E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Το Netflix αποκτά αντίπαλο

Η συνεργασία τηλεοπτικών κολοσσών που θα ταράξει τα παγκόσμια μιντιακά δεδομένα

Δημοσίευση 17/5/2021 | 17:29

Το Netflix αποκτά αντίπαλο

Ένας νέος κολοσσός δημιουργείται στον τομέα των ΜΜΕ και της ψυχαγωγίας, για να αντιμετωπίσει το Netflix κα τις άλλες μεγάλες εταιρίες του streaming: ο αμερικανικός όμιλος τηλεπικοινωνιών AT&T ανακοίνωσε σήμερα τη συγχώνευση της θυγατρικής του, WarnerMedia (CNN, HBO…), με την Discovery, στην οποία ανήκει μεταξύ άλλων το δίκτυο Eurosport.

Η AT&T θα λάβει περίπου 43 δισ. δολάρια σε μετρητά και χρεώγραφα και οι μέτοχοί της το 71% της οντότητας που θα ιδρυθεί. Εκείνοι της Discovery θα κατέχουν το 29% του νέου ομίλου, σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Η επιχείρηση αυτή, το τέλος της οποίας αναμένεται στα μέσα του 2022, πραγματοποιείται τρία χρόνια μετά την εξαγορά της Time Warner –προηγούμενη επωνυμία της WarnerMedia– από την AT&T, τη μεγαλύτερη αμερικανική καλωδιακή εταιρία και τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία στην κινητή τηλεφωνία, έναντι 85 δισεκ. δολαρίων.

Ο ‘γάμος’ ανακοινώθηκε σε μια στιγμή όπου το αμερικανικό, αλλά και το παγκόσμιο, οπτικοακουστικό πεδίο, κυριαρχείται όλο και περισσότερο από τα μεγάλα ονόματα του streaming που είναι οι Netflix, Disney+, Amazon Prime Video ή η Apple TV.

Απέναντι σε αυτό το νέο οικονομικό μοντέλο, χωρίς διαφημίσεις αλλά με συνδρομές, πολλοί όμιλοι έχουν αισθανθεί την ανάγκη να ενισχύσουν την προσφορά τους προκειμένου να διαφυλάξουν το θέση τους στην ανηλεή ζούγκλα της αμερικανικής ψυχαγωγίας.

“Η νέα επιχείρηση θα μπορεί να επενδύσει περισσότερα σε πρωτότυπα περιεχόμενα για τις υπηρεσίες streaming της, να βελτιώσει τις επιλογές προγραμματισμού στα τηλεοπτικά κανάλια της με πληρωμή (…) και να προτείνει πιο καινοτόμες επιλογές στους θεατές και εμπειρίες βίντεο”, υπογραμμίζουν οι δύο όμιλοι.

Στα τέλη του 2020, η HBO MAX είχε 61 εκατομμύρια συνδρομητές, η Netflix 204 εκατομμύρια και οι πλατφόρμες Disney (Disney+, ESPN+, Hulu) 146 εκατομμύρια.

Ο προβλεπόμενος κύκλος εργασιών της νέας επιχείρησης είναι περίπου 52 δισεκ. δολάρια με ορίζοντα το 2023. Αναμένονται επίσης συνέργειες για τα κόστη ύψους τριών δισεκ. δολαρίων ετησίως.

Στο χρηματιστήριο οι τίτλοι των δύο επιχειρήσεων σημείωναν καθαρή άνοδο στις συναλλαγές πριν από την έναρξη της συνεδρίασης, με τη μετοχή της AT&T να καταγράφει άνοδο 4,5% και εκείνην της Discovery σχεδόν 17%.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ειρήνη Παπαδοπούλου: Η εντυπωσιακή εμφάνισή της σε πασαρέλα ‑ Δείτε το βίντεο

Tabloid 25.04.2024
Η τραγουδίστρια εμφανίστηκε με ένα εξώπλατο λευκό φόρεμα, με πολλά σκισίματα

Αλεσάντρα Αμπρόσιο: Ποζάρει γυμνή στο Instagram

Tabloid 25.04.2024
Η αποκαλυπτική φωτογράφιση

Σε ποιες χώρες υπάρχουν οι περισσότεροι φαλακροί

Παράξενα 25.04.2024
Η θέση της Ελλάδας σε αυτή τη περίεργη έρευνα

Γιάννης Πουλόπουλος: «Ο Alpha έστειλε στη Eurovision τη Βίκυ Χαντζή αντί για μένα, μην πω γιατί»

Media Χτες
«Γελάει ο κόσμος. Με χρυσοπλήρωσαν τα διπλά λεφτά για να με φέρουν από το MEGA για τη Eurovision και τελικά έστειλαν εκείνην»

Ο Kρητικός κομμωτής που έγινε viral: Σχεδίασε τον Μυστικό Δείπνο σε… μούσι

Social Χτες
Σχεδίασε σε μούσι τους μαθητές και τον Ιησού στον Μυστικό Δείπνο.

Έλλη Κοκκίνου: Αυτή την αισθητική επέμβαση έκανε και το παραδέχθηκε!

Tabloid Χτες
Η Έλλη Κοκκίνου στα 54 της χρόνια αποκάλυψε την αισθητική επέμβαση που έκανε

Φαίη Σκορδά ‑ Μάρτζυ Λαζάρου: Αρπάχτηκαν στον αέρα του ΣΚΑΪ: «Είναι ακραίο να λες αυτό το πράγμα»

TV Buzz Χτες
«Έχω κάνει πάνελ στον Μένιο Φουρθιώτη! Δεν είναι αστείο να το λες αυτό;»