LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBT Feed
E-Daily

Οι ερευνητές μελέτησαν την ψυχολογία όσων παραγγέλνουν φαγητό online

Nα τι ανακάλυψαν

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 4/6/2018 | 00:26

Οι ερευνητές μελέτησαν την ψυχολογία όσων παραγγέλνουν φαγητό online

Κατευθείαν από την κάρτα σου στο τραπέζι σου. Γρήγορα, χωρίς αναμονή. Το να παραγγείλεις φαγητό δεν ήταν ποτέ πιο εύκολο.

Η δυνατότητα της online παραγγελίας έχει δώσει πολλά δείγματα συμπεριφοράς στους ειδικούς που πλέον ανέλυσαν και μελέτησαν ακόμη και την ψυχολογία των χρηστών - ναι οι άνθρωποι φέρονται διαφορετικά - οι online παραγγελίες διαφέρουν από τις συμβατικές παραγγελίες. Τι λοιπόν μας προκαλεί η εύκολη πρόσβαση στο φαγητό, με τις ευλογίες πάντα της πιστωτικής μας;

Ο Joe Sheetz, ιδρυτής του Sheetz, ενός site παραγγελιών φαγητού αναφέρει:

"Όταν το μενού είναι στην οθόνη και είστε πεινασμένοι, προσθέτετε ένα πιάτο εξτρά πάντα. Κάνετε κλικ, έφυγε. Μέσω του τηλεφώνου όμως, παραγγείλετε ό,τι ακριβώς προβλέψατε. Bλέπουμε πως οι παραγγελίες μέσω τηλεφώνου είναι πιο "σφιχτές". Βλέπουμε επίσης πολλά περισσότερα ορεκτικά να μπαίνουν 'στο καλάθι' όταν είναι μπροστά τους και τα βλέπουν στην οθόνη...".

Για φαγητά όπως σάντουιτς, σαλάτες και nachos, "Οι άνθρωποι ανακάλυψαν online τις γαρνιτούρες και τις σως που δεν ήξεραν ότι έχουμε. Δεν μπορούμε να δώσουμε εξαρχής ένα μενού με όλα τα πιθανά σενάρια μιξ, αλλά μπορούμε να το παρουσιάσουμε στον υπολογιστή. Μπορούμε να προσφέρουμε επιλογές διαφορετικού καρυκεύματος, επιλογές λαχανικών κλπ και οι άνθρωποι να κάνουν μόνοι τους τη μίξη ", δήλωσε ο Sheetz. "Θα βάλουν μαγιονέζα ενδεχομένως σε κάτι που εσείς και εγώ ποτέ δεν θα βάζαμε! Μερικά από τα πράγματα που προσθέτετε σε ένα σάντουιτς είναι δωρεάν, αλλά όταν θελήσεις ένα έξτρα υλικό που χρεώνεται βλέπεις επιτόπου πόσο κοστίζει".

Η online υπηρεσία παραγγελιών  Eat24 στο Σαν Φρανσίσκο είναι το νέο αδερφάκι του βιομηχανικού κολοσσού Grub Hub / Seamless. Έχει μάλιστα χιλιάδες εστιατόρια!

"Η διαφορά μεταξύ online παραγγελίας και offline είναι ότι τα περισσότερα εστιατόρια μας λένε ότι οι παραγγελίες είναι μεγαλύτερες και περισσότερες από ποτέ", λέει ο επικεφαλής μάρκετινγκ του Eat24, Amir Eisenstein.

"Για παράδειγμα, εάν παραγγείλετε μια πίτσα στο τηλέφωνο, θα τους πείτε μόνο να φέρουν μια XL πίτσα και ένα αναψυκτικό. Αλλά όταν πηγαίνετε online, βλέπετε ολόκληρο το μενού. Ξαφνικά, οι άνθρωποι έχουν μπροστά τους ορεκτικά, σαλάτες και πράγματα που κανονικά δεν θα σκεφτόντουσαν ποτέ, και μάλιστα δεν παραγγέλνουν μέσω τηλεφώνου. Έχουν περισσότερο χρόνο στο μενού, περνούν περισσότερο χρόνο στο μενού και παραγγέλνουν πάντα πολλά παραπάνω".

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Krampus: Ο κακός τερατόμορφος Αγιος Βασίλης

Πριν 2 ώρες
Έχει μόνο την λίστα με τα κακά παιδιά

Μπίλι Μουρ: Πως επέζησε από την πιο σκληρή φυλακή του κόσμου

Πριν 2 ώρες
Ναρκωτικά, βιασμοί και ύπνος με νεκρούς

Αφιέρωμα Κάνναβη: Τα πάντα για τη νόμιμη καλλιέργεια στην Ελλάδα


ΡΕΠΟΡΤΑΖ Πριν 2 ώρες
Γιατί δεν είναι μόνο αυτό που νομίζεις

Πού πάνε τα αρχεία όταν διαγράφονται;

Πριν 2 ώρες
Aναρωτηθήκατε ποτέ;

Το ραντεβού στο Tinder της έσωσε τη ζωή

Χτες
2 χρόνια αφού έκανε swipe δεξιά

Ο άνθρωπος που προσπάθησε να διαβάσει όλα τα βιβλία του κόσμου

Χτες
Ο γιος του Χριστόφορου Κολόμβου και η πρώτη «μηχανή αναζήτησης»

Είχε ο Χριστός αδέλφια;

Χτες
Ποιοι διαφωνούν και γιατί

Την έχασαν σε τσουνάμι, και τη βρήκαν 10 χρόνια μετά

Χτες
Ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή

Fyre Fest: Το φιάσκο του φεστιβάλ που έγραψε ιστορία στην απάτη και κατέκλεψε τους χορηγούς

Χτες
Πώς ο διοργανωτής έκλεψε εκατομμύρια δολάρια και κορόιδεψε χιλιάδες επισκέπτες