E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

«Στοπ» από τη Google στις ενοχλητικές διαφημίσεις που μας «ακολουθούν» στο διαδίκτυο

Ένα νέο εργαλείο της Google θα βοηθήσει πλέον τους χρήστες να κόβουν τις «διαφημίσεις υπενθύμισης»

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 27/1/2018 | 11:39

«Στοπ» από τη Google στις ενοχλητικές διαφημίσεις που μας «ακολουθούν» στο διαδίκτυο

Θα σας έχει συμβεί σίγουρα. Να επισκεφθείτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (ή ένα site για την κράτηση ξενοδοχείο) και για τις επόμενες μέρες να βλέπετε παντού στο internet διαφημίσεις σχετικά με τα προϊόντα που χαζέψατε σε εκείνα τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αυτή η πραγματικά ενοχλητική τακτική σύντομα θα αποκτήσει ένα μεγάλο εχθρό δια χειρός της Google.

Το νέο εργαλείο της Google θα βοηθήσει τους χρήστες να σταματάνε τις λεγόμενες «διαφημίσεις υπενθύμισης», οι οποίες ακολουθούν τον χρήστη στις ιστοσελίδες που επισκέπτεται και του υπενθυμίζουν να αγοράσει προϊόντα που είχε δει στο παρελθόν. Οι χρήστες θα μπορούν, με την κατάλληλη ρύθμιση να σταματούν την επανεμφάνιση αυτών των διαφημίσεων, αλλά μόνο σε ατομική βάση, δηλαδή θα πρέπει να το κάνουν για κάθε μία ξεχωριστά, καθώς δεν θα τους δοθεί η δυνατότητα να βάλουν ένα καθολικό «στοπ» σε όλες τις διαφημίσεις αυτού του είδους.

Όπως έκανε γνωστό η Google, μέσω των ρυθμίσεων (Ads Settings) ο χρήστης θα μπορεί να παρακολουθεί όλες τις online διαφημίσεις υπενθύμισης που τον παρακoλουθούν και μετά να επιλέγει με ένα «κλικ» δίπλα σε κάθε εταιρεία ποιές δεν θέλει πια να βλέπει.

Η Google σκοπεύει να επεκτείνει στο YouTube και στο Gmail αυτήν τη δυνατότητα ελέγχου των διαφημίσεων σε εξατομικευμένη βάση. Κάθε εντολή του χρήστη για «σίγαση» μιας διαφήμισης υπενθύμισης θα διαρκεί για 90 μέρες, ενώ θα ισχύει ταυτόχρονα για όλες τις συσκευές του χρήστη με τις οποίες είναι συνδεδεμένος ο λογαριασμός του Google.

Όμως η Google, σύμφωνα με το BBC και τη Guardian, ξεκαθάρισε ότι το νέο εργαλείο δεν θα έχει εφαρμογή για όσες ιστοσελίδες εταιρειών και υπηρεσιών δεν χρησιμοποιούν τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα (Facebook, Amazon κ.α.), συνεπώς ο χρήστης δεν θα ξεμπερδέψει ριζικά από αυτές τις διαφημίσεις. Είναι όμως μια καλή αρχή.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Οι κήποι των celebrities που έγιναν viral

Αρχιτεκτονική 27.04.2024
Αν έχεις χρήματα όλα είναι κάπως πιο εύκολα

Οι χώρες με το χαμηλότερο IQ παγκοσμίως

Νέα Εποχή 27.04.2024
Ο παγκόσμιος μέσος όρος IQ είναι 82,12

Ο ερασιτέχνης αστρονόμος που τελικά ανακάλυψε έναν πλανήτη

Ιστορικά 27.04.2024
Αλλά δεν τον ονόμασε αυτός

Tι συνέβη τη μέρα που έγινε το μεγάλο κραχ της Wall Street

Ιστορικά 27.04.2024
Η Χρηματιστηριακή Κρίση του 1929 ήταν η πιο καταστροφική του χρηματιστηρίου στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών

Ανδρέας Σπυρόπουλος: Με φρέσκες ιδέες και δυναμισμό για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Πρόσωπα Χτες
Οι εκλογές είναι η ευκαιρία μας να διαμορφώσουμε το μέλλον μας.

Ο Γερουσιαστής των ΗΠΑ που θέλει να επαναφέρει την μονομαχία με πιστόλια

Stories Χτες
Μαι μεσαιωνική πρακτική που ίσως θα επιστρέψει;

Ο διάσημος φωτογράφος που βίαζε και σκότωνε μοντέλα στα 70s

Stories Χτες
«Μάγευε» τα θύματά του για να τα αποπλανήσει

Ποια είναι η Caitlin Clark που αλλάζει το μέλλον του μπάσκετ για τις γυναίκες

Πρόσωπα Προχτές
Αναμόρφωσε πλήρως το κολεγιακό μπασκετικό τοπίο