E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Έλληνες με πατίνια προκάλεσαν κυκλοφοριακό κομφούζιο στο Όσλο

Κόσμος 19.12.2025
Απίστευτο περιστατικό στο Όσλο: δύο Έλληνες τουρίστες κινήθηκαν με πατίνια μέσα σε τούνελ, προκαλώντας κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Γαλλία: Μέτρα επαλήθευσης της ηλικίας των πελατών της θα πρέπει να εφαρμόσει η Shein

Κόσμος 19.12.2025
Η Shein βρίσκεται στο επίκεντρο ενός σκανδάλου αφού στο διαδικτυακό κατάστημά της διαπιστώθηκε ότι πωλούνταν απαγορευμένα όπλα και ερωτικές κούκλες που έμοιαζαν με παιδιά

Θεσσαλονίκη: Αφησαν τα ανήλικα παιδιά τους να κοιμηθούν στην αυλή ‑ Συνελήφθησαν οι γονείς

Ελλάδα 19.12.2025
Πρόκειται για ένα παιδί 11 χρονών και ένα βρέφος λίγων μηνών

To «trend του Διαβόλου»: Νεκρή φοιτήτρια από το διαδικτυακό challenge του ChatGPT

Κόσμος 19.12.2025
Σύμφωνα με στοιχεία του Harris County Institute of Forensic Sciences, οι αρχές έκριναν τον θάνατό της ως αυτοκτονία, με αιτία «ασφυξία λόγω εκτόπισης οξυγόνου από ήλιο»

Βουλγαρία: Μαζικές διαδηλώσεις κατά της διαφθοράς – Απαίτηση για δίκαιες εκλογές

Κόσμος 19.12.2025
Χιλιάδες Βούλγαροι διαδήλωσαν το βράδυ της Πέμπτης

Ουρές χιλιομέτρων με αυτοκίνητα σε Λάρισα, Ριτσώνα και Προμαχώνα

Ελλάδα 19.12.2025
Oι αγρότες από το μπλόκο της Χαλκίδας ετοιμάζονται κλείσουν τόσο την υψηλή γέφυρα όσο και την παλαιά γέφυρα

Τέλος τα ενοίκια ‑ μαϊμού των 20 και 30 ευρώ: Πώς θα φακελωθούν τα ακίνητα με τον ΜΙΔΑ

Οικονομία 19.12.2025
Το νέο μητρώο ιδιοκτησίας ακινήτων έρχεται για να `χτυπήσει` τα υποδηλωμένα ενοίκια.

«Έπεσε» το YouTube: Τεράστια προβλήματα για χιλιάδες χρήστες ‑ Το μήνυμα που εμφανίζεται

Κόσμος 19.12.2025
Οι χρήστες βλέπουν το σφάλμα 502 όταν επιχειρούν να μπουν στο Youtube

Φορολοταρία Νοεμβρίου: Πραγματοποιήθηκε η κλήρωση – Δείτε αν κερδίσατε έως 50.000 ευρώ

Ελλάδα 19.12.2025
Τα χρήματα της φορολοταρίας κυμαίνονται από 1.000 έως 50.000 ευρώ

Βουλή: Εγκρίθηκε με 159 «ναι» η ένταξη του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ

Πολιτική 19.12.2025
Η αντιπολίτευση, σύσσωμη, καταψήφισε τη διάταξη

Χτυπήθηκε πετρελαιοφόρο του «σκιώδους στόλου» της Ρωσίας νότια της Κρήτης

Ελλάδα 19.12.2025
Ο πόλεμος στην Ουκρανία έφτασε στη Μεσόγειο