα, ρίξε μια δεύτερη ματιά

Η τραγική ιστορία του γιου του Marlon Brando, Christian

Πρόσωπα 24.08.2025
Ένα καταδικασμένο παιδί από τη μέρα που γεννήθηκε

Πολιτικοί, τραγουδιστές, ηθοποιοί: 7 διάσημοι που έπαιξαν σε διαφημιστικά

TV Σειρές 24.08.2025
Ένα μικρό αφιέρωμα σε διαφημίσεις που δεν ξεχάσαμε ποτέ

Μπιλ Γκέιτς: Η συνήθεια που έπρεπε να «σπάσει» για να χτίσει την επιτυχία του

Πρόσωπα Χτες
Ο ίδιος πάντως παραδέχεται ότι η «μάχη» συνεχίζεται

Explainer: Lafufu vs Labubu ‑ O εμπορικός πόλεμος που σοκάρει την Κίνα

Stories Χτες
Πώς ξεχωρίζεις το ψεύτικο από το αληθινό Labubu

Πώς τα οπίσθια μιας Γαλλίδας σερβιτόρας έγιναν εθνική παράδοση

Stories Χτες
Η εκδίκηση μιας σερβιτόρας και η ταπείνωση ενός δημάρχου

Η ταραχώδης ζωή της Αγκάθα Κρίστι

Πρόσωπα Χτες
Οι σταθμοί στη ζωή της που τη σημάδεψαν

Ο επικεφαλής της Microsoft προειδοποιεί: Η τεχνητή νοημοσύνη μας τρελαίνει;

Νέα Εποχή Προχτές
Ανησυχία για την «ψύχωση τεχνητής νοημοσύνης»

Η χώρα με τους λιγότερους τουρίστες στον κόσμο είναι ένας κρυμμένος παράδεισος

Νέα Εποχή 21.08.2025
Στο πιο απομονωμένο σημείο του Ειρηνικού υπάρχει μια χώρα που δέχεται λιγότερους τουρίστες κι από… τη Βόρεια Κορέα