LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBT Feed
E-Daily

7 τρόποι για να ελέγξετε την πείνα σας

Χορταστικές τροφές και υγιεινές συνήθειες

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 9/7/2020 | 01:08

7 τρόποι για να ελέγξετε την πείνα σας
@goodtoknow.co.uk

Κάποιοι από βαρεμάρα και κάποιοι άλλοι από κακή συνήθεια, δεν μπορούν να ελέγξουν την πείνα τους και τρώνε συνέχεια. Και αυτοί δεν είναι λίγοι. Υπάρχει τρόπος να διορθωθεί; Αν βάλετε χορταστικές τροφές στο διαιτολόγιό σας και υιοθετήσετε πιο υγιεινές συνήθειες φυσικά και γίνεται.

Επιλέξτε τροφές κατευθείαν από τη φύση

Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλές θερμίδες. Μπορείτε λοιπόν να τρώτε μεγάλες ποσότητες και να χορταίνετε εύκολα.

Πρωτεΐνη και φυτικές ίνες σε όλα τα γεύματα

Τα δυο αυτά θρεπτικά συστατικά σταθεροποιούν την ποσότητα σακχάρου και επειδή χρειάζονται περισσότερη ώρα να μεταβολιστούν, μας κρατούν και για περισσότερη ώρα χορτάτους.

Καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά, όπως τα καρύδια και ο λιναρόσπορος, μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα ινσουλίνης στο σώμα μας και να μας κάνουν να αισθανόμαστε πιο χορτάτοι. Μια έρευνα είχε δείξει πως όσοι τρώνε μισό αβοκάντο με το μεσημεριανό γεύμα τους, η όρεξή τους μειώνεται κατά 40% τις επόμενες 3 ώρες.

Μικρά και συχνά γεύματα

Κάθε τέσσερις ώρες πρέπει να τρώμε σύμφωνα με διάσημους διαιτολόγους. Κι αυτά τα γεύματα πρέπει να είναι μικρά.

Μην κοιμάστε με το στομάχι γεμάτο

Το τελευταίο σας γεύμα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 ώρες πριν πέσετε να κοιμηθείτε, ώστε να δοθεί στον οργανισμό η απαραίτητη ώρα για να μεταβολίσει την τροφή. Με αυτόν τον τρόπο κοιμόμαστε και καλύτερα, γιατί αν δεν κοιμόμαστε καλά τότε το σώμα μας λιγουρεύεται υδατάνθρακες και τρώμε περισσότερο απ’ όσο πρέπει.

Διαλειμματική νηστεία

Εκτός από τα συχνά και τα μικρά γεύματα, προτείνεται και η διαλειμματική νηστεία, δηλαδή να περνούν μεταξύ 12 και 14 ωρών μεταξύ βραδινού και πρωινού.

Αποφύγετε επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Λευκό ρύζι, μπισκότα και αναψυκτικά, αυξάνουν και στην συνέχεια ρίχνουν απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να πεινάτε λίγες ώρες μετά την κατανάλωσή τους. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες αυξάνουν επίσης τα επίπεδα ινσουλίνης, αυξάνοντας έτσι το λίπος στο σώμα.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Kοιμάσαι με το ένα πόδι έξω από το σεντόνι; Να γιατί

Πριν λίγο
O περίεργος τρόπος που έχει το σώμα μας για να φέρει ισορροπία στον οργανισμό

Γιατί δεν πρέπει να φοράμε παπούτσια μέσα στο σπίτι

Πριν λίγο
Και δεν είναι η καθαριότητα ο μόνος λόγος

To πανέμορφο μικροσκοπικό σπιτάκι σε ρόδες της Kate Albrecht

Πριν λίγο
Τι μπορεί να πει κανείς για τις διακοσμητικές ικανότητες της Mr Kate

Η ατελείωτη παραλία μήκους 5 χλμ στην Πελοπόννησο

Πριν λίγο
Όσα μέτρα και να επιβληθούν εκεί χωράνε όλοι

Η συχνή φαντaσίωση που είναι κοινή σε άντρες και γυναίκες

Πριν λίγο
Και σίγουρα θα εκπλαγείτε και εσείς μαζί της

Τα ζώδια που δεν παντρεύονται

Πριν λίγο
Η σκέψη του γάμου τους προκαλεί ταραχή

Τα ζώδια σήμερα: 11 Αυγούστου

Πριν λίγο
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Μικρά κόλπα για να νιώσεις ότι οι διακοπές σου διαρκούν περισσότερο

Χτες
Για να τις ευχαριστηθείς στο έπακρο και να ξεκουραστείς όσο περισσότερο γίνεται

Τα ζώδια σήμερα: 10 Αυγούστου

Χτες
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Κορωνοϊός: Τι ισχύει για την εξάπλωση με τα παπούτσια

Χτες
Το βίντεο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας

Αυτό το προϊόν θα αντικαταστήσει 4 καλλυντικά στο νεσεσέρ των διακοπών σου

Χτες
Με μία κίνηση θα κάνει το νεσεσέρ πολύ πιο ελαφρύ

Τα ζώδια σήμερα: 9 Aυγούστου

Προχτές
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.