E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Σοκ: Πόσες ώρες χάνουν στο μποτιλιάρισμα οδηγοί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Σε ποια θέση βρισκόμαστε παγκοσμίως

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 8/12/2021 | 10:44

Σοκ: Πόσες ώρες χάνουν στο μποτιλιάρισμα οδηγοί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Οι άδειοι δρόμοι και οι λιγότεροι ρύποι στην αρχή της πανδημίας έδωσαν τη θέση τους στη σταδιακή επιστροφή της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Οι δρόμοι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, το τελευταίο διάστημα, έγιναν απροσπέλαστοι, με τους οδηγούς να βρίσκονται καθημερινά πολλές ώρες μποτιλιαρισμένοι μέσα στα αυτοκίνητά τους.

Πλέον, η Αθήνα καταλαμβάνει την 30ή θέση στον χάρτη των πιο πολυσύχναστων πόλεων παγκοσμίως από την 35η που ήταν το 2020, ενώ ο μέσος οδηγός στο τρέχον έτος είχε 70 χαμένες ώρες μποτιλιαρισμένος, από τις 37 ώρες που είχε πέρυσι. Ο μέσος όρος ταχύτητας στο κέντρο της Αθήνας είναι 24 χλμ/ώρα, όταν πέρυσι ήταν 26 χλμ/ώρα και το 2019 ήταν 19 χλμ/ώρα. Περιφερειακά του κέντρου η μέση ταχύτητα είναι 35 χλμ/ώρα, δηλαδή όσο πέρυσι, ενώ το 2019 ήταν 32 χλμ/ώρα. Τέλος, μέσα στον αστικό ιστό της Αθήνας ο μέσος όρος ταχύτητας είναι 14 χλμ/ώρα, όταν πέρυσι ήταν 15χλμ/ώρα. Τα στοιχεία της εταιρείας αναλύσεων INRIX Inc, που ειδικεύεται στις μεταφορές, δείχνουν το μεγάλο πρόβλημα της ελληνικής πρωτεύουσας και όχι μόνο.

Φυσικά, πρόβλημα με μποτιλιάρισμα και μεγάλη κίνηση έχει και η Θεσσαλονίκη, η οποία βιώνει σαφώς πιο βελτιωμένες καταστάσεις σε σχέση με την Αθήνα. Βρίσκεται στην 48η θέση, παγκοσμίως, στον χάρτη των πολυσύχναστων πόλεων, ενώ ο μέσος οδηγός μέσα στο 2021 είχε συνολικά 22 χαμένες ώρες.

Ο μέσος όρος ταχύτητας το 2020 στο κέντρο της πόλης ήταν 20χλμ/ώρα, ενώ το 2019 ήταν μόλις 18 χλμ/ώρα. Λίγο πιο περιφερειακά η μέση ταχύτητα ήταν 23 χλμ/ώρα το 2020, έναντι 25χλμ/ώρα που ήταν το 2019. Μέσα στον αστικό ιστό ο μέσος όρος ταχύτητας ήταν 18χλμ/ώρα το 2020, έναντι 13χλμ/ώρα που ήταν το 2019.

Η μελέτη, την οποία υπογράφει ο αναλυτής της εταιρείας INRIX Inc, Bob Pishue, επεσήμανε ότι «η κίνηση στους δρόμους είναι ένας δείκτης στενά συνδεδεμένος με την οικονομική δραστηριότητα και την ανάκαμψη. Οι έντονες διαφορές είναι το αποτέλεσμα των διαφορετικών προσεγγίσεων των κυβερνήσεων στους περιορισμούς της πανδημίας, των δομών των πόλεων, των επιχειρηματικών κέντρων στο κέντρο της πόλης και της ικανότητας των εργαζομένων να δουλεύουν από απόσταση».

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Νέο θρίλερ με πληροφοριοδότη κατά της Boeing: Πέθανε μετά από μυστηριώδη λοίμωξη

Κόσμος 03.05.2024
Πριν από λίγες εβδομάδες είχε αυτοκτονήσει πρώην υπάλληλος της εταιρείας ο οποίος είχε εκφράσει ανησυχίες σχετικά με τα πρότυπα παραγωγής και ασφαλείας

Αυτές είναι οι πλουσιότερες χώρες του κόσμου

Οικονομία 03.05.2024
Η θέση της Ελλάδας

Φωτιά τώρα στη Βοιωτία ‑ Σηκώθηκαν εναέρια μέσα

Ελλάδα 03.05.2024
Μεγάλη φωτιά στην Αγία Τριάδα Βοιωτίας

Φρiκη στην Κρήτη: Βίντεο «καίει» το νονό που βiαζε το βαφτιστήρι του

Ελλάδα 03.05.2024
O 51χρονος ισχυρίστηκε πως είναι «άρρωστος»

Η κρίση των ΗΠΑ μεταφέρεται στη Γαλλία: Αστυνομική επιχείρηση και επεισόδια στο Παρίσι με διαδηλωτές

Κόσμος 03.05.2024
Εκκένωση πολλών δεκάδων φιλοπαλαιστίνιων ακτιβιστών

Οι τιμές των τροφίμων αυξήθηκαν παγκοσμίως κατά 0,3% τον Απρίλιο

Οικονομία 03.05.2024
Η τιμή των πουλερικών αυξήθηκε αφενός λόγω των σημαντικών εισαγωγών από χώρες της Μέσης Ανατολής αλλά και λόγω της μείωσης της παραγωγής

Βούλα: «Βλέπουν» κόντρες μηχανών πίσω από την παράσυρση της 72χρονης από δύο μοτοσικλέτες

Ελλάδα 03.05.2024
Ο σύζυγός της άκουσε έναν εκκωφαντικό θόρυβο και είδε δύο μηχανές να έρχονται από το φανάρι η μία δίπλα από την άλλη με ιλιγγιώδη ταχύτητα