E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η Burberry αλλάζει λογότυπο μετά από 20 χρόνια

Αποχαιρετίστε το κλασικό καρό λογότυπο της

Δημοσίευση 3/8/2018 | 15:32

Η Burberry αλλάζει λογότυπο μετά από 20 χρόνια

Ο νέος σχεδιαστής της Burberry Ιταλός Ρικάρντο Τίσι παρουσίασε το νέο λογότυπο και το μονόγραμμα του οίκου μόδας ενόψει του πρώτου του ντεφιλέ για τον βρετανικό οίκο τον προσεχή μήνα, προχωρώντας στην πρώτη αλλαγή του εμπορικού του σήματος τα τελευταία σχεδόν 20 χρόνια.

Τέλος στο χαρακτηριστικό μοτίβο ταρτάν, τη θέση του πλέον παίρνουν τα αρχικά «ΤΒ» που παραπέμπουν στον Τόμας Μπέρμπερι, τον ιδρυτή της Burberry.

Το λογότυπο σε γραμματοσειρά sans serif, με κεφαλαία γράμματα bold και από κάτω δύο λέξεις: «London England» σχεδιάστηκε από τον βρετανό γραφίστα Πίτερ Σάβιλ, διάσημο για τη δουλειά του με το μουσικό συγκρότημα New Order. Το νέο σήμα άρχισε να προβάλλεται στη διαφημιστική εκστρατεία της Burberry.

The #ThomasBurberry Monogram August 2018

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry) στις

Το προηγούμενο λογότυπο παρουσίαζε έναν ιππότη πάνω σε άλογο που έτρεχε και από κάτω έγραφε «Burberry Established 1856». Ο 44χρονος σχεδιαστής, το πρώην «αστέρι» του οίκου Givenchy, που σχεδιάζει ρούχα για την Μπιγιονσέ και την Μαντόνα, φέρνει επανάσταση στον βρετανικό οίκο, αρχής γενομένης από την επανεφεύρεση του θρυλικού μονογράμματος της εταιρίας.

Η Burberry και ο νέος της καλλιτεχνικός διευθυντής ανακοίνωσαν την είδηση στο Instagram, αναρτώντας επίσης φωτογραφία του νέου logo και δίνοντας στη δημοσιότητα μια ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων μεταξύ του Ρικάρντο Τίσι και του Πίτερ Σάβιλ, ώστε να εξηγήσουν πώς φτιάχτηκε το νέο σήμα. Για το νέο μονόγραμμα, ο Ρικάρντο Τίσι έψαξε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, μέσα στα αρχεία του οίκου και εμπνεύστηκε ένα λογότυπο που είχε σχεδιαστεί το 1908 και ένα μονόγραμμα που είχε σκιτσάρει ο Τόμας Μπέρμπερι.

Τα αρχικά «ΤΒ» πλεγμένα μεταξύ τους, σε χρώμα λευκό και πορτοκαλί πάνω σε σκούρο μπεζ φόντο, είναι η νέα οπτική ταυτότητα που σηματοδοτεί μια στροφή στην ιστορία του βρετανικού οίκου. Το νέο σήμα θα τυπωθεί σε διάφορα κομμάτια της πρώτης κολεξιόν του Τίσι για τον οίκο, η οποία θα παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Μόδας στο Λονδίνο από τις 14 έως τις 18 Σεπτεμβρίου.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τι τρώνε οι άλλοι λαοί το Πάσχα

Food 05.05.2024
Ηνωμένες Πολιτείες, Μεξικό και άλλοι

Η απλή πρωινή συνήθεια που προσθέτει 5 χρόνια ζωής

Body+Mind 05.05.2024
Ένα μικρό, γλυκό μυστικό που βοηθάει στη μακροζωία

H Anya Taylor Joy φόρεσε το it παπούτσι της άνοιξης που διχάζει τις fashionistas

Style 05.05.2024
Οι μισές το λατρεύουν, οι μισές το σιχαίνονται!

4 trends που αρέσουν και στη Gen‑Z και στις Millennials

Style 05.05.2024
Σίγουρες fashion επιλογές

Αυτές είναι οι πιο διαχρονικά στυλάτες celebrities

A-List 05.05.2024
Κι εμείς λατρεύουμε να κλέβουμε ιδέες από το στυλ τους!

Τα νέα bakeries της Αθήνας που ξεφουρνίζουν τις πιο νόστιμες λιχουδιές

Eat + Drink Χτες
Μας τρέχουν τα σάλια με αυτές τις εικόνες!

Ο αόρατος αντίκτυπος της κλιματικής αλλαγής στην υγεία του δέρματός σου

Body+Mind Χτες
Καθώς προσπαθούμε να ανακαλύψουμε λύσεις για την κλιματική αλλαγή, οι επιπτώσεις της στην ανθρώπινη υγεία είναι αδύνατο να αγνοηθούν.

Τα λουλούδια που ανθίζουν μόνο το Πάσχα

Σπίτι Χτες
Είναι όλα τους πανέμορφα!

Ποια αρώματα φορούσαν οι διάσημες κυρίες του 20ου αιώνα ‑ Υπάρχουν ακόμα;

Style Χτες
Από την Audrey Hepburn μέχρι την Jackie Kennedy, εδώ είναι 10 είδωλα και τα αγαπημένα τους αρώματα.