E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Πόσα αυγά μπορείς να φας άφοβα;

Τι άλλαξε σε όσα ξέραμε

Δημοσίευση 29/8/2018 | 14:59

Πόσα αυγά μπορείς να φας άφοβα;

Αν ρωτήσεις 5 άτομα για το πόσα αυγά επιτρέπεται να φας την εβδομάδα, το πιθανότερο είναι να πάρεις 5 διαφορετικές απαντήσεις. Ως τώρα τα αυγά συνδέονται με την χοληστερόλη και καρδιακές ασθένειες, τώρα όμως δύο νέες μελέτες που δημοσιεύθηκαν έρχονται να αλλάξουν όσα ξέραμε.

Η πρώτη μελέτη, που δημοσιεύτηκε στην επιθέωρηση The American Journal of Clinical Nutrition, εμφανίζει αθώα τα αυγά αφού 125 άτομα ακολούθησαν ισορροπημένη διατροφή, χωρίς λιπαρά και με 12 αυγά εβδομαδιαίως και μετά από 3 μήνες οι εξετάσεις του ήταν καλύτερες, και υπήρξε και μείωση κιλών.

Η δεύτερη μελέτη από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ, θα σε κάνει να βράσεις κατευθείαν αυγά. Αφού σε δείγμα 416.000 ατόμων, αυτοί που έτρωγαν τακτικά αυγά, είχαν χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από εγκεφαλικό και καρδιοπάθειες συγκριτικά με εκείνους που δεν έτρωγαν αυγά.

Πιο συγκεκριμένα, εκείνοι που έτρωγαν κατά μέσο όρο ένα αυγό τη μέρα είχαν 28% μικρότερο κίνδυνο θανάτου από εγκεφαλικό και κατά 18% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από καρδιοπάθεια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η Βάλια Χατζηθεοδώρου με ultra feminine αισθητική που τραβάει τα βλέμματα

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η παρουσιάστρια επέλεξε ένα look που συνδυάζει ρομαντισμό και κομψότητα, αποδεικνύοντας πως η θηλυκότητα παραμένει πάντα στη μόδα

Παγωτό vs gelato: Η γλυκιά διαφορά που πολλοί αγνοούν

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Νομίζεις ότι είναι το ίδιο; Να γιατί το gelato ξεχωρίζει

Αυτές είναι οι πιο δυνατές ράτσες σκύλων στον κόσμο – Κάποιες μπορούν να τα βάλουν ακόμη και με λύκους

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η πραγματική δύναμη δεν μετριέται μόνο σε κιλά. Αντοχή, ένστικτο και αιώνες εκτροφής δημιούργησαν σκύλους με εντυπωσιακές ικανότητες

Το τυρί που τρώνε οι Γάλλοι και κάνει θραύση στις δίαιτες

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Aποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη στον κόσμο των τυριών

Η ζωή σου έχει κολλήσει… ή εσύ φοβάσαι να αλλάξεις;

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Στο νέο επεισόδιο του «Πόσο Εγώ;» θα μιλήσουμε για μια φάση ζωής που σχεδόν όλοι περνάμε κάποια στιγμή - αλλά λίγοι καταλαβαίνουμε πραγματικά τι κρύβεται από πίσω της

The Let Them Theory: Η απλή νοοτροπία που μπορεί να σε γλιτώσει από πολλή απογοήτευση

E-Daily 3.Left Χτες
Μήπως τελικά ξοδεύεις περισσότερη ενέργεια προσπαθώντας να αλλάξεις τους άλλους παρά να φροντίσεις τον εαυτό σου;

Τα τρία μεγαλύτερα προβλήματα της μέσης ηλικίας στο σeξ

E-Daily 3.Left Χτες
Η ρίζα του προβλήματος είναι βαθιά βιολογική

Back acne: Οι 6 συμβουλές που μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα της επιδερμίδας σας

E-Daily 3.Left Χτες
Η ακμή στην πλάτη μπορεί να γίνει ιδιαίτερα ενοχλητική, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες

5 super προστατευτικά αντηλιακά προσώπου που δεν αφήνουν λευκά ίχνη

E-Daily 3.Left Προχτές
Ξέχνα το “ασπρισμένο” look – αυτά τα αντηλιακά χαρίζουν αόρατη προστασία και τέλεια επιδερμίδα

Το φαινόμενο «Sisu»: η σιωπηλή δύναμη που βοηθά τους Φινλανδούς να ξεπερνούν κρίσεις

E-Daily 3.Left Προχτές
Η φιλοσοφία που κάνει έναν ολόκληρο λαό να αντέχει το κρύο, την πίεση, τις δυσκολίες – και να βγαίνει πιο δυνατός από ποτέ!