E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

«Κολλημένοι» με τα social media οι Έλληνες

Δείτε πόσο χρόνο διαθέτουν για σερφάρισμα

Δημοσίευση 17/9/2021 | 09:09

«Κολλημένοι» με τα social media οι Έλληνες

Το 82% των Ελλήνων είναι πια ενεργό στα social media, με το Facebook να βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών, οι οποίοι κατά μέσο όρο ξοδεύουν 85 λεπτά την ημέρα σερφάροντας στο διαδίκτυο. Αυτά αναφέρει – μεταξύ πολλών άλλων – η τελευταία πανελλαδική δειγματοληπτική έρευνα “Focus on Tech Life Tips” της εταιρείας Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Σήμερα πάνω από τέσσερις στους πέντε Έλληνες (ποσοστό 82%) βρίσκονται ενεργά στα social media, με το ποσοστό να φθάνει το 97% στις ηλικίες 16 έως 24 ετών. Ενεργοί είναι σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες ηλικίας 55-64 ετών (το 62%, έναντι 59% στο δεύτερο εξάμηνο του 2020), με τα δημοφιλέστερα μέσα στο διαδίκτυο για τη δημιουργία προσωπικού “προφίλ” να είναι κατά σειρά τα Facebook (79% – αύξηση 15% έναντι του δευτέρου εξαμήνου του 2020), Instagram (51%) και YouTube (45%). Επίσης το ΤΙΚ ΤΟΚ παρουσιάζει θεαματική άνοδο τον τελευταίο χρόνο και στη χώρα μας, ειδικά στα κορίτσια 16-24 ετών.

85 λεπτά το καθημερινό σερφάρισφα

Η εταιρεία εκτιμά ότι η συνολική διείσδυση του διαδικτύου στην Ελλάδα έχει φτάσει στο 97%, ενώ στις ηλικίες 55-64 ετών οι εννέα στους δέκα είναι πλέον καθημερινοί χρήστες του Ίντερνετ, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο 85 λεπτά καθημερινά (έναντι 58 λεπτών τη μέρα στο δεύτερο εξάμηνο του 2020). Η πρώτη συσκευή πρόσβασης για όλους τους χρήστες είναι το “έξυπνο” κινητό τηλέφωνο (smartphone), με το 95% των χρηστών να το χρησιμοποιούν πια ως πρώτη επιλογή τους και με τον μέσο χρόνο σύνδεσης από το κινητό να έχει πλέον φθάσει τις δύο ώρες την ημέρα.

Επιπλέον, τουλάχιστον εννέα στα δέκα παιδιά 5-12 ετών εκτιμάται ότι είναι πλέον online και έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής για τη σύνδεση τους το tablet (40%), ενώ ακολουθούν το smartphone (36%) και το laptop (34%).

Στο 74% οι e-shoppers

Επίσης, όσοι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (e-shoppers) έφτασαν το 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη σε online αγορές, καθώς επίσης αυξημένη τάση στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών. Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στο κοινό άνω των 55 ετών (+20% συγκριτικά με το προηγούμενο εξάμηνο). Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει τρεις στους τέσσερις Έλληνες (74%) κατά τους τελευταίους έξι μήνες.

Σε ηλεκτρονικές αγορές οι καταναλωτές ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες κατά μέσο όρο 806 ευρώ και σχεδόν δύο στους τρεις (64%) πλήρωσαν μέσω αντικαταβολής. Οι κορυφαίες online αγορές ήσαν τα ρούχα (46%), τα παπούτσια (36%) και τα ηλεκτρονικά είδη (33%). Τη μεγαλύτερη δυναμική (μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020) εμφάνισαν οι online αγορές για έπιπλα και είδη σπιτιού (+37%) και για διαδικτυακά σεμινάρια/webinars (+36%).

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Γιώργος Φλωρίδης: Οι εγκληματικές οργανώσεις των χούλιγκαν εκβιάζουν και τις ομάδες

Ελλάδα 26.04.2024
Αντίχριστοι του κερατά οι δυνάμεις της ακροδεξιάς

Μαρουσάκης: Οι περιοχές που θα σημειωθούν βροχές τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα

Καιρός 26.04.2024
Η πρώτη πρόγνωση για τον καιρό της Μεγάλης Εβδομάδας μέχρι το Πάσχα από τον Κλέαρχο Μαρουσάκη

Τραγωδία στη Σκιάθο: Νεκρός 17χρονος σε τροχαίο με μηχανή

Ελλάδα 26.04.2024
Ο 17χρονος έχασε τον έλεγχο της μηχανής του και έπεσε με ταχύτητα σε κάδους απορριμμάτων

Ενοχή του οδηγού του υπηρεσιακού αυτοκινήτου της Ντόρας Μπακογιάννη για τον θάνατο του Ιάσονα πρότεινε ο εισαγγελέας

Ελλάδα Χτες
Η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται να ανακοινωθεί την Παρασκευή 26 Απριλίου

ΗΣΑΠ: Ατομα έχουν μπει στις γραμμές ‑ Ακινητοποιήθηκαν οι συρμοί

Ελλάδα Χτες
Πρόβλημα στην κυκλοφορία του ηλεκτρικού

Βασίλης Γραμμένος: «Προσπάθησε να με πνίξει»

Πολιτική Χτες
«Ο θεσμός της οικογένειας και της μητέρας είναι ιερός»