E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η διαφήμιση που έγινε viral: Πόσο χρόνο έχεις ακόμη με τους αγαπημένους σου;

Ο αλγόριθμός και οι αριθμοί που προβληματίζουν

Δημοσίευση 16/12/2018 | 12:39

Η διαφήμιση που έγινε viral: Πόσο χρόνο έχεις ακόμη με τους αγαπημένους σου;

Περισσότερες από 12 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, έχει μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση η οποία υπενθυμίζει σε όλους μας πόσο σύντομη είναι η ζωή.

Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή σε απλά ελληνικά «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο». Το βίντεο των 4,5 λεπτών είναι στα ισπανικά -αλλά έχει αγγλικούς υπότιτλους- τονίζει την αξία των προσωπικών αλληλεπιδράσεων σε έναν κόσμο που συχνά διακόπτεται από την τεχνολογία.

Στη διαφήμιση, ένας άνδρας μιλά σε ανθρώπους - δύο φίλους, δύο αδελφές, μια μητέρα και τον γιο της - για το πόσο συχνά βλέπουν ο ένας τον άλλον δια ζώσης. Στη συνέχεια ο ερευνητής χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο που βασίζεται στον χρόνο που οι άνθρωποι δήλωσαν ότι ξοδεύουν μαζί και παράγοντες όπως η ηλικία και το προσδόκιμο ζωής για να προβλέψει πόσος ακόμη χρόνος τους απομένει να περάσουν μαζί.

Από την κυκλοφορία του το Νοέμβριο, το βίντεο έχει προβληθεί πάνω από 12 εκατομμύρια φορές στο YouTube και έχει συγκεντρώσει ακόμα περισσότερα σχόλια και αντιδράσεις στο Facebook. Οι δημιουργοί της διαφήμισης κυκλοφόρησαν μάλιστα έναν υπολογιστή online στα ισπανικά και στα αγγλικά, έτσι ώστε οι περίεργοι θεατές να μπορούν να προβλέψουν κατά προσέγγιση πόσο χρόνο έχουν με τους φίλους και την οικογένειά τους.

Ο αλγόριθμος της καμπάνιας και τα στατιστικά στοιχεία που εμφανίζονται σε όλη τη διαφήμιση βασίζονται σε δεδομένα από το Εθνικό Ινστιτούτο Στατιστικής στην Ισπανία, το Γραφείο Διαδραστικής Διαφήμισης και διάφορες βιομηχανικές μελέτες σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Στο Μεξικό, χωρίς νυχτερίδες δε θα υπήρχε τεκίλα

Stories 24.11.2025
Κι όμως, αυτές οι αόρατες υπάρξεις είναι οι αληθινοί αρχιτέκτονες πίσω από το πιο διάσημο ποτό του Μεξικού

«Σχολείο των γιαγιάδων»: Η απίστευτη ιστορία του πιο συγκινητικού σχολείου στον κόσμο

Stories 24.11.2025
Το Aajibaichi Shala έγινε σύμβολο έμπνευσης και δεύτερων ευκαιριών στη γυναικεία ζωή

Το τολμηρό πάρτυ ‑ «πείραμα» του `97 που τους έκανε για λίγο όλους ... ίδιους

Stories 24.11.2025
Ένα καλλιτεχνικό πείραμα που ανέτρεψε όσα θεωρούμε δεδομένα για την κοινωνική αλληλεπίδραση

Ξέρετε τι είναι το FOMO: Το FOFO όμως είναι πολύ χειρότερο

Stories 24.11.2025
Πιο βαθύ και μάλλον πιο τραυματικό

Η πόλη που «έσβησε» τον ήλιο: Δεν θα ξαναδεί φως μέχρι τον Ιανουάριο του 2026

Stories 24.11.2025
64 ημέρες απόλυτου χειμώνα: Η αμερικανική πόλη που αποχαιρετά τον ήλιο

Το λάθος που τον τελείωσε: Η επιστολή που πρόδωσε έναν μυστικό δολοφόνο δεκαετιών

Πρόσωπα 24.11.2025
Πώς ο Ρόμπερτ Ντερστ αποκάλυψε μόνος του τα εγκλήματά το

«Ξύλινα κουτιά»: Τα πρωτότυπα έπιπλα του Μεσαίωνα και η έξυπνη χρήση τους

Ιστορικά Χτες
Όταν η ανάγκη γέννησε μια από τις πιο πρωτότυπες λύσεις ύπνου της ιστορίας

Το μυστικό γιατί οι άνθρωποι διψούν για Χριστούγεννα ‑ και πώς η Mariah Carey το κατάλαβε πρώτη

Stories Χτες
Γιατί οι άνθρωποι νιώθουν την ανάγκη να γιορτάζουν όλο και συχνότερα τα Χριστούγεννα

3 celebrities που οι γονείς τους δεν τους έδωσαν ούτε ένα δολάριο για βοήθεια

Stories Χτες
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες

Ο Έλληνας ηθοποιός που είχε υποδυθεί τον εραστή της Ντάριλ Χάνα

Stories Χτες
Η συμμετοχή του σε ταινία του Χόλιγουντ το 1982