E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

«Ο Ήχος του όπλου» μια παράσταση φόρος τιμής στη Λούλα Αναγνωστάκη

Στο Θέατρο Σταθμός, ένα χρόνο μετά το θάνατό της, το γνωστότερο θεατρικό της έργο

Δημοσίευση 11/9/2018 | 13:56

«Ο Ήχος του όπλου» μια παράσταση φόρος τιμής στη Λούλα Αναγνωστάκη
ΑΘΗΝΑ
Ημερομηνίες: από 9/11/2018 έως 13/1/2019
ΝΟE 2018
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
ΔΕΚ 2018
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
ΙΑΝ 2019
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Ωρα προσέλευσης: 21:00
Διάρκεια: -165 λεπτά

από 8 ευρώ

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Το Θέατρο Σταθμός, τιμά τη μνήμη της Λούλας Αναγνωστάκη ανεβάζοντας, ένα χρόνο μετά το θάνατό της, το γνωστότερο θεατρικό της έργο « Ο Ήχος του όπλου».

Παραμονές των εκλογών η Κάτια, Αθηναία δημότης, έρχεται στην Αθήνα από την επαρχία για να ψηφίσει, διαταράσσοντας την καθημερινότητα του δεκαεννιάχρονου γιού της Μιχάλη.

Από την παλιά της φίλη Μαρίκα μαθαίνει πως ο Μιχάλης έχει εγκαταλείψει τη σχολή, στην οποία φοιτά και πως ετοιμάζεται να φύγει για την Αμερική, αφήνοντας πίσω την έγκυο κοπέλα του Φανή.

Στην προσπάθεια της να μεταπείσει τον Μιχάλη έρχεται αντιμέτωπη μαζί του. Εκείνος την απειλεί ότι θα αυτοκτονήσει με ένα παράνομο όπλο, που βρέθηκε στα χέρια του από μια μυστήρια ιστορία παρανομίας, στην οποία φέρεται να είναι μπλεγμένος ο δεκαεξάχρονος αδελφός της Φανής Γιαννούκος.

Όλα θα συμβούν γρήγορα υπό την απειλή ενός όπλου που δε θα εκπυρσοκροτήσει ποτέ, αλλά θα αλλάξει τη ζωή των ηρώων για πάντα.

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου Σταθμός Μάνος Καρατζογιάννης, μελετητής του έργου της Αναγνωστάκη, σκηνοθετεί αυτή τη φορά τον «Ήχο του όπλου» με ένα εξαιρετικό καστ - τριάντα χρόνια μετά τη θρυλική παράσταση του Θεάτρου Τέχνης.

Ο Κάρολος Κουν, του οποίου ο Ήχος του όπλου έμελλε να είναι η τελευταία σκηνοθεσία του, σημειώνει σε σχετικό του σημείωμα:

« Τις προάλλες σκεφτόμουν πόσο κοντά είναι η δουλειά μου στον Ήχο του όπλου με τα κείμενα της τσεχοφικής δημιουργίας (..) Σίγουρα είναι ένα μεγάλο ελληνικό έργο, που χτίζεται από πολύ μικρά πράγματα. Διαθέτει, παράλληλα, ευαισθησίες άπειρες, ποίηση αλλά και κωμικά στοιχεία. Και μέσα από την ελαφράδα του ξυπνούν οι δραματικές καταστάσεις. Οι σκηνές δεν έχουν κλιμάκωση. Μοιάζουν με πλάνα που πηγαινοέρχονται, χωρίς καθορισμένο τελείωμα. Όλες, όμως, όπως, και το τέλος κλείνουν αναπάντεχα.».

Στη συνέχεια ο κορυφαίος σκηνοθέτης παρατηρεί: «Τέλμα, Αδιέξοδο. Όπως όλα τα πράγματα που μας περιτριγυρίζουν ασφυκτικά. Και η ανάγκη να αρπαχθείς από την άκρη ενός ονείρου και να επιζήσεις, ανύπαρκτη.

Η σοφία αποκτιέται, εξάλλου, όταν δεν είναι πια αναγκαία..».

Προγραμματισμένη Πρεμιέρα: 9 Νοεμβρίου, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Θέατρο Σταθμός

Βίκτωρος Ουγκώ 55, Αθήνα (Μετρό Μεταξουργείο).

Τηλ.: 211 40 36 322

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 18: 15

Εισιτήριο: Κανονικό: 15€,

Φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνω των 65: 12€,

Ανέργων: 8€

Διάρκεια: 100 '

Η παραστάση είναι μια παραγωγή του Θεάτρου Σταθμός και της R.M. Liight.

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Techstars Startup Weekend

Cityλάιφ 18.11.2025
από 05/12 έως 07/12

Thessaloniki #JobFestival 2025

Φεστιβάλ 11.11.2025
Ήρθε η ώρα σου για να βρεις δουλειά!

Κωστής Μαραβέγιας Pre‑Xmas Party

Μουσική 11.11.2025
«Μία ίσον καμία» λέει ο λαός, και συμφωνεί και ο Κωστής Μαραβέγιας!

Το 19ο Φεστιβάλ Ελληνικού Ντοκιμαντέρ – docfest επιστρέφει για μια ακόμα μεγάλη γιορτή στη Χαλκίδα!

Σινεμά 03.11.2025
Η Χαλκίδα Υποδέχεται το 19ο Docfest: Ντοκιμαντέρ που Προκαλούν και Εμπνέουν

TYGA Live in Athens 2025

Μουσική 03.11.2025
ΑΘΗΝΑ27/12

Athens Halloween Festival: Το φεστιβαλ που έρχεται για να φέρει το Halloween στην Ελλάδα!

Φεστιβάλ 17.10.2025
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΥΨΕΛΗΣαπό 30/10 έως 02/115

Open Secret Society Tour 2025: Dub Fx & Woodnote

Μουσική 15.10.2025
Support Act: SIGMATAF

Battle of the Best 2025

Φεστιβάλ 15.10.2025
ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΕΛΕΤΩΝ Α.Π.Θ.14/12