E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ακριβότερα τα διόδια σε Αττική Οδό και αυτοκινητοδρόμους από την 1η Ιανουαρίου

Ελλάδα Χτες
Οι εταιρείες διαχείρισης ανακοίνωσαν αυξήσεις από 5-10 λεπτά στην Αττική Οδό και από 10 έως 40 λεπτά στις εθνικές οδούς

ΟΠΕΚΕΠΕ: Κατεπείγουσα έρευνα για τον «Φραπέ» – Η προκλητική κατάθεση, οι απειλές στην Κωνσταντοπούλου και το live τηλεφώνημα στο «100»

Ελλάδα Χτες
Επικαλέστηκε δεκάδες φορές το δικαίωμα της σιωπής, παρά το γεγονός ότι δεν έχει την ιδιότητα του κατηγορούμενου

Βόλος: Καταδικάστηκε 51χρονος που χτύπησε την κόρη και τη γυναίκα του με πατερίτσα

Ελλάδα Χτες
Ο 51χρονος καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 2 ετών και 6 μηνών

Γαλλία: Και οι Γάλλοι αγρότες στα μπλόκα

Κόσμος Χτες
Σε αποκλεισμούς οδικών αξόνων προχώρησαν Γάλλοι αγρότες που αντιτίθενται στα κυβερνητικά μέτρα για την αντιμετώπιση της οζώδους δερματίτιδας των βοοειδών,

Συνελήφθη στο Ιράν η βραβευθείσα με Νόμπελ Ειρήνης, Ναργκίς Μοχαμαντί

Κόσμος Χτες
Η 53χρονη Ναργκίς Μοχαμαντί έλαβε το Νόμπελ το 2023 για τον «αγώνα της κατά της καταπίεσης των γυναικών στο Ιράν» -

Πανελλαδική απεργία 16/12: Ποιοι συμμετέχουν – Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς

Ελλάδα Χτες
Οι εργαζόμενοι εκφράζουν την πλήρη συμπαράστασή τους στις αγροτικές κινητοποιήσεις και στα μπλόκα που έχουν στηθεί από τους αγρότες σε διάφορες περιοχές της χώρας

«Πόλεμος» με Αντετοκούνμπο στο ΝΒΑ: «Ο Γιάννης είναι δειλός»

Αθλητικά Νέα Χτες
«Πόλεμος» έχει ξεσπάσει με την υπόθεση του trade του Γιάννη Αντετοκούνμπο στην Αμερική με τον Κέντρικ Πέρκινς να τον χαρακτηρίζει δειλό λόγω της συμπεριφοράς του.

Η Λάρνακα Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2030

Κόσμος Χτες
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μπορεί να απονείμει σε κάθε Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα χρηματικό βραβείο ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο του προγράμματος «Δημιουργική Ευρώπη», ως αναγνώριση της ποιότητας της προετοιμασίας και του πολιτιστικού σχεδιασμού της

Προσοχή απάτη! Μηνύματα SMS και emails που χρησιμοποιούν το όνομα του Δήμου Αθηναίων

Οικονομία Χτες
Alert από τον Δήμο Αθηναίων για νέα απάτη

Σοκ: Εξαφανισμένος 18χρονος βρέθηκε νεκρός 7 χρόνια μετά, σφηνωμένος σε μία καμινάδα σπιτιού

Κόσμος Χτες
Τραγικές οι συνθήκες του θανάτου του σύμφωνα με τις αρχές του Κολοράντο