E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Κακοκαιρία στα Τζουμέρκα: Γκρεμίστηκαν σπίτια ‑ Αποκλείστηκαν χωριά στα Μετέωρα

Ελλάδα 24.11.2025
Στη δυτική Ελλάδα οι μεγαλύτερες καταστροφές από την κακοκαιρία - Αποκλεισμένα χωριά και κατεστραμμένα σπίτια

Κωνσταντινούπολη: Αντιδράσεις για τα φορτηγά μέσα στην Αγία Σοφία

Κόσμος 24.11.2025
Οι τουρκικές Αρχές έχουν κατηγορηθεί ότι, με τις κινήσεις τους, προκαλούν φθορές σε ένα παγκοσμίου ακτινοβολίας πολιτιστικό μνημείο όπως είναι εκείνο της Αγίας Σοφίας

Συγγνώμη από τον 6χρονο ζητά η δασκάλα στο Λουτράκι: «Τα παιδιά δεν έχουν μάθει τι σημαίνει όριο»

Ελλάδα 24.11.2025
Είχε αποκαλέσει τον 6χρονο μαθητή της «μελλοντικό βιαστή»

O Τραμπ κατήργησε την υπηρεσία DOGE που είχε επικεφαλής τον Ίλον Μασκ

Κόσμος 24.11.2025
Oκτώ μήνες νωρίτερα από την ολοκλήρωση της αποστολής του

Φόρο στους τουρίστες ετοιμάζεται να επιβάλει το Λονδίνο

Κόσμος 24.11.2025
Η Αγγλία είναι η μόνη χώρα των G7 όπου η εθνική κυβέρνηση εμποδίζει τις τοπικές αρχές ή τους δημάρχους να επιβάλλουν φόρους στους τουρίστες

Έκτακτο δελτίο και προειδοποιήσεις μετεωρολόγων για ισχυρή κακοκαιρία αυτή τη βδομάδα: Πότε έρχονται έντονες βροχές στην Αττική

Καιρός 24.11.2025
Επισημαίνεται πως οι βροχοπτώσεις εκτός της μεγάλης έντασης θα έχουν και μεγάλη διάρκεια

Τι είπε η Μπέττυ Μπαζιάνα στον Αλέξη Τσίπρα μετά τη συνάντηση με Κασσελάκη και Τάιλερ

Πολιτική 24.11.2025
«Πώς θα μεγαλώσουμε το παιδί μας στο Μαξίμου;» - Η απάντηση του Τάιλερ Μακμπέθ

Πώς λειτουργούν οι κάμερες που εντόπισαν το αυτοκίνητο του Στέφανου Τσιτσιπά στην Αττική Οδό

Ελλάδα 24.11.2025
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει ένσταση από τον πολίτη που λαμβάνει αυτό το μήνυμα, για την Ελληνική Αστυνομία παραβάτης είναι ο ιδιοκτήτης του οχήματος

Πέθανε ο Udo Kier

Κόσμος 24.11.2025
Ο ηθοποιός έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 81 ετών

Νέα Πέραμος: Τραύματα από ψαλίδι φέρει ο 47χρονος που εντοπίστηκε νεκρός – Ύποπτος ο αδελφός του

Ελλάδα 24.11.2025
Ο τρίτος αδερφός ειδοποίησε τις Αρχές για τη δολοφονία