E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ποιο ποτό αν καταναλώνεται συχνά είναι ύποπτο για καρκίνους;

Ποιοι πρέπει να ανησυχούν περισσότερο

Δημοσίευση 7/12/2018 | 13:03

Ποιο ποτό αν καταναλώνεται συχνά είναι ύποπτο για καρκίνους;

Το ισπανικό πανεπιστήμιο της Ναβάρας στην Παμπλόνα. δημοσίευσε μια μελέτη που δείχνει ότι η γνωστή σε όλους μας κόκα κόλα, είναι ανθυγιεινή ζαχαρούχα «βόμβα», κυρίως για τίς γυναίκες, αφού φαίνεται να σχετίζεται με το καρκίνο του μαστού.

Οι Ισπανοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν τακτικά αναψυκτικά τύπου Cola σε όλη την διάρκεια της ζωής τους, διέτρεχαν μεγαλύτερο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο του μαστού μετά την εμμηνόπαυση. Όλες οι γυναίκες που πήραν μέρος στην έρευνα ήταν μέσης ηλικίας και το δείγμα ήταν αρκετά μεγάλο.

«Οι γυναίκες αυτές δεν έπασχαν από καρκίνο του μαστού στην αρχή της μελέτης. Παρακολουθήσαμε την εξέλιξη της υγείας τους και τις ρωτήσαμε πόσο συχνά και σε ποιες ποσότητες κατανάλωναν ζαχαρούχα αναψυκτικά. Ο κίνδυνος ήταν αυξημένος στις γυναίκες που είχαν μπει στην εμμηνόπαυση. Εκατό γυναίκες αρρώστησαν κατά την περίοδο της μελέτης. Αυτές οι περιπτώσεις ήταν ιδιαίτερα συχνές στην ηλικιακή ομάδα που είχε ήδη μπει στην εμμηνόπαυση. Γι’ αυτές τις γυναίκες, υπήρξε στατιστική συσχέτιση μεταξύ του κινδύνου του καρκίνου του μαστού και της κατανάλωσης αναψυκτικών», επισημαίνει ο επικεφαλής της μελέτης, καθηγητής Andrea Romanos-Nanclares από το Πανεπιστήμιο της Ναβάρας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Οι 10 ελληνικές παραλίες που ζηλεύει όλος ο πλανήτης – Μία βρίσκεται μόνιμα στις κορυφαίες του κόσμου

E-Daily 3.Left 10.06.2026
Από το Ναυάγιο της Ζακύνθου ως το εξωτικό Ελαφονήσι και το απόκοσμο Σαρακήνικο: οι παραλίες που έχουν γίνει οι ισχυρότεροι «πρεσβευτές» της Ελλάδας στο εξωτερικό.

5 καλοκαιρινά αρώματα με μυρωδιά «μόλις βγήκα από ντους» που θα λατρέψεις

E-Daily 3.Left 10.06.2026
Η αίσθηση καθαριότητας που δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα

5 χωριά της Πελοποννήσου που προσφέρονται για ένα χαλαρό διήμερο τον Ιούνιο

E-Daily 3.Left 10.06.2026
Αυτά τα χωριά είναι ό,τι πρέπει για μια μικρή απόδραση στις αρχές του καλοκαιριού

Διαβάζεις σωστά τις ετικέτες τροφίμων; Τα 8 πράγματα που πρέπει να κοιτάς πάντα

E-Daily 1.Hero 10.06.2026
Πριν αγοράσεις κάτι από το σούπερ μάρκετ, έλεγξε το

H ελληνική παραλία που αναδείχθηκε δεύτερη καλύτερη στον κόσμο και πρώτη στην Ευρώπη

E-Daily 3.Left Χτες
Διαθέτει λευκή άμμο και κρυστάλλινα νερά - Μπορείτε να μαντέψετε ποια είναι;

Η Βάλια Χατζηθεοδώρου με ultra feminine αισθητική που τραβάει τα βλέμματα

E-Daily 3.Left Χτες
Η παρουσιάστρια επέλεξε ένα look που συνδυάζει ρομαντισμό και κομψότητα, αποδεικνύοντας πως η θηλυκότητα παραμένει πάντα στη μόδα

Αυτές είναι οι πιο δυνατές ράτσες σκύλων στον κόσμο – Κάποιες μπορούν να τα βάλουν ακόμη και με λύκους

E-Daily 3.Left Χτες
Η πραγματική δύναμη δεν μετριέται μόνο σε κιλά. Αντοχή, ένστικτο και αιώνες εκτροφής δημιούργησαν σκύλους με εντυπωσιακές ικανότητες

Το τυρί που τρώνε οι Γάλλοι και κάνει θραύση στις δίαιτες

E-Daily 3.Left Χτες
Aποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη στον κόσμο των τυριών

Η ζωή σου έχει κολλήσει… ή εσύ φοβάσαι να αλλάξεις;

E-Daily 3.Left Χτες
Στο νέο επεισόδιο του «Πόσο Εγώ;» θα μιλήσουμε για μια φάση ζωής που σχεδόν όλοι περνάμε κάποια στιγμή - αλλά λίγοι καταλαβαίνουμε πραγματικά τι κρύβεται από πίσω της

The Let Them Theory: Η απλή νοοτροπία που μπορεί να σε γλιτώσει από πολλή απογοήτευση

E-Daily 3.Left Προχτές
Μήπως τελικά ξοδεύεις περισσότερη ενέργεια προσπαθώντας να αλλάξεις τους άλλους παρά να φροντίσεις τον εαυτό σου;