Αστεροειδής θα περάσει ασυνήθιστα κοντά από τη Γη την Πέμπτη

Ο «2020 SW», με μήκος 5-10 μέτρα θα πλησιάσει τον πλανήτη σε απόσταση 27.000 έως 28.000 χιλιομέτρων

Δημοσίευση 23/9/2020 | 10:50

Αστεροειδής θα περάσει ασυνήθιστα κοντά από τη Γη την Πέμπτη

Ένας -ευτυχώς μικρός- αστεροειδής θα περάσει ασυνήθιστα κοντά από τη Γη αύριο, Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για τον «2020 SW» που έχει μήκος πέντε έως δέκα μέτρα και θα πλησιάσει τον πλανήτη μας σε απόσταση 27.000 έως 28.000 χιλιομέτρων, πολύ πιο κοντά από ό,τι είναι το φεγγάρι.

Πάντως, δεν υπάρχει κίνδυνος να πέσει στη Γη, σύμφωνα με τους επιστήμονες του Κέντρου Μελετών Κοντινών στη Γη Αντικειμένων (CNEOS) του Εργαστηρίου Αεριώθησης (JPL) της NASA.

Η Σελήνη βρίσκεται σε μία μέση απόσταση 384.000 χιλιομέτρων από τη Γη (ή περίπου 30 φορές το μέγεθος του πλανήτη μας) και, συγκριτικά, ο αστεροειδής -ο οποίος ανακαλύφθηκε μόλις στις 18 Σεπτεμβρίου από αστεροσκοπείο της Αριζόνα- θα περάσει σε απόσταση περίπου όσο δύο φορές η Γη, ακόμη πιο κοντά από ό,τι κινούνται πολλοί μετεωρολογικοί και άλλοι γεωστατικοί δορυφόροι.

Η κοντινή προσέγγιση του «2020 SW» στη Γη -με ταχύτητα περίπου 28.000 χιλιομέτρων την ώρα, πιθανώς πάνω από την Αυστραλία ή τη Νέα Ζηλανδία- θα γίνει αύριο στις 14:00 ώρα Ελλάδας και θα έχει επιπτώσεις για τον αστεροειδή, καθώς η βαρύτητα του πλανήτη μας θα μεταβάλει την τροχιά του. Δεν αναμένεται να πλησιάσει ξανά τη Γη πριν τον Ιούνιο του 2029, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του JPL.

Ο αστεροειδής - ο οποίος ολοκληρώνει μία πλήρη περιφορά γύρω από τον Ήλιο κάθε 372 μέρες (το «έτος» του είναι λίγες ημέρες μεγαλύτερο από το γήινο)- θα γίνει φωτεινότερος όσο πλησιάζει τη Γη, αλλά δεν θα είναι ποτέ ορατός με γυμνό μάτι. Θα χρειάζεται έστω ένα μικρό τηλεσκόπιο διαμέτρου έξι έως οκτώ ίντσες για την παρατήρησή του και ο αστεροειδής, ο οποίος κινείται προς τον αστερισμό των Ιχθύων, θα φαίνεται σαν ένα πολύ αργά κινούμενο άστρο.

Πέθανε η θρυλική τραγουδίστρια της country, Loretta Lynn

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 90 ετών

ΕΛΣΤΑΤ: Μεγάλη αύξηση στα σύμφωνα συμβίωσης και ελάχιστη οι γεννήσεις

Τα δημογραφικά στοιχεία για το 2021 που αφορούν σε γεγονότα φυσικής κίνησης, όπως γεννήσεις, θανάτους, γάμους και σύμφωνα συμβίωσης

Αυτοκτονία ο θάνατος της γυναίκας που έπεσε από την Ακρόπολη

Να βάλει τέλος στα προσωπικά της αδιέξοδα θέλησε η 47χρονη από τη Νέα Ιωνία

Νοσοκομειακοί γιατροί: Απεργιακές κινητοποιήσεις για την κατάσταση του ΕΣΥ

Απώλειες στο εισόδημα τους σε ποσοστό πάνω από το 40%, δηλώνουν ότι έχουν υποστεί οι νοσοκομειακοί γιατροί στα χρόνια των μνημονίων

Χαλκιδική: Έτσι ανακάλυψε το ζευγάρι την κρυφή κάμερα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου

Μετά τον σάλο, το προσωπικό εγκατέλειψε την επιχείρηση

Σοκ: Επεσε από τα βραχάκια του Αγίου Παύλου στην Ακρόπολη, ενώ έβγαζε φωτογραφία

Ενα σοκαριστικό γεγονός συνέβη νωρίτερα, όταν μια γυναίκα έπεσε στο κενό από τα βραχάκια του Αγίου Παύλου στην Ακρόπολη.

Τη Δευτέρα τα εγκαίνια στο μετρό του Πειραιά