LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Get In Shape: Πώς να γυμναστείς αποτελεσματικά

Αυτήν την εβδομάδα, ο Αλέξανδρος Σκεπαριανός από το Physis Outdoor Training

Δημοσίευση 20/3/2016 | 00:14

Get In Shape: Πώς να γυμναστείς αποτελεσματικά

O Aλέξανδρος Σκεπαριανός, personal trainer από το Physis Οutdoor Training, μας δίνει πολύτιμες πληροφορίες για το πώς να γυμναστούμε σωστά, τα λάθη που κάνουμε συχνά στη γυμναστική, και πόσο γρήγορα μπορεί κανείς να δει αποτελέσματα.

Ποια είναι τα 3 λάθη που κάνουμε όταν αποφασίζουμε να γυμναστούμε;

Καθημερινά, δεχόμαστε πληθώρα πληροφοριών που έχουν ως σκοπό να μας κεντρίσουν το ενδιαφέρον με διάφορες μεθόδους προσέγγισης και να μας οδηγήσουν στην επιλογή του εκάστοτε διαφημιζόμενου προϊόντος, χωρίς τελικά να είναι πραγματικά αυτό που χρειαζόμαστε. 

Αυτό ακριβώς συμβαίνει αρκετές φορές, και κατά τον προβληματισμό μας για το είδος άσκησης που θα επιλέξουμε για να γυμναστούμε, πίπτοντας στο πρώτο μας σημαντικό λάθος. Επιλέγουμε, δηλαδή, ένα είδος άσκησης που δεν μας είναι αρεστό, απλά είναι φθηνό και δελεαστικό –δικαιολογημένα μας απασχολεί, λόγω της οικονομικής δυσχέρειας– με συνέπεια να πληρώνουμε τη συνδρομή, χωρίς να πηγαίνουμε να ασκούμαστε ή πηγαίνουμε ελάχιστες φορές. 

Ένα δεύτερο σημαντικό λάθος είναι η έλλειψη συνέπειας στην συχνότητα προπονήσεων, που είναι ένας από τους σημαντικούς παράγοντες αναποτελεσματικότητας των στόχων μας, με αποτέλεσμα να απογοητευόμαστε και έπειτα να τα παρατάμε.

Τέλος, η λανθασμένη επιλογή στόχων και προγραμμάτων μπορούν να μας οδηγήσουν σε αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά.

Πόσες φορές την εβδομάδα πρέπει να γυμναζόμαστε για να δούμε αποτελέσματα σύντομα;

Για όποιον επιθυμεί να δει σύντομα αποτελέσματα, εκτιμάται ότι με τουλάχιστον τέσσερις φορές την εβδομάδα και με λίγο ισορροπημένη διατροφή, οι πρώτες σωματικές αλλαγές θα είναι εμφανείς με το τέλος της τέταρτης εβδομάδας. Να μην ξεχνάμε όμως, πως ο καθένας από εμάς είναι διαφορετικός και ότι το αποτέλεσμα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως είναι η συνέπεια στις προπονήσεις, η χρονική διάρκεια και η συχνότητα που γυμναζόμαστε, η ένταση που βάζουμε κατά τη διάρκεια της προπόνησης και οι διατροφικές μας συνήθειες. Επίσης, πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί στο πρόγραμμα γυμναστικής που καλούμαστε να κάνουμε, ώστε να μην θυσιάζουμε τη σωματική μας ακεραιότητα στον βωμό ενός γρήγορου αποτελέσματος.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τα ζώδια σήμερα: 15 Αυγούστου

Πριν λίγο
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Τα 10 plus size μοντέλα που άλλαξαν την ιστορία της μόδας

Πριν λίγο
Πριν από 20 χρόνια δεν γνωρίζαμε κανένα plus size μοντέλο

5 πράγματα που κάνεις και η επιδερμίδα σου γερνάει πιο γρήγορα

Πριν λίγο
Συνήθειες που γερνάνε το προσωπό σου

Ποιον κίνδυνο μειώνετε τρώγοντας γιαούρτι

Πριν λίγο
Μια σημαντική τροφή για τον οργανισμό

Οι 2 ερωτήσεις που θα σου αλλάξουν την ζωή

Πριν λίγο
Κάνε τις στον εαυτό σου και παρατήρησε τις απαντήσεις που θα δώσεις

Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν κάνεις 1.000 βήματα ημερησίως

Πριν λίγο
Το περπάτημα θα γίνει η αγαπημένη σου συνήθεια

Ο μύθος της «όασης της Αμερικής»

Πριν λίγο
Μεταφέρεται από στόμα σε στόμα μεταξύ των ντόπιων εδώ και αιώνες

Τα ζώδια σήμερα: 14 Αυγούστου

Χτες
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Αυτές οι 10 celebrities αλλάζουν πρόσωπο όταν δεν έχουν φτιαγμένα μαλλιά

Χτες
Αν τις έβλεπες στον δρόμο θα τις αναγνώριζες;

Οι τρεις πιο συνηθισμένοι λόγοι που ένα ζευγάρι δεν κάνει σeξ

Χτες
Δεν είναι σπάνιο και διορθώνεται με λίγη θέληση

Το αεροπλάνο που μετατρέπεται σε ξενοδοχείο με σουίτα στο πιλοτήριο

Χτες
Θα έχει συνολικά 31 δωμάτια και δυο σουίτες

Το φρούτο που λέγεται και «Δώρο των Θεών»

Χτες
Πρέπει να το προσθέσεις στη διατροφή σου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.