E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Αν είσαι το πρώτο παιδί των γονιών σου, μάλλον σε «συμπαθούν» περισσότερο

Τι δείχνει νέα έρευνα

Δημοσίευση 24/11/2017 | 00:14

Αν είσαι το πρώτο παιδί των γονιών σου, μάλλον σε «συμπαθούν» περισσότερο

Τα παιδιά πάντα έχουν παράπονο, αν έχουν αδέρφια, ότι οι γονείς τους φέρονται καλύτερα σε κάποιο από αυτά. Είτε του μιλούν καλύτερα, είτε το προσέχουν περισσότερο, πάντα θα υπάρχει μια διαφορά, αν και αρκετές φορές βρίσκεται μόνο στο μυαλό τους.

Αν πάντως είστε το πρώτο παιδί των γονιών σας, τότε τα νέα είναι καλά για εσάς. Γιατί μάλλον το πιο πιθανό είναι να σας «συμπαθούν» λίγο περισσότερο οι γονείς σας, απ’ ότι τα νεότερα αδέρφια σας.


Τουλάχιστον αυτό έδειξε νέα έρευνα του University of California – Davis. Κατά την διάρκεια της έρευνας, αδέρφια που διανύουν την εφηβεία τους και δεν έχουν πάνω από τέσσερα χρόνια διαφορά, ρωτήθηκαν αν έχει διαφορά η συμπεριφορά των γονιών τους, απέναντι στον καθένα.

Συγκεκριμένα, ρωτήθηκαν αν υπάρχει διαφορά στο πως φέρονται οι γονείς τους στους ίδιους και στα αδέρφια τους και αν αυτό έχει επηρεάσει την αυτοπεποίθησή τους. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι το 74% των μαμάδων και το 70% των μπαμπάδων, «συμπαθούν» ένα από τα δυο παιδιά περισσότερο από το άλλο.

Αλλά όταν οι έφηβοι ρωτήθηκαν, τα αποτελέσματα έδειξαν πως τα νεότερα αδέρφια συχνά αισθάνονται πως τα πρώτα παιδιά των γονιών τους έχουν καλύτερη αντιμετώπιση, κάτι που επηρεάζει αρνητικά την αυτοεκτίμηση τους.

Τα μεγαλύτερα αδέρφια αισθάνονται λίγο περισσότερη αυτοπεποίθηση, γιατί είναι οι πρώτοι που φτάνουν σε στάδια της ζωής που είναι ζωτικής σημασίας, όπως η πρώτη μέρα στο σχολείο, η εφηβεία κλπ. Η έρευνα είχε σαν δείγμα 384 οικογένειες και αρχικά προσπάθησε να αποδείξει ότι τα μεγαλύτερα ζόρια τα «τραβάνε» τα πρώτα παιδιά. Παρόλ’ αυτά, αποδείχθηκε το αντίστροφο. Τα μεγαλύτερα παιδιά έχουν πρώτα την ευκαιρία να φέρουν μια «επιτυχία» στην οικογένεια, είτε σχολική, είτε αθλητική κλπ.

Η καθηγήτρια Katherine Conger που ανήκε στην ερευνητική ομάδα είπε: «Έμεινα έκπληκτη. Η αρχική μας υπόθεση ήταν πως τα μεγαλύτερα παιδιά θα επηρεάζονταν περισσότερο από διαφορές στην συμπεριφορά των γονιών τους απέναντί τους, επειδή ακριβώς είναι τα μεγαλύτερα».


Αν πάλι είστε τα μικρότερα αδέρφια, δεν είστε και καταδικασμένοι. Έχει και τα καλά του να έχεις μεγαλύτερα αδέρφια. Μια προηγούμενη έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο, απέδειξε πως το να έχεις μεγαλύτερα αδέρφια βοηθά στην εξυπνάδα σου. Ενώ μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Οχάιο, έδειξε αν μεγαλώσεις με αδέρφια, τότε μπορεί να μειωθούνοι πιθανότητες ενός μελλοντικού διαζυγίου.

Οπότε, κανείς να μην το πάρει κατάκαρδα. Κάθε κατάσταση και κάθε σχέση στην ζωή άλλωστε, έχει τα θετικά της και τα αρνητικά της...    


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η Βάλια Χατζηθεοδώρου με ultra feminine αισθητική που τραβάει τα βλέμματα

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η παρουσιάστρια επέλεξε ένα look που συνδυάζει ρομαντισμό και κομψότητα, αποδεικνύοντας πως η θηλυκότητα παραμένει πάντα στη μόδα

Παγωτό vs gelato: Η γλυκιά διαφορά που πολλοί αγνοούν

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Νομίζεις ότι είναι το ίδιο; Να γιατί το gelato ξεχωρίζει

Αυτές είναι οι πιο δυνατές ράτσες σκύλων στον κόσμο – Κάποιες μπορούν να τα βάλουν ακόμη και με λύκους

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η πραγματική δύναμη δεν μετριέται μόνο σε κιλά. Αντοχή, ένστικτο και αιώνες εκτροφής δημιούργησαν σκύλους με εντυπωσιακές ικανότητες

Το τυρί που τρώνε οι Γάλλοι και κάνει θραύση στις δίαιτες

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Aποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη στον κόσμο των τυριών

Η ζωή σου έχει κολλήσει… ή εσύ φοβάσαι να αλλάξεις;

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Στο νέο επεισόδιο του «Πόσο Εγώ;» θα μιλήσουμε για μια φάση ζωής που σχεδόν όλοι περνάμε κάποια στιγμή - αλλά λίγοι καταλαβαίνουμε πραγματικά τι κρύβεται από πίσω της

The Let Them Theory: Η απλή νοοτροπία που μπορεί να σε γλιτώσει από πολλή απογοήτευση

E-Daily 3.Left Χτες
Μήπως τελικά ξοδεύεις περισσότερη ενέργεια προσπαθώντας να αλλάξεις τους άλλους παρά να φροντίσεις τον εαυτό σου;

Τα τρία μεγαλύτερα προβλήματα της μέσης ηλικίας στο σeξ

E-Daily 3.Left Χτες
Η ρίζα του προβλήματος είναι βαθιά βιολογική

Back acne: Οι 6 συμβουλές που μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα της επιδερμίδας σας

E-Daily 3.Left Χτες
Η ακμή στην πλάτη μπορεί να γίνει ιδιαίτερα ενοχλητική, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες

5 super προστατευτικά αντηλιακά προσώπου που δεν αφήνουν λευκά ίχνη

E-Daily 3.Left Προχτές
Ξέχνα το “ασπρισμένο” look – αυτά τα αντηλιακά χαρίζουν αόρατη προστασία και τέλεια επιδερμίδα

Το φαινόμενο «Sisu»: η σιωπηλή δύναμη που βοηθά τους Φινλανδούς να ξεπερνούν κρίσεις

E-Daily 3.Left Προχτές
Η φιλοσοφία που κάνει έναν ολόκληρο λαό να αντέχει το κρύο, την πίεση, τις δυσκολίες – και να βγαίνει πιο δυνατός από ποτέ!