E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

«Στοπ» από τη Google στις ενοχλητικές διαφημίσεις που μας «ακολουθούν» στο διαδίκτυο

Ένα νέο εργαλείο της Google θα βοηθήσει πλέον τους χρήστες να κόβουν τις «διαφημίσεις υπενθύμισης»

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 27/1/2018 | 11:39

«Στοπ» από τη Google στις ενοχλητικές διαφημίσεις που μας «ακολουθούν» στο διαδίκτυο

Θα σας έχει συμβεί σίγουρα. Να επισκεφθείτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (ή ένα site για την κράτηση ξενοδοχείο) και για τις επόμενες μέρες να βλέπετε παντού στο internet διαφημίσεις σχετικά με τα προϊόντα που χαζέψατε σε εκείνα τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αυτή η πραγματικά ενοχλητική τακτική σύντομα θα αποκτήσει ένα μεγάλο εχθρό δια χειρός της Google.

Το νέο εργαλείο της Google θα βοηθήσει τους χρήστες να σταματάνε τις λεγόμενες «διαφημίσεις υπενθύμισης», οι οποίες ακολουθούν τον χρήστη στις ιστοσελίδες που επισκέπτεται και του υπενθυμίζουν να αγοράσει προϊόντα που είχε δει στο παρελθόν. Οι χρήστες θα μπορούν, με την κατάλληλη ρύθμιση να σταματούν την επανεμφάνιση αυτών των διαφημίσεων, αλλά μόνο σε ατομική βάση, δηλαδή θα πρέπει να το κάνουν για κάθε μία ξεχωριστά, καθώς δεν θα τους δοθεί η δυνατότητα να βάλουν ένα καθολικό «στοπ» σε όλες τις διαφημίσεις αυτού του είδους.

Όπως έκανε γνωστό η Google, μέσω των ρυθμίσεων (Ads Settings) ο χρήστης θα μπορεί να παρακολουθεί όλες τις online διαφημίσεις υπενθύμισης που τον παρακoλουθούν και μετά να επιλέγει με ένα «κλικ» δίπλα σε κάθε εταιρεία ποιές δεν θέλει πια να βλέπει.

Η Google σκοπεύει να επεκτείνει στο YouTube και στο Gmail αυτήν τη δυνατότητα ελέγχου των διαφημίσεων σε εξατομικευμένη βάση. Κάθε εντολή του χρήστη για «σίγαση» μιας διαφήμισης υπενθύμισης θα διαρκεί για 90 μέρες, ενώ θα ισχύει ταυτόχρονα για όλες τις συσκευές του χρήστη με τις οποίες είναι συνδεδεμένος ο λογαριασμός του Google.

Όμως η Google, σύμφωνα με το BBC και τη Guardian, ξεκαθάρισε ότι το νέο εργαλείο δεν θα έχει εφαρμογή για όσες ιστοσελίδες εταιρειών και υπηρεσιών δεν χρησιμοποιούν τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα (Facebook, Amazon κ.α.), συνεπώς ο χρήστης δεν θα ξεμπερδέψει ριζικά από αυτές τις διαφημίσεις. Είναι όμως μια καλή αρχή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Μεξικό: Η «πόλη» που χάθηκε για πάντα – 130.000 ζωές εξαφανισμένες στον πόλεμο των ναρκωτικών

Stories 01.09.2025
Χιλιάδες οικογένειες ψάχνουν τους αγνοουμένους τους στο Μεξικό

Αφρική: Γιατί ζητά να ξαναγραφτούν οι παγκόσμιοι χάρτες

Stories 01.09.2025
Από το 1569 μέχρι σήμερα: Το λάθος που αλλάζει την εικόνα του κόσμου μας

Trans Rights υπό επίθεση: Το Τέξας ψηφίζει νόμο που θίγει την αξιοπρέπεια

Stories 01.09.2025
Όταν η πολιτική μπαίνει... στην τουαλέτα

Ένα χωριό με λεβάντες και... νεύρα! Γιατί οι κάτοικοι θέλουν τους τουρίστες μόνο τις καθημερινές

Stories Χτες
Η ισπανική πόλη που δεν θέλει τουρίστες τα Σαββατοκύριακα

Πώς η μουσική έσωσε τη ζωή μιας Εβραίας τσελίστριας

Πρόσωπα Χτες
Σήμερα, σε ηλικία 99 ετών, η Ανίτα Λάσκερ-Βάλφις είναι η τελευταία επιζήσασα της Γυναικείας Ορχήστρας του Αουσβιτς

4 διδασκαλίες του Μπρους Λι που θα σου αλλάξουν τη ζωή

Stories Χτες
Αρκεί να τις ακολουθήσεις

H εξαντλημένη γενιά: Μήπως ανήκεις σε αυτούς;

Νέα Εποχή Χτες
Αν γεννήθηκες στα 80s, πολύ πιθανόν

Το σπίτι‑σύμβολο του ελληνικού σινεμά ανοίγει ξανά τις πόρτες του – Δείτε πώς είναι σήμερα

Νέα Εποχή Προχτές
Το ιστορικό κτήριο της ταινίας «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» αναστηλώνεται και ετοιμάζεται να φιλοξενήσει προβολές κλασικού ελληνικού κινηματογράφου