E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΕΦΕΤ: Ανάκληση παρτίδας νωπής μυζήθρας λόγω ανίχνευσης σταφυλοκοκκικών εντεροτοξινών

Ελλάδα 28.11.2025
Οι καταναλωτές που έχουν ήδη προμηθευτεί το προϊόν καλούνται να μην το καταναλώσουν.

Τέμπη ‑ Καρυστιανού / Οργή στη δίκη για τα «χαμένα» βίντεο ‑ «Ο Μπακαϊμης είναι ο πρώτος που έβαλε χέρι»

Ελλάδα 28.11.2025
Οι κατηγορούμενοι διώκονται για την υπεξαίρεση και εξαφάνιση του βιντεοληπτικού υλικού που φέρεται να απεικόνιζε τη φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας

Εξεταστική: Στις 11 Δεκέμβρη καταθέτει ο «Φραπές» – Ποιος ο σχεδιασμός για τα πολιτικά πρόσωπα

Ελλάδα 28.11.2025
Μια μέρα αργότερα τη Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου, στην εξεταστική θα καταθέσουν οι Χρήστος Μπουκώρος και Μανώλης Χνάρης

Ελεύθερη η πρώην επόπτρια Δυτικής Αττικής για την υπόθεση δολοφονίας της Κυριακής Γρίβα

Ελλάδα 28.11.2025
Η κατηγορούμενη επανέλαβε ότι δεν ήταν παρούσα στο περιστατικό, υποστηρίζοντας πως είδε την Κυριακή μόνο όταν έφευγε

Ανησυχία στην Ισπανία: Εμφανίστηκαν έπειτα από 31 χρόνια κρούσματα αφρικανικής πανώλης των χοίρων

Κόσμος 28.11.2025
Ο ιός, που είναι ακίνδυνος για τον άνθρωπο αλλά φονικός για τους χοίρους, επεκτείνεται στη δυτική Ευρώπη τα τελευταία χρόνια

Θεσσαλονίκη: 37χρονος έδωσε τέλος στη ζωή μου με όπλο – Τον βρήκε μέσα στο ΙΧ του περαστικός

Ελλάδα 28.11.2025
Μπροστά σε ένα σοκαριστικό θέαμα βρέθηκε πολίτης το πρωί της περασμένης Κυριακής σε περιοχή της Καλαμαριάς, στη Θεσσαλονίκη

Πολιτικό σκάνδαλο στη Ρουμανία: Ο υπουργός Αμυνας παραιτήθηκε επειδή είπε ψέματα στο βιογραφικό του

Κόσμος 28.11.2025
Το βιογραφικό του Ιονούτ Μοστεάνου περιείχε εσφαλμένες πληροφορίες σχετικά με το πότε αποφοίτησε και από ποιο πανεπιστήμιο

Μερομήνια: Τι καιρό θα κάνει τα Χριστούγεννα ‑ Τι αναφέρει η παραδοσιακή μέθοδος

Ελλάδα 28.11.2025
Τα Μερομήνια αποτελούν την παραδοσιακή μέθοδο πρόβλεψης του καιρού

Αντρες δολοφόνησαν και πέταξαν σε βάλτο την έφηβη αδερφή τους, επειδή «αμαύρωσε την τιμή τους»

Κόσμος 28.11.2025
Φρικτό έγκλημα στην Ολλανδία, ακόμα ένα, το οποίο έγινε στο όνομα της «τιμής» μουσουλμανικής οικογένειας

Οι ηλικιωμένοι στη Νότια Κορέα ξορκίζουν τη μοναξιά με «εγγόνια» ρομπότ ‑ «Σε περίμενα όλη μέρα»

Κόσμος 28.11.2025
Κάθε μέρα, περίπου 10 ηλικιωμένοι ενήλικες στη Νότια Κορέα αυτοκτονούν. Στην Ασία έχουν την τιμητική τους τα ρομπότ φροντίδας ηλικιωμένων, μία αγορά που αναμένεται να φτάσει τα 7,7 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030

Πολίτες ύψωσαν σταυρό 10 μέτρων στο όρος Αυγό στην Ξάνθη: Κλήθηκαν σε απολογία από τη δασική υπηρεσία

Ελλάδα 28.11.2025
Η Δασική Υπηρεσία ξεκίνησε έρευνα για τη διαδικασία τοποθέτησης και το εάν είχαν ληφθεί οι απαραίτητες άδειες