E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

«Στοπ» από τη Google στις ενοχλητικές διαφημίσεις που μας «ακολουθούν» στο διαδίκτυο

Ένα νέο εργαλείο της Google θα βοηθήσει πλέον τους χρήστες να κόβουν τις «διαφημίσεις υπενθύμισης»

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 27/1/2018 | 11:39

«Στοπ» από τη Google στις ενοχλητικές διαφημίσεις που μας «ακολουθούν» στο διαδίκτυο

Θα σας έχει συμβεί σίγουρα. Να επισκεφθείτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (ή ένα site για την κράτηση ξενοδοχείο) και για τις επόμενες μέρες να βλέπετε παντού στο internet διαφημίσεις σχετικά με τα προϊόντα που χαζέψατε σε εκείνα τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αυτή η πραγματικά ενοχλητική τακτική σύντομα θα αποκτήσει ένα μεγάλο εχθρό δια χειρός της Google.

Το νέο εργαλείο της Google θα βοηθήσει τους χρήστες να σταματάνε τις λεγόμενες «διαφημίσεις υπενθύμισης», οι οποίες ακολουθούν τον χρήστη στις ιστοσελίδες που επισκέπτεται και του υπενθυμίζουν να αγοράσει προϊόντα που είχε δει στο παρελθόν. Οι χρήστες θα μπορούν, με την κατάλληλη ρύθμιση να σταματούν την επανεμφάνιση αυτών των διαφημίσεων, αλλά μόνο σε ατομική βάση, δηλαδή θα πρέπει να το κάνουν για κάθε μία ξεχωριστά, καθώς δεν θα τους δοθεί η δυνατότητα να βάλουν ένα καθολικό «στοπ» σε όλες τις διαφημίσεις αυτού του είδους.

Όπως έκανε γνωστό η Google, μέσω των ρυθμίσεων (Ads Settings) ο χρήστης θα μπορεί να παρακολουθεί όλες τις online διαφημίσεις υπενθύμισης που τον παρακoλουθούν και μετά να επιλέγει με ένα «κλικ» δίπλα σε κάθε εταιρεία ποιές δεν θέλει πια να βλέπει.

Η Google σκοπεύει να επεκτείνει στο YouTube και στο Gmail αυτήν τη δυνατότητα ελέγχου των διαφημίσεων σε εξατομικευμένη βάση. Κάθε εντολή του χρήστη για «σίγαση» μιας διαφήμισης υπενθύμισης θα διαρκεί για 90 μέρες, ενώ θα ισχύει ταυτόχρονα για όλες τις συσκευές του χρήστη με τις οποίες είναι συνδεδεμένος ο λογαριασμός του Google.

Όμως η Google, σύμφωνα με το BBC και τη Guardian, ξεκαθάρισε ότι το νέο εργαλείο δεν θα έχει εφαρμογή για όσες ιστοσελίδες εταιρειών και υπηρεσιών δεν χρησιμοποιούν τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα (Facebook, Amazon κ.α.), συνεπώς ο χρήστης δεν θα ξεμπερδέψει ριζικά από αυτές τις διαφημίσεις. Είναι όμως μια καλή αρχή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

«Ουδέ εις άρτος υπάρχει»: Ο σεισμός που ισοπέδωσε την Ιερισσό και γονάτισε τη Χαλκιδική – Η νύχτα που δεν ξεχάστηκε ποτέ

Ιστορικά 18.07.2025
161 νεκροί, πάνω από 9.000 άστεγοι και ένα τηλεγράφημα-κραυγή απελπισίας που συγκλόνισε την Ελλάδα – Το χρονικό του φονικού σεισμού που άλλαξε τη μοίρα ενός τόπου

Αυτός είναι ο πλουσιότερος βασιλιάς του κόσμου

Stories 18.07.2025
Η περιουσία του εκτιμάται σε πάνω από 43 δισ. δολάρια

Πώς η Ρουάντα αναπτύχθηκε ραγδαία μετά τη γενοκτονία του 1994

Stories 18.07.2025
Το σύμβολο μιας σύγχρονης τραγωδίας αναγεννήθηκε από τις στάχυτες του

Γιατί η νέα γενιά γυρίζει πλάτη στο Tinder

Νέα Εποχή 18.07.2025
Τέλος οι οθόνες;

Μέσα στο παριζιάνικο παλάτι του Lenny Kravitz

Αρχιτεκτονική Χτες
Τέχνη, ιστορία και... πάρτι στο υπόγειο

Γιατί το Ισραήλ άρχισε να βομβαρδίζει τη Συρία

Stories Χτες
Ποιοι είναι οι Δρούζοι και τι ρόλο παίζουν;

Η πιο «τρελή» δημοκρατία του κόσμου: Το χωριό που ψηφίζουν... με το χέρι ψηλά!

Νέα Εποχή Χτες
Όχι κάλπες, όχι μηχανήματα, μόνο χέρια στον αέρα

Οι... «Υπολογίστριες»: Η ξεχασμένη γυναικεία δουλειά που έφτιαξε το μέλλον

Πρόσωπα Χτες
Πριν οι υπολογιστές γίνουν μηχανές, ήταν γυναίκες. Κυριολεκτικά.

Πώς έφτασε η τσάντα της Jane Birkin να κοστίζει 10 εκατ. ευρώ;

Stories Προχτές
Δεν θα πιστέψεις τι είχε πάνω της η τσάντα που έγινε η πιο ακριβή στην ιστορία