E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Αυτός είναι ο λόγος που τα λογότυπα των περισσότερων fast food είναι κόκκινα

Τι προκαλεί το κόκκινο στους υποψήφιους πελάτες

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 19/5/2018 | 13:53

Αυτός είναι ο λόγος που τα λογότυπα των περισσότερων fast food είναι κόκκινα

McDonald's, Wendy's, Burger King, Jack in the Box, Arby's (και οι εγχώριες Goody's, Everest) και τόσες άλλες αλυσίδες φαστ φουντ έχουν ένα κοινό μεταξύ τους. Τα λογότυπα τους βασίζονται στο κόκκινο χρώμα και γι' αυτό υπάρχει εξήγηση. Η οποία μάλιστα πάει... χιλιάδες χρόνια πίσω.

Όλα ξεκινάνε από την ψυχολογία αφού η επιλογή του χρώματος είναι μια από τις τακτικές που χρησιμοποιούν πολλές εταιρείες για να προσελκύσουν πελάτες και το κόκκινο είναι ένα χρώμα που δύσκολα μπορεί να αγνοήσει ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Ο μέσος άνθρωπος μπορεί να διακρίνει 10 εκατομμύρια χρώματα, αλλά το κόκκινο φαίνεται πως υπερέχει όλων. Ήταν ένα από τα πρώτα χρώματα που οι αρχαίοι ημών πρόγονοι σκέφτηκαν πως πρέπει να του δώσουν μια ονομασία. Πολύ πριν δημιουργηθεί το αλφάβητο και το γράψιμο, οι άνθρωποι είχαν δώσει ονόματα σε τρία μόνο χρώματα: στο άσπρο, το μαύρο και το κόκκινο. Για την ακρίβεια η λέξη «μπλε» δεν εμφανίστηκε παρά το 200 μ.Χ.

Αρα το ανθρώπινο είδος έχει μια βαθύτερη σχέση με το κόκκινο σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο χρώμα καθώς προκαλεί μια αίσθηση επείγοντος ενώ έχει την ιδιότητα να αυξάνει την όρεξη. Αυτά τα δυο μαζί αποτελούν την τέλεια συνταγή για να κερδίσεις ένα πεινασμένο πελάτη που θέλει να φάει και μάλιστα γρήγορα.

Άγνωστο παραμένει γιατί το κόκκινο χρώμα μας κάνει να νοιώθουμε έτσι. Πάντως πολλοί αρχαίοι λαοί μεταξύ των οποίων κάποιες φυλές της Νέας Γουινέας έδωσαν στο χρώμα αυτό τη λέξη που χρησιμοποιούσαν για το αίμα.

Στους μεσαιωνικούς χρόνους το κόκκινο ήταν το χρώμα των βασιλέων και η χρήση του ισοδυναμούσε με κύρος και δύναμη. Επίσης, μέχρι και σήμερα, στην Ινδία πολλές νύφες παντρεύονται με κόκκινα νυφικά.

Το κόκκινο είναι ένα από τα λίγα χρώματα που όλες οι κουλτούρες έχουν συνδέσει με κάτι θετικό κι αυτό οι εταιρείες το εκμεταλλεύονται δεόντως. Εξάλλου, αν και έχουμε 5 αισθήσεις το 80% των πληροφοριών που επεξεργάζεται ο εγκέφαλός μας προέρχεται από τα μάτια μας, ενώ το 85% των καταναλωτών επιλέγουν τι θα ψωνίσουν από το χρώμα του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Μαμντάνι για τη συνάντηση με τον Τραμπ: «Έχω πολλές διαφωνίες με τον πρόεδρο, αλλά δεν πρόκειται για εμένα»

Κόσμος Χτες
«Πρόκειται για τη σχέση μεταξύ της πόλης της Νέας Υόρκης και του Λευκού Οίκου», πρόσθεσε

Πέθανε στα 63 ο Gary «Mani» Mounfield των Stone Roses και Primal Scream

Πολιτισμός Χτες
Ο Mounfield υπήρξε ιδρυτικό μέλος των Stone Roses, συγκροτήματος που καθόρισε τον λεγόμενο ήχο του «Madchester»

Καισαριανή: Εμπρησμός σε γνωστό μπαρ

Ελλάδα Χτες
«Πόλεμο συμφερόντων» βλέπει η ΕΛΑΣ

Πολική νύχτα στην Αλάσκα: Η πόλη που δεν θα δει ήλιο για δύο μήνες

Κόσμος Χτες
Βίντεο από την τελευταία ανατολή για το 2025

Σάλος στις ΗΠΑ: Έξι Δημοκρατικοί καλούν τον στρατό να μην υπακούει σε παράνομες διαταγές

Κόσμος Χτες
«Η προδοσία τιμωρείται με θάνατο» λέει ο Τραμπ

Το Grok του Έλον Μασκ αρνήθηκε το Ολοκαύτωμα

Κόσμος Χτες
Ξεκίνησε έρευνα στη Γαλλία

Θεσσαλονίκη: Τρίχρονο αγοράκι έπεσε από τις κερκίδες του Ποσειδώνιου Κολυμβητηρίου

Ελλάδα Χτες
Διακομίστηκε με τραύμα στο κεφάλι στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όπου νοσηλεύεται, εκτός κινδύνου

Ισπανία: Η Meta καταδικάστηκε για «αθέμιτο ανταγωνισμό»

Κόσμος Χτες
Αποζημίωση 540 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ

Πειραιάς: 34χρονος γρονθοκόπησε οδηγό ταξί επειδή αρνήθηκε να τον μεταφέρει

Ελλάδα Χτες
Ο 34χρονος μπήκε σε ταξί που οδηγούσε 51χρονος και απαίτησε να μεταφερθεί στον προορισμό του

Πέθανε ο Πάνος Μαρινόπουλος

Ελλάδα Χτες
Την τελευταία του πνοή άφησε ο επιχειρηματίας