E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η διαφήμιση που έγινε viral: Πόσο χρόνο έχεις ακόμη με τους αγαπημένους σου;

Ο αλγόριθμός και οι αριθμοί που προβληματίζουν

Δημοσίευση 16/12/2018 | 12:39

Η διαφήμιση που έγινε viral: Πόσο χρόνο έχεις ακόμη με τους αγαπημένους σου;

Περισσότερες από 12 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, έχει μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση η οποία υπενθυμίζει σε όλους μας πόσο σύντομη είναι η ζωή.

Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή σε απλά ελληνικά «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο». Το βίντεο των 4,5 λεπτών είναι στα ισπανικά -αλλά έχει αγγλικούς υπότιτλους- τονίζει την αξία των προσωπικών αλληλεπιδράσεων σε έναν κόσμο που συχνά διακόπτεται από την τεχνολογία.

Στη διαφήμιση, ένας άνδρας μιλά σε ανθρώπους - δύο φίλους, δύο αδελφές, μια μητέρα και τον γιο της - για το πόσο συχνά βλέπουν ο ένας τον άλλον δια ζώσης. Στη συνέχεια ο ερευνητής χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο που βασίζεται στον χρόνο που οι άνθρωποι δήλωσαν ότι ξοδεύουν μαζί και παράγοντες όπως η ηλικία και το προσδόκιμο ζωής για να προβλέψει πόσος ακόμη χρόνος τους απομένει να περάσουν μαζί.

Από την κυκλοφορία του το Νοέμβριο, το βίντεο έχει προβληθεί πάνω από 12 εκατομμύρια φορές στο YouTube και έχει συγκεντρώσει ακόμα περισσότερα σχόλια και αντιδράσεις στο Facebook. Οι δημιουργοί της διαφήμισης κυκλοφόρησαν μάλιστα έναν υπολογιστή online στα ισπανικά και στα αγγλικά, έτσι ώστε οι περίεργοι θεατές να μπορούν να προβλέψουν κατά προσέγγιση πόσο χρόνο έχουν με τους φίλους και την οικογένειά τους.

Ο αλγόριθμος της καμπάνιας και τα στατιστικά στοιχεία που εμφανίζονται σε όλη τη διαφήμιση βασίζονται σε δεδομένα από το Εθνικό Ινστιτούτο Στατιστικής στην Ισπανία, το Γραφείο Διαδραστικής Διαφήμισης και διάφορες βιομηχανικές μελέτες σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η νέα τάση στη διασκέδαση: Τα πάρτι ξεκινούν στις 11 το πρωί και είναι alcohol ‑ free

Stories 10.10.2025
Οι τάσεις, τα χρήματα και η αποφυγή του hangover

Ο μυθικός θησαυρός που βρέθηκε στο βυθό της θάλασσας

Stories 10.10.2025
Ξεθάφτηκε 300 χρόνια μετά

Της έσπασαν τα πόδια, αλλά όχι την ψυχή: Η γυναίκα που ξεγέλασε τους Ναζί και έσωσε 2.500 παιδιά

Πρόσωπα 10.10.2025
Κανείς δεν ήξερε ποια ήταν - μέχρι που τρεις μαθήτριες αποκάλυψαν το μεγαλύτερο μυστικό του Β΄ Παγκοσμίου

Το κέρμα που κρύβει μια ιστορία 2.500 χρόνων ‑ είναι ελληνικό και το έχεις στο πορτοφόλι σου

Νέα Εποχή 10.10.2025
Ένα μικρό σύμβολο, μια τεράστια ιστορία: το πιο «σοφό» κέρμα της Ευρώπης έχει ρίζες 2.500 ετών και κουβαλά τη σοφία της θεάς Αθηνάς!

Explainer: Vegan πόλεμος στις Βρυξέλλες ‑ Γιατί έγιναν άνω κάτω για μερικές λέξεις

Stories 10.10.2025
Τέλος τα “μπιφτέκια λαχανικών”; Η Ευρώπη χωρίζεται στα δύο για μια… μπριζόλα

H «influencer πριγκίπισσα» του Καμερούν που τα έβαλε με τον Πρόεδρο

Πρόσωπα 10.10.2025
Η Μπρέντα Μπίγια ξεσκεπάζει τον πανίσχυρο πατέρα της

John Martinis: Δεν είναι Έλληνας ο καθηγητής που κέρδισε το Νόμπελ Φυσικής

Πρόσωπα Χτες
Ο καθηγητής είναι ένας από τους τρεις νικητές του Νόμπελ Φυσικής 2025

Χασισοφυτεία με… βασιλική θέα: 225 δενδρύλλια μεγάλωναν δίπλα στο σπίτι του Καρόλου

Stories Χτες
«Παραλίγο να μην χωρέσουν όλα τα τεκμήρια στο βαν μας»

Το μπιστρό ‑ θρύλος στο Παρίσι που σερβίρει μόνο ένα πιάτο εδώ και 66 χρόνια

Ταξίδια Χτες
Το Le Relais de l’Entrecôte, είναι ένα ταπεινό μπιστρό που μοιάζει βγαλμένο από ταινία του ’50