E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η Ευρώπη «σκοτώνει» το YouTube και το Facebook

Και το twitter μαζί με άλλες δημοφιλής πλατφόρμες

Δημοσίευση 5/12/2018 | 00:16

Η Ευρώπη «σκοτώνει» το YouTube και το Facebook

Η οδηγία περί πνευματικής ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ξεσήκωσε πολλές αντιδράσεις από τους δημιουργούς περιεχομένου του YouTube τον περασμένο μήνα, καθώς έσπευσαν να ενημερώσουν το κοινό τους μέσα από τα κανάλια τους για το πόσο θα αλλάξει η πλατφόρμα και θα καταστραφεί το περιεχόμενο τους.

Τώρα, η CEO του YouTube, Susan Wojcicki, προσθέτει τη δική της φωνή στις διαμαρτυρίες. Αυτή τη στιγμή, το YouTube επιτρέπει την ύπαρξη ανασχηματισμένου υλικού πνευματικών δικαιωμάτων στην πλατφόρμα του σύμφωνα με το νόμο για τη δίκαιη χρήση. Ωστόσο, οι επικριτές του άρθρου 13 υποδεικνύουν ότι αν το YouTube γίνει υπεύθυνο για οποιοδήποτε περιεχόμενο που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα, ένα ισχυρότερο φίλτρο θα μπει σε ισχύει για κάθε βίντεο που μεταφορτώνεται στην πλατφόρμα με αποτέλεσμα να κατεβάζει αυτόματα ότι βίντεο έχει την παραμικρή υποψία παραβίασης των πνευματικών δικαιωμάτων.

"Η παρούσα νομοθεσία αποτελεί απειλή τόσο για τη ζωή σας όσο και για την ικανότητά σας να μοιραστείτε τη φωνή σας με τον κόσμο" έγραψε η Wojcicki. "Εάν υλοποιηθεί όπως προτείνεται, το άρθρο 13 απειλεί εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας, Ευρωπαίους δημιουργούς, επιχειρήσεις, καλλιτέχνες και όσους απασχολούν. Η πρόταση θα αναγκάσει τις πλατφόρμες, όπως το YouTube, να δώσουν προτεραιότητα στο περιεχόμενο από ένα μικρό αριθμό μεγάλων εταιρειών. Το βάρος της απόδειξης του δικαιώματος πνευματικής ιδιοκτησίας θα είναι υπερβολικά υψηλό για τους περισσότερους ανεξάρτητους δημιουργούς."

Facebook,Twitte, Instagram και όχι μόνο

Φυσικά, το άρθρο 13 δεν ισχύει μόνο για το YouTube. Οι ιστότοποι που εξαρτώνται από το περιεχόμενο που δημιουργεί ο χρήστης όπως το Facebook, το Twitter το Instagram μεταξύ πολλών άλλων - θα πρέπει να παρακολουθούν το περιεχόμενο των χρηστών τους.

Το μέτρο θα καθιστούσε όλες τις πλατφόρμες διαδικτύου υπεύθυνες για το μη φιλτραρισμένο περιεχόμενο που παραβιάζει τα υπάρχοντα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης δημοσιεύσει ένα κλιπ από ένα μουσικό βίντεο στο Instagram, το Facebook θα πρέπει να πληρώσει. Εάν δεν είναι εξουσιοδοτημένο, τότε είναι παράβαση.

Δείτε περισσότερα στο video που ακολουθεί:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η κρυφή αγορά εργασίας του σκοτεινού ιστού: Ποιοι μπαίνουν, πόσα παίρνουν και γιατί κινδυνεύουν

Νέα Εποχή 22.11.2025
Αυτός είναι ο μέσος χρήστης του dark web – και δεν είναι αυτός που φαντάζεσαι

Νόμπελ Ειρήνης: Η τραγική ειρωνεία στην περίπτωση της γυναίκας που «κέρδισε» τον Τραμπ

Stories 22.11.2025
Η βραβευμένη με Νόμπελ Ειρήνης Μαρία Κορίνα Ματσάδο κινδυνεύει να χαρακτηριστεί «φυγόδικη»

Όταν το κραγιόν έγινε όπλο: Η απίστευτη ιστορία πίσω από το «Victory Red»

Ιστορικά 22.11.2025
Πώς ένα χρώμα έγινε σύμβολο αντίστασης και γυναικείας δύναμης στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

5 αθλητές που εξαφανίστηκαν και δεν βρέθηκαν ποτέ

Αθλητισμός 22.11.2025
Μυστήρια που δεν λύθηκαν ποτέ

Νέο ρεκόρ για τη Frida Kahlo: Πίνακας της πουλήθηκε για 54,7 εκατ. δολάρια

Stories Χτες
Kαταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ για έργο γυναίκας καλλιτέχνιδας

Τα εντυπωσιακά αγάλματα που ... εμφανίζονται μόνο δυο ώρες την ημέρα!

Νέα Εποχή Χτες
Η εντυπωσιακή εγκατάσταση που εμφανίζεται μόνο όσο η παλίρροια το επιτρέπει – και μας δείχνει το μέλλον που χτίζουμε.

Η γενιά που δεν λέει να αφήσει το τιμόνι: Γιατί οι Boomers εμποδίζουν την αλλαγή

Νέα Εποχή Χτες
Boomers vs Millennials: Η μεγάλη σύγκρουση για εξουσία, σπίτια και δουλειές

Γιατί οι νέοι στην Ελλάδα δεν σκέφτονται να κάνουν οικογένεια;

Μπες στο Πλάνο Χτες
Τι ζητούν για να μείνουν στην χώρα

Ο Έλληνας που εφηύρε το παγωτό μηχανής

Ιστορικά Χτες
Η συγκλονιστική ιστορία του Θανάση Καρβέλα