LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBT Feed
E-Daily

Κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να ψωνίζεις περισσότερο online

Υπάρχουν δοκιμασμένες και πετυχημένες τακτικές αλλά και νέα κόλπα

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 7/4/2021 | 00:53

Κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να ψωνίζεις περισσότερο online
Photo by Kampus Production from Pexels

Η επιτυχής αύξηση του αριθμού των αγορών διαφοροποιείται δραματικά - νέα κόλπα στο marketing ψάχνουν τρόπους να αυξήσουν τις αγορές και εδώ θα δείτε ορισμένα εξ αυτών που δουλεύουν εξαιρετικά καλά.

Υπάρχουν δοκιμασμένες και πετυχημένες τακτικές, φυσικά, όπως oι εκπτώσεις, τα remarketing banners και πολλά ακόμη - τα οποία έχουν αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου!

Ωστόσο, μερικά από τα στάνταρ έχουν αλλάξει από το πρόσφατο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους άρχισαν να δοκιμάζουν νέες τακτικές. Για δείτε!

Αγοράστε το τώρα, πληρώστε το αργότερα

Σύμφωνα με το Pymnts.com, το 87% των σημερινών καταναλωτών ηλικίας 22 έως 44 ετών θα ήθελε να χωρίσει τις μεγάλες αγορές σε μηνιαίες δόσεις. Για το σκοπό αυτό, δεν αποτελεί έκπληξη το μοντέλο Buy Now, Pay Later (BNPL). Το BNPL επιτρέπει στους πελάτες να χωρίσουν τις αγορές σε δόσεις και όχι ένα εφάπαξ ποσό. Αυτό προσφέρει στους καταναλωτές άμεση ικανοποίηση, στέλνοντας τις παραγγελίες τους αμέσως αντί να τους αναγκάζουν να περιμένουν έως ότου ολοκληρωθεί η πληρωμή.

Το κόστος είναι ο πιο συχνά αναφερόμενος λόγος για την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Η προσφορά επιλογών δόσεων μπορεί να μετριάσει το σοκ της τιμής και την απογοήτευση, αλλά αποδεικνύεται πως μπορεί να τους ενθαρρύνει να αυξήσουν την παραγγελία τους και/ή να κάνουν επιπλέον μελλοντικές αγορές.

Only 1 in stock

Ατάκες όπως "Περιορισμένη διαθεσιμότητα" ή "Περιορισμένα τεμάχια" κάνουν κάτι να φαίνεται περιορισμένο στη διαθεσιμότητα και αυξάνεται η... αξία του. Η αγορά διαμαντιών το εκμεταλλεύεται εδώ και χρόνια και έτσι είναι και οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου!

Customised

Επιλεγμένες προσφορές προσαρμοσμένες για να ικανοποιούν τους πελάτες με βάση τις προτιμήσεις, τις ανάγκες και άλλες λεπτομέρειες που παρέχουν. Ακόμη και το όνομα επάνω στη συσκευασία ή κάπου επάνω στο προϊόν ανεβάζει τις πωλήσεις! 

Μόνο για λίγους και καλούς

Οι εταιρείες για να αυξήσουν τους πελάτες τους, διαφημίζουν τα αποκλειστικά οφέλη μόνο για συνδρομητές, όπως ταχύτερη αποστολή, δωρεάν παράδοση, ειδικές εκπτώσεις και πρόσβαση σε πράγματα που δεν είναι διαθέσιμα οπουδήποτε αλλού.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο μετεωρίτης που έκανε τη Γη να τρέμει

Πριν 9 ώρες
Σαν 1000 βόμβες που έπεσαν στη Χιροσίμα

Σαν σήμερα: Ξεσπά ο Αμερικανικός Εμφύλιος Πόλεμος

Πριν 9 ώρες
Στις 12 Απριλίου του 1861

Πως μια drag queen με βοηθήσε να ξεπεράσω την κατάθλιψη

Πριν 9 ώρες
Τα καλύτερα μαθήματα self love μέσα από έναν διαγωνισμό για drag queens

Η παχουλή μπαλαρίνα που αποδεικνύει ότι τα κιλά δεν λένε τίποτα

Πριν 9 ώρες
Η 15χρονη χορεύτρια που είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για όλα τα κορίτσια

Η νέα επικίνδυνη online τάση που μπήκε στο στόχαστρο των αρχών

Πριν 9 ώρες
Τι είναι το ewhoring που εκμεταλλεύεται σeξυ φωτογραφίες μας

Ο λόγος που συνήθως ξυπνάς πριν από το ξυπνητήρι

Πριν 9 ώρες
Η διαδικασία και η σχέση του σώματος με το ξυπνητήρι

Η Κούβα ετοιμάζεται να γίνει η μικρότερη χώρα του κόσμου με δικό της εμβόλιο Covid‑19

Πριν 9 ώρες
Έτοιμη να γίνει η μικρότερη χώρα του κόσμου με δικό της εμβόλιο για την Covid-19 είναι η Κούβα, εφόσον στεφθούν με επιτυχία οι κλινικές δοκιμές.

H blogger Σοφία Αλεξίου μόλις έγραψε το πρώτο της παιδικό βιβλίο

Χτες
Η Έλλη κι ο Ερμής ταξιδεύουν στην Ελλάδα»

Στην Κολομβία χτίζουν σπίτια από... καφέ

Χτες
Όχι επειδή έχουν άφθονο αλλά για καλό σκοπό

Ένα κόλπο που κάνει τον υπολογιστή να μιλάει

Χτες
Το ήξερες ότι μπορείς να το κάνεις μόνος σου;
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.