E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!

Η NASA κάνει ανακοίνωση‑σοκ για τον Πλούτωνα

Τι είπε ο επικεφαλής της έρευνας

Δημοσίευση 9/10/2015 | 00:00

Η NASA κάνει ανακοίνωση‑σοκ για τον Πλούτωνα

Φαίνεται πως ο ¶ρης ήταν μόλις το πρώτο χτύπημα από ένα ντόμινο συγκλονιστικών ανακαλύψεων που μας επιφύλασσε η NASA. Μετά τον Κόκκινο Πανήτη, το ενδιαφέρον μεταφέρεται στον Πλούτωνα.

Αν ο ενθουσιασμός και η ανυπομονησία του επικεφαλής της αποστολής New Horizons στον παγωμένο πλανήτη είναι εφάμιλλα με τη νέα ανακάλυψη της NASA, τότε σίγουρα έχουμε μπροστά μας ακόμα μια εκπληκτική ανακάλυψη της Αμερικανικής Υπηρεσίας Διαστήματος.

«Η NASA δεν με αφήνει να σας πω αυτό που έχουμε βρει, μέχρι τις 8 Οκτώβρη που θα γίνει η επίσημη ανακοίνωση. Είναι όμως εκπληκτικό», είχε δηλώσει ο Δρ Alan Stern σε ομιλία του στο Πανεπιστήμιο της Alberta του Καναδά. Ο επικεφαλής του προγράμματος της NASA όμως δεν περιορίστηκε εκεί, φροντίζοντας να δώσει λίγες περαιτέρω πληροφορίες.

«Αυτός ο κόσμος είναι ζωντανός. Υπάρχουν καιρικές συνθήκες, ομίχλη στην ατμόσφαιρα, ενεργή γεωλογία. Είμαι ενθουσιασμένος. Το 2015 θα μείνει στην ιστορία για πάντα ως το έτος κατά το οποίο μάθαμε τόσα πολλά για το ηλιακό μας σύστημα», αποκάλυψε ο κ. Stern, σύμφωνα με τον Guardian, παραβαίνοντας εν μέρει τις οδηγίες της NASA.

Ακόμα δεν υπάρχει καμία απολύτως πληροφορία σχετικά με την ανακοίνωση, με την αμερικανική υπηρεσία να διατηρεί απόλυτη μυστικότητα μέχρι να παρουσιάσει τη νέα της ανακάλυψη – όπως ακριβώς και στην περίπτωση του ¶ρη, λίγες μέρες νωρίτερα.

Αυτό που σίγουρα γνωρίζουμε είναι πως την περασμένη εβδομάδα η NASA παρουσίασε νέες εικόνες από το έδαφος του Πλούτωνα, που παρουσιάζουν τοπία με βουνά, κρατήρες και χαράδρες. Οι επιστήμονες έχουν εντοπίσει παγωμένο νερό, και μάλιστα σε μεγάλες ποσότητες, στον μακρινό πλανήτη.

Μετά τις δηλώσεις του κ. Stern, έχει δημιουργηθεί πλήθος σεναρίων για την ανακοίνωση που πρόκειται να κάνει η NASA. Κάποια υποστηρίζουν ότι σχετίζεται με τα παράδοξα γεωλογικά φαινόμενα που παρατηρήθηκαν πρόσφατα. Κάποια άλλα λένε πως ο παγωμένος πλανήτης μπορεί να φιλοξενεί ζωή.

Το διπλωματικό tweet του NewHorizons που δημιουργεί απορίες

Τα πολλά σενάρια που από προχθές έχουν δημιουργήσει πανικό στο διαδίκτυο προκάλεσαν την αντίδραση των ανθρώπων της NASA, οι οποίοι μέσω tweet ενημέρωσαν πως σήμερα δεν πρόκειται να γίνει κάποια ανακοίνωση.

«Υπάρχει μια λάθος φήμη πως θα γίνει μια ΜΕΓΑΛΗ ανακοίνωση του New Horizons αύριο. Είναι εντελώς ψευδής», τουίταρε ο επίσημος λογαριασμός του προγράμματος που διευθύνει ο κ. Stern. Οι χρήστες έσπευσαν να ρωτήσουν περισσότερα, αφού ο ίδιος ο επικεφαλής της αποστολής δήλωσε πως η NASA δεν τον άφηνε να ανακοινώσει τίποτα πριν τις 8 Οκτωβρίου.

Οι διαχειριστές του λογαριασμού του New Horizons απάντησαν σε μόλις μια ερώτηση. «Οπότε, το απόσπασμα της ομιλίας παρερμηνεύτηκε;», ρώτησε ένας χρήστης. «Δεν έχουμε ιδέα με ποιον τρόπο, αλλά παρερμηνεύτηκε», απάντησαν. Σε κάθε άλλη ερώτηση όμως, απέφυγαν να απαντήσουν.

Με τα τελευταία δεδομένα, η NASA σήμανε μια προσωρινή... λήξη συναγερμού. Ωστόσο, οι ειδικοί πιστεύουν πως η μεγάλη ανακοίνωση της Αμερικανικής Υπηρεσίας Διαστήματος είναι στα σκαριά.

Δείτε μερικές από τις φωτογραφίες του Πλούτωνα που δημοσίευσε η NASA:

Γάζα: Τραγική η κατάσταση στη Ράφα – Το μεγαλύτερο μαιευτήριο σταμάτησε να δέχεται ασθενείς

Κόσμος Χτες
Οι συνθήκες είναι «φρικτές για τις γυναίκες» λέει γιατρός

Πολάκης μαινόμενος για εμβόλιο AstraZeneca

Αιχμές για Τσίπρα, «αριστοάχρηστος» ο Μητσοτάκης

Καφές: Εκτόξευση τιμών κατά 72% από τον περσινό Αύγουστο

Οικονομία Χτες
Μέχρι που θα φτάσει το ράλι των τιμών

Μητσοτάκης για επίσκεψη Ράμα: «Περιττή, έχουμε ζήτημα στις ελληνοαλβανικές σχέσεις»

Ελλάδα Χτες
Ο Αλβανός πρωθυπουργός, Έντι Ράμα, έρχεται στην Ελλάδα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να χαρακτηρίζει την ενέργειά του ως «περιττή»

Πόλεμος στην Ουκρανία: Μετά τη Μόσχα και το Κίεβο επιστρατεύει καταδίκους για το μέτωπο

Κόσμος Χτες
Το ουκρανικό κοινοβούλιο ψήφισε σήμερα έναν νόμο που επιτρέπει την επιστράτευση ορισμένων κατηγοριών καταδίκων

Εμβόλια AstraZeneca: «Τρία χρόνια κανείς δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου» καταγγέλλει 35χρονος που υπέστη δύο θρομβώσεις

Ελλάδα Χτες
Σε αγωγή κατά της AstraZeneca και κατά του ελληνικού Δημοσίου έχει προχωρήσει ένας 35χρονος

Πάτρα: Οι τελευταίες κινήσεις της 48χρονης λίγο πριν τη βουτιά θανάτου στο λιμάνι

Ελλάδα Χτες
Αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα για τον τραγικό θάνατο της 48χρονης διαφημίστριας

Πέθανε η ηθοποιός Ιφιγένεια Αστεριάδη

Ο αποχαιρετισμός του Γιάννη Κακλέα

Τρόμος στο Βερολίνο: Νέα επίθεση με θύμα πολιτικό ‑ Ξυλοκόπησαν πρώην δήμαρχο

Κόσμος Χτες
Αυξάνονται οι επιθέσεις σε Γερμανούς πολιτικούς

Κρήτη: Ταυτοποιήθηκε ο οδηγός που παρέσυρε τον 8χρονο – Έφυγε στη Γαλλία πριν συλληφθεί

Ελλάδα Χτες
Τον οδηγό που παρέσυρε τον 8χρονο στην Κρήτη την Κυριακή του Πάσχα εντόπισαν οι Αρχές.