LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBT Feed
E-Daily

7 τρόποι για να ελέγξετε την πείνα σας

Χορταστικές τροφές και υγιεινές συνήθειες

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 9/7/2020 | 01:08

7 τρόποι για να ελέγξετε την πείνα σας
@goodtoknow.co.uk

Κάποιοι από βαρεμάρα και κάποιοι άλλοι από κακή συνήθεια, δεν μπορούν να ελέγξουν την πείνα τους και τρώνε συνέχεια. Και αυτοί δεν είναι λίγοι. Υπάρχει τρόπος να διορθωθεί; Αν βάλετε χορταστικές τροφές στο διαιτολόγιό σας και υιοθετήσετε πιο υγιεινές συνήθειες φυσικά και γίνεται.

Επιλέξτε τροφές κατευθείαν από τη φύση

Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλές θερμίδες. Μπορείτε λοιπόν να τρώτε μεγάλες ποσότητες και να χορταίνετε εύκολα.

Πρωτεΐνη και φυτικές ίνες σε όλα τα γεύματα

Τα δυο αυτά θρεπτικά συστατικά σταθεροποιούν την ποσότητα σακχάρου και επειδή χρειάζονται περισσότερη ώρα να μεταβολιστούν, μας κρατούν και για περισσότερη ώρα χορτάτους.

Καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά, όπως τα καρύδια και ο λιναρόσπορος, μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα ινσουλίνης στο σώμα μας και να μας κάνουν να αισθανόμαστε πιο χορτάτοι. Μια έρευνα είχε δείξει πως όσοι τρώνε μισό αβοκάντο με το μεσημεριανό γεύμα τους, η όρεξή τους μειώνεται κατά 40% τις επόμενες 3 ώρες.

Μικρά και συχνά γεύματα

Κάθε τέσσερις ώρες πρέπει να τρώμε σύμφωνα με διάσημους διαιτολόγους. Κι αυτά τα γεύματα πρέπει να είναι μικρά.

Μην κοιμάστε με το στομάχι γεμάτο

Το τελευταίο σας γεύμα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 ώρες πριν πέσετε να κοιμηθείτε, ώστε να δοθεί στον οργανισμό η απαραίτητη ώρα για να μεταβολίσει την τροφή. Με αυτόν τον τρόπο κοιμόμαστε και καλύτερα, γιατί αν δεν κοιμόμαστε καλά τότε το σώμα μας λιγουρεύεται υδατάνθρακες και τρώμε περισσότερο απ’ όσο πρέπει.

Διαλειμματική νηστεία

Εκτός από τα συχνά και τα μικρά γεύματα, προτείνεται και η διαλειμματική νηστεία, δηλαδή να περνούν μεταξύ 12 και 14 ωρών μεταξύ βραδινού και πρωινού.

Αποφύγετε επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Λευκό ρύζι, μπισκότα και αναψυκτικά, αυξάνουν και στην συνέχεια ρίχνουν απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να πεινάτε λίγες ώρες μετά την κατανάλωσή τους. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες αυξάνουν επίσης τα επίπεδα ινσουλίνης, αυξάνοντας έτσι το λίπος στο σώμα.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Αυτά θα σου συμβούν μόλις κόψεις το ποτό

Πριν λίγο
Οι αλλαγές στην όψη και την υγεία θα είναι ορατές

Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο δωμάτιο του σπιτιού

Πριν λίγο
Tο 70% των ατυχημάτων συμβαίνουν σε αυτό

Έρευνα: Γιατί σε κάποιους αρέσει το φθινόπωρο τόσο πολύ;

Πριν λίγο
Κάποιοι λατρεύουν αυτή την περίοδο περισσότερο από όσο φαντάζεστε

Γιατί συμβαίνει στους άνδρες η «Καθυστερημένη εκσπερμάτιση»

Πριν λίγο
Το πρόβλημα τις περισσότερες φορές δεν είναι οργανικό

Μόνο το 1% των ανθρώπων βλέπουν αυτές τις λέξεις

Πριν λίγο
Μήπως ανήκετε σε αυτήν την εκλεκτή ομάδα

Dolce and Gabbana: Iconic εμφανίσεις που σημάδεψαν και ενέπνευσαν ξανά τον οίκο

Πριν λίγο
Μετά από αρκετά χρόνια, η νέα collection θυμίζει παλιά μεγαλεία

Η καλύτερη συνταγή του Gordon Ramsay για τα αυγά σου είναι εδώ

Πριν λίγο
Είναι σίγουρη επιτυχία, τι να λέμε τώρα!

Τα ζώδια σήμερα: 25 Σεπτεμβρίου

Πριν λίγο
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

7+1 προϊόντα που απαγορεύεται να χρησιμοποιείς ως λιπαντικά στο σeξ

Χτες
Μπορεί να σου φαίνονται εντάξει, αλλά προκαλούν προβλήματα

5+1 πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν βάλεις fillers στο πρόσωπο

Χτες
Μάθε όσα χρειάζονται για να βγει καλή η αλλαγή

Οι πιο στιλάτες μάσκες προστασίας στο London Fashion Week

Χτες
Οι προτάσεις των σχεδιαστών μόδας για την προστασία από τον κορωνοϊό

Τα ζώδια σήμερα: 24 Σεπτεμβρίου

Χτες
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.