LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Get In Shape: Πώς να γυμναστείς αποτελεσματικά

Αυτήν την εβδομάδα, ο Αλέξανδρος Σκεπαριανός από το Physis Outdoor Training

Δημοσίευση 20/3/2016 | 00:14

Get In Shape: Πώς να γυμναστείς αποτελεσματικά

O Aλέξανδρος Σκεπαριανός, personal trainer από το Physis Οutdoor Training, μας δίνει πολύτιμες πληροφορίες για το πώς να γυμναστούμε σωστά, τα λάθη που κάνουμε συχνά στη γυμναστική, και πόσο γρήγορα μπορεί κανείς να δει αποτελέσματα.

Ποια είναι τα 3 λάθη που κάνουμε όταν αποφασίζουμε να γυμναστούμε;

Καθημερινά, δεχόμαστε πληθώρα πληροφοριών που έχουν ως σκοπό να μας κεντρίσουν το ενδιαφέρον με διάφορες μεθόδους προσέγγισης και να μας οδηγήσουν στην επιλογή του εκάστοτε διαφημιζόμενου προϊόντος, χωρίς τελικά να είναι πραγματικά αυτό που χρειαζόμαστε. 

Αυτό ακριβώς συμβαίνει αρκετές φορές, και κατά τον προβληματισμό μας για το είδος άσκησης που θα επιλέξουμε για να γυμναστούμε, πίπτοντας στο πρώτο μας σημαντικό λάθος. Επιλέγουμε, δηλαδή, ένα είδος άσκησης που δεν μας είναι αρεστό, απλά είναι φθηνό και δελεαστικό –δικαιολογημένα μας απασχολεί, λόγω της οικονομικής δυσχέρειας– με συνέπεια να πληρώνουμε τη συνδρομή, χωρίς να πηγαίνουμε να ασκούμαστε ή πηγαίνουμε ελάχιστες φορές. 

Ένα δεύτερο σημαντικό λάθος είναι η έλλειψη συνέπειας στην συχνότητα προπονήσεων, που είναι ένας από τους σημαντικούς παράγοντες αναποτελεσματικότητας των στόχων μας, με αποτέλεσμα να απογοητευόμαστε και έπειτα να τα παρατάμε.

Τέλος, η λανθασμένη επιλογή στόχων και προγραμμάτων μπορούν να μας οδηγήσουν σε αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά.

Πόσες φορές την εβδομάδα πρέπει να γυμναζόμαστε για να δούμε αποτελέσματα σύντομα;

Για όποιον επιθυμεί να δει σύντομα αποτελέσματα, εκτιμάται ότι με τουλάχιστον τέσσερις φορές την εβδομάδα και με λίγο ισορροπημένη διατροφή, οι πρώτες σωματικές αλλαγές θα είναι εμφανείς με το τέλος της τέταρτης εβδομάδας. Να μην ξεχνάμε όμως, πως ο καθένας από εμάς είναι διαφορετικός και ότι το αποτέλεσμα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως είναι η συνέπεια στις προπονήσεις, η χρονική διάρκεια και η συχνότητα που γυμναζόμαστε, η ένταση που βάζουμε κατά τη διάρκεια της προπόνησης και οι διατροφικές μας συνήθειες. Επίσης, πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί στο πρόγραμμα γυμναστικής που καλούμαστε να κάνουμε, ώστε να μην θυσιάζουμε τη σωματική μας ακεραιότητα στον βωμό ενός γρήγορου αποτελέσματος.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τι είναι αυτό που μας οδηγεί στην απιστία; Η επιστήμη απαντά

Σήμερα
Είμαστε τελικά μονογαμικά όντα ή όχι;

Τα ζώδια σήμερα: 26 Ιουνίου

Σήμερα
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Tasteatlas: Από 1350 είδη, ποια ελληνικά τυριά έφτασαν στην κορυφή της λίστας

Σήμερα
Πολλά έκαναν την είσοδό τους στο top της νοστιμιάς

4 Travel Bloggers της Κύπρου μας μιλούν για τη new age πλευρά της Λευκωσίας

Σήμερα
Πόσο έχει αλλάξει; Τι αξίζει να δεις; Που θα φας και που θα βγεις

Ζώδια και σeξ: Τι σου αρέσει στον έρωτα ανάλογα με τον αστερισμό σου

Σήμερα
Δες αν όντως ισχύουν οι αστρολογικές προβλέψεις

Τα ζώδια σήμερα: 25 Ιουνίου

Χτες
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Οι πιο ωραίες ιδέες για διαφορετικό γαλλικό μανικιούρ αυτό το καλοκαίρι

Χτες
Αν έχεις βαρεθεί το κλασικό, τότε δες αυτές τις ιδέες

Να γιατί πρέπει να αφήσεις αυτά τα προϊόντα σπίτι όταν ταξιδεύεις

Χτες
Καλύτερα να τα αποφύγεις στις διακοπές

Αυτά τα ζώδια δεν έχουν καθόλου χιούμορ

Χτες
Δεν είναι το δυνατό τους σημείο

Pink Travel Girls: H Σάμος μέσα από τα μάτια της Αλεξάνδρας Κυπραίου


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Χτες
Τι να κάνεις, πού να πας, τι να φας, πού να κολυμπήσεις και άλλα
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.