LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Πώς από μια σπιτική συνταγή και μέσα από ένα ριάλιτι έφτιαξε μια εταιρεία εκατομμυρίων

Αρκούσε μόνο λίγο ψωμί και τυρί

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 1/9/2021 | 00:59

Πώς από μια σπιτική συνταγή και μέσα από ένα ριάλιτι έφτιαξε μια εταιρεία εκατομμυρίων

Η Junea Rocha μεγάλωσε τρώγοντας πάο ντε κέζο -ένα είδος τυρόψωμου -στη γενέτειρά της, τη Βραζιλία. Όταν ήρθε να ζήσει στις ΗΠΑ, είδε ότι δεν μπορούσε να το βρει στα ράφια των καταστημάτων τροφίμων.

Μετά από μήνες τελειοποίησης μιας οικογενειακής συνταγής, η Rocha βρήκε έναν επενδυτή και σύντομα άρχισε να κάνει μικρές παραγωγές

"Αυτό το είδος τυρόψωμου βρίσκεται παντού στη Νότια Αμερική. Βρίσκεται στα παντοπωλεία, στα περίπτερα, στα αεροδρόμια-είναι ριζωμένο στον πολιτισμό. Όμως όταν μετακόμισα στις ΗΠΑ το 2005, το βρήκα μόνο σε κάποια μπακάλικα ντελικατέσεν. Η οικογένειά μου έχει μια συνταγή για να φτιάξει το ψωμί, αλλά απαιτεί κάποια συγκεκριμένα παραδοσιακά τυριά που είναι διαθέσιμα μόνο στη Βραζιλία. Ο σύζυγός μου, και εγώ περνούσαμε τις νύχτες και τα Σαββατοκύριακά μας προσπαθώντας να δημιουργήσουμε το τυρόψωμο που είχε τη γεύση της συνταγής της οικογένειάς μου χρησιμοποιώντας τυρί από τις ΗΠΑ. Μετά από μήνες, το πετύχαμε", έχει πει σε συνέντευξή της.

Οι Αμερικανοί, ως επί το πλείστον, δεν το ήξεραν ούτε συνήθιζαν να το τρώνε όμως σήμερα, η βραζιλιάνικη εταιρεία της Brazi Bites βρίσκεται σε 4.500 καταστήματα στις ΗΠΑ.

Όμως ακόμη κι όταν μπόρεσαν να μπουνε στα ράφια μιας μεγάλης εταιρείας σουπερμάρκετ, το Whole Foods και σε άλλα μικρότερα παντοπωλεία, συνειδητοποίησε πως δεν αρκούσε για να έχει κέρδος. Έπρεπε να ξεπερνά, τα 2000 καταστήματα έτσι ώστε να της μένουν χρήματα από την παραγωγή.

Και τότε σκέφτηκε να πάει στην τηλεόραση και το ριάλιτι επιχειρηματιών Shark Tank. Η δύναμη της τηλεόρασης έκανε το θαύμα της. Το επεισόδιο προβλήθηκε τον Νοέμβριο του 2015 και σε μόλις τρεις ημέρες, κάθε σακούλα από τα τυρόψωμά της εξαντλήθηκε από όλα τα καταστήματα.

Με το Shark Tank, μπόρεσαν να εξοικονομήσουν ένα τεράστιο κομμάτι χρημάτων που θα είχε πάει στο μάρκετινγκ.

Πλέον η εταιρεία της είναι σε όλη την Αμερική και σε πολλά καταστήματα στον πλανήτη.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Πώς η Αρχαία Αθήνα γίνεται ο «οδηγός» του ΠΟΥ για μια νέα πανδημία

Σήμερα
Ο Θουκυδίδης και τα λάθη που δεν πρέπει να επαναληφθούν

Ψάχνεις δουλειά; Οι συμβουλές που σου δίνουν οι ειδικοί

Σήμερα
Εργασία: Ποιος τομέας είναι σε άνθιση

Ο 15χρονος Έλληνας που έχει τρελάνει τους επιστήμονες στον κόσμο

Σήμερα
Σκοπεύει να αποδείξει ότι ο Στίβεν Χόκινγκ έχει κάνει λάθος

«Σύμπαν 25»: Το πιο τρομακτικό πείραμα για τον υπερπληθυσμό

Σήμερα
Πόσο εύκολο είναι να μετατραπεί ο παράδεισος σε κόλαση

Ευλογιά των πιθήκων: Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε

Χτες
Απαντήσεις σε επτά ερωτήματα

Ανδρας χάθηκε στο δάσος και είχε μια παράξενη ιδέα για να επιβιώσει

Χτες
Μπορεί να ήταν λίγο ανορθόδοξη, αλλά αποδείχθηκε σωστή

Το κοινωνικό δίκτυο που φιλοδοξεί να πάρει τη θέση του Twitter

Προχτές
Τι είναι το Mastodon που ακούγεται όλο και περισσότερο

5 διάσημες γυναικείες φιλίες που κρατούν για χρόνια

Προχτές
Γνωστές Ελληνίδες που έγιναν φίλες, και έμειναν φίλες
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.