E-Daily

Ο πάμφτωχος ράπερ που απέκτησε δισεκατομμύρια

Από τις φτωχογειτονιές, στην κορυφή

14/6/2019 | 00:25

Το έγκυρο επιχειρηματικό περιοδικό Forbes κυκλοφόρησε αυτό τον μήνα έχοντας στο εξώφυλλο του τον Jay-Z, έναν από τους πιο διάσημους, πετυχημένους αλλά και ταλαντούχος ράπερ του κόσμου.

Αφορμή το γεγονός ότι ο σύζυγος της Beyonce και ένας από τους πιο περιζήτητους μουσικούς παραγωγούς έγινε ο πρώτος ράπερ η περιουσία του οποίου ξεπέρασε το ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#rip #nipseyhussle #bro #hiphop #rap #usa #beyoncé #beautiful #days #beyonce #jayzandbeyonce #jayzbeyonce #jayz #love #nas #kanyewest #kimkardashian

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jay-Z Shawn Corey Carter (@jayz_shawn_carter_official) στις

Στο κύριο άρθρο του περιοδικού αναφέρεται πως ο Jay-Z έχει δημιουργήσει μια περιουσία που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, γεγονός που τον καθιστά έναν από τους λίγους καλλιτέχνες που έχουν καταφέρει κάτι τέτοιο και τον μόνο ράπερ ανάμεσα σε αυτούς. Το Forbes κάνει λόγο για το «εκτεταμένο βασίλειο του καλλιτέχνη» που περιλαμβάνει επενδύσεις σε αποστακτήρια, ακίνητη περιουσία, έργα τέχνης, αλλά και μετοχές σε εταιρείες όπως το Uber.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jay-Z Shawn Corey Carter (@jayz_shawn_carter_official) στις

«Η διαδρομή του Jay-Z είναι εντυπωσιακή αν αναλογιστεί κανείς το ότι ο καλλιτέχνης ξεκίνησε από τις κακόφημες περιοχές του Μπρούκλιν και πριν γίνει μουσικός, φτιάχνοντας την δική του εταιρεία Roc-A-Fella Records που έβγαλε το 1996 τον πρώτο του δίσκο, ήταν έμπορος ναρκωτικών», γράφει το περιοδικό. Έκτοτε 14 δίσκοι σκαρφάλωσαν στην πρώτη θέση των πωλήσεων, κέρδισε 22 βραβεία Γκράμι και συγκέντρωσε μια περιουσία άνω των 500 εκατομμυρίων, προ φόρων, μέρα σε μια δεκαετία.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#jayz #jayzandbeyonce #beyoncé

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jay-Z Shawn Corey Carter (@jayz_shawn_carter_official) στις

To Forbes αναφέρει πως από νωρίς ο Jay-Z συνειδητοποίησε ότι είναι προτιμότερο να δημιουργεί τις δικές του φίρμες από το να διαφημίζει τρίτες. Έτσι ο διάσημος ράπερ, δημιούργησε το 1999 τη Rocawear, μια εταιρεία ρούχων που τελικά πούλησε έναντι 204 εκατομμυρίων στην Iconix το 2007, το κονιάκ D'Ussé, στο οποίο μέτοχος είναι επίσης η Bacardi, και το Tidal, μια υπηρεσία streaming. «Αν είναι δισεκατομμυριούχος τώρα, σκεφτείτε που θα φτάσει. Γιατί μόλις ξεκίνησε», ανέφερε ο Kasseem "Swizz Beatz" Dean, παραγωγός πίσω από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του JAY-Ζ.