LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να ψωνίζεις περισσότερο online

Υπάρχουν δοκιμασμένες και πετυχημένες τακτικές αλλά και νέα κόλπα

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 7/4/2021 | 00:53

Κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να ψωνίζεις περισσότερο online
Photo by Kampus Production from Pexels

Η επιτυχής αύξηση του αριθμού των αγορών διαφοροποιείται δραματικά - νέα κόλπα στο marketing ψάχνουν τρόπους να αυξήσουν τις αγορές και εδώ θα δείτε ορισμένα εξ αυτών που δουλεύουν εξαιρετικά καλά.

Υπάρχουν δοκιμασμένες και πετυχημένες τακτικές, φυσικά, όπως oι εκπτώσεις, τα remarketing banners και πολλά ακόμη - τα οποία έχουν αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου!

Ωστόσο, μερικά από τα στάνταρ έχουν αλλάξει από το πρόσφατο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους άρχισαν να δοκιμάζουν νέες τακτικές. Για δείτε!

Αγοράστε το τώρα, πληρώστε το αργότερα

Σύμφωνα με το Pymnts.com, το 87% των σημερινών καταναλωτών ηλικίας 22 έως 44 ετών θα ήθελε να χωρίσει τις μεγάλες αγορές σε μηνιαίες δόσεις. Για το σκοπό αυτό, δεν αποτελεί έκπληξη το μοντέλο Buy Now, Pay Later (BNPL). Το BNPL επιτρέπει στους πελάτες να χωρίσουν τις αγορές σε δόσεις και όχι ένα εφάπαξ ποσό. Αυτό προσφέρει στους καταναλωτές άμεση ικανοποίηση, στέλνοντας τις παραγγελίες τους αμέσως αντί να τους αναγκάζουν να περιμένουν έως ότου ολοκληρωθεί η πληρωμή.

Το κόστος είναι ο πιο συχνά αναφερόμενος λόγος για την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Η προσφορά επιλογών δόσεων μπορεί να μετριάσει το σοκ της τιμής και την απογοήτευση, αλλά αποδεικνύεται πως μπορεί να τους ενθαρρύνει να αυξήσουν την παραγγελία τους και/ή να κάνουν επιπλέον μελλοντικές αγορές.

Only 1 in stock

Ατάκες όπως "Περιορισμένη διαθεσιμότητα" ή "Περιορισμένα τεμάχια" κάνουν κάτι να φαίνεται περιορισμένο στη διαθεσιμότητα και αυξάνεται η... αξία του. Η αγορά διαμαντιών το εκμεταλλεύεται εδώ και χρόνια και έτσι είναι και οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου!

Customised

Επιλεγμένες προσφορές προσαρμοσμένες για να ικανοποιούν τους πελάτες με βάση τις προτιμήσεις, τις ανάγκες και άλλες λεπτομέρειες που παρέχουν. Ακόμη και το όνομα επάνω στη συσκευασία ή κάπου επάνω στο προϊόν ανεβάζει τις πωλήσεις! 

Μόνο για λίγους και καλούς

Οι εταιρείες για να αυξήσουν τους πελάτες τους, διαφημίζουν τα αποκλειστικά οφέλη μόνο για συνδρομητές, όπως ταχύτερη αποστολή, δωρεάν παράδοση, ειδικές εκπτώσεις και πρόσβαση σε πράγματα που δεν είναι διαθέσιμα οπουδήποτε αλλού.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο λόγος που το μεγαλύτερο κοίτασμα φυσικού αερίου της Ευρώπης μένει αναξιοποίητο

Σήμερα
Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως όπλο απέναντι στην ενεργειακή κρίση

Όταν οι δονητές χρησιμοποιούνταν ως ιατρικά εργαλεία

Σήμερα
Η ιστορία του πασίγνωστου sex toy

Quitfluencers: Το φαινόμενο παραιτήσεων που τρομάζει τις επιχειρήσεις

Σήμερα
Το 70% θα παραιτηθεί αν δει τους συναδέλφους του να το κάνουν

Η μυστηριώδης εξαφάνιση του συγγραφέα του «Μικρού Πρίγκηπα»

Σήμερα
Το άλυτο μυστήριο της εξαφάνισης του

Η εξαφάνιση μιας γυναίκας το 1910 που συνεχίζει να απασχολεί το ίντερνετ

Σήμερα
Η σοσιαλιτέ της Νέας Υόρκης που εξαφανίστηκε από προσώπου γης

Σαν σήμερα: Η γιορτή που μετατράπηκε σε πόλεμο

Σήμερα
Πώς επηρέασε τη χούντα των Συνταγματαρχών

Γαλλίδες ηθοποιοί κόβουν τα μαλλιά τους ως ένδειξη διαμαρτυρίας για το θάνατο της Mahsa Amini

Χτες
Ποιες διάσημες γυναίκες συμμετέχουν στην καμπάνια #HairforFreedom

Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών

Χτες
Συνεντεύξεις, απόψεις και αποφθέγματα

Πώς η Google μας παρακολουθεί online για να προβάλλει στοχευμένες διαφημισεις

Χτες
Ακόμα και για κάτι που ποτέ δεν έχουμε αναζητήσει στο διαδίκτυο

Τέσσερις εκπαιδευτικοί αναλύουν τον ρόλο του εκπαιδευτικού στη ζωή ενός ανθρώπου


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Χτες
Η σημασία του δασκάλου και της σημερινής ημέρας

Το πείραμα που δείχνει πως μοιράζουν τα λεφτά τους οι πλούσιοι και οι φτωχοί

Χτες
Ποιοι δανείζουν πιο εύκολα, ποιους δεν τους παίρνεις ούτε ευρώ...

Τι είναι το doxing και πως να προστατευτείτε

Χτες
1 στους 5 έχει πέσει θύμα doxing
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.