Ανακάλυψη γενετιστών ανοίγει δρόμο για θεραπεία ανίατων ασθενειών και αντιγήρανση

Δημοσίευση 17/11/2016 | 13:12

Ένα νέο τρόπο να παρεμβαίνουν στο DNA «επισκευάζοντας» ελαττωματικά γονίδια στον εγκέφαλο και θεραπεύοντας ασθένειες που παλαιότερα ήταν ανίατες έχουν βρει οι επιστήμονες, μια ανακάλυψη που χαρακτηρίζεται το «Άγιο Δισκοπότηρο» της γενετικής επιστήμης.

Η ανακάλυψη ορόσημο έχει χρησιμοποιηθεί ήδη με επιτυχία για την αποκατάσταση της όρασης ποντικών, η τύφλωση των οποίων προκλήθηκε από μια γενετική πάθηση η οποία πλήττει και τους ανθρώπους.

Στο παρελθόν, οι επιστήμονες δεν είχαν τη δυνατότητα να παρεμβαίνουν στο DNA ιστών του ματιού, του εγκεφάλου, της καρδιάς και του ήπατος. Η νέα τεχνική όμως για πρώτη φορά τους επιτρέπει να κάνουν ακριβώς αυτό, ανοίγοντας τον δρόμο για θεραπείες διαφόρων ασθενειών αλλά για την παράταση της ανθρώπινης ζωής και της καθυστέρησης της γήρανσης.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη νέα τεχνολογία που ανακαλύψαμε, η οποία επιτρέπει να κάνουμε πράγματα που πριν ήταν αδύνατα.Τα οφέλη αυτής της ανακάλυψης είναι πραγματικά αμέτρητα», αναφέρει ένας από τους ερευνητές, ο καθηγητής Juan Carlos Izpisua Belmonte.

Τα κύτταρα στους περισσότερους από τους ιστούς ενός ενήλικου σώματος δεν διασπώνται, γεγονός που δυσκολεύει πολύ τους επιστήμονες να εισαγάγουν αλλαγές στο DNA. Η νέα τεχνολογία όμως δίνει τη δυνατότητα στους γενετιστές να εισχωρήσουν στο εσωτερικό αυτών των κυττάρων πολύ πιο εύκολα, και να κάνουν τις απαιτούμενες αλλαγές.

Αθηνών ‑ Κορίνθου: Έπεσαν βράχια ‑ έκλεισε η εθνική

Μόνο η δεξιά λωρίδα και η Λ.Ε.Α. δόθηκαν απόψε στην κυκλοφορία στην Αθηνών - Κορίνθου στην περιοχή της Κινέτας όπου υπάρχει το πρόβλημα με την πτώση των βράχων

Κιβωτός του Κόσμου: Συμπληρωματική κατάθεση από τον 19χρονο

Συμπληρωματική κατάθεση ενώπιον των εισαγγελέων ανηλίκων που χειρίζονται την υπόθεση της κιβωτού έδωσε σήμερα ο 19 χρόνος, που πρώτος κατήγγειλε ηγετικό στέλεχος της οργάνωσης για σeξουαλική κακοποίηση.

Πέτυχε το πείραμα της τετραήμερης εργασίας;

Η πρώτη φάση της δοκιμής για τετραήμερη απασχόληση 32 ωρών χωρίς μείωση αποδοχών ολοκληρώθηκε και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι εταιρείες ενδιαφέρονται να συνεχίσουν να απασχολούν τους εργαζομένους του με το καθεστώς αυτό.

Εξοπλιστικά: Ισραηλινοί πύραυλοι στο Αιγαίο

Η απόφαση του «Πενταγώνου» να προχωρήσει στην απόκτηση των πυραυλικών συστημάτων ακριβείας Spike φέρνει ακόμα πιο κοντά την Ελλάδα με το Ισραήλ

Ανακαλύφθηκαν χαμένες γλώσσες σε μια από τις παλαιότερες βιβλιοθήκες του κόσμου

Το μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης, ένας ιερός χριστιανικός τόπος που βρίσκεται στη σκιά του όρους Σινά, φιλοξενεί μια από τις παλαιότερες βιβλιοθήκες του κόσμου που χρησιμοποιούνται αδιάκοπα μέσα στα χρόνια. Εκεί φυλάσσονται χιλιάδες χειρόγραφα και βιβλία – ορισμένα από τα οποία περιέχουν κρυμμένους θησαυρούς.

Ποιοι είναι οι έλληνες DJ`s που συμμετείχαν στο πάρτυ του οίκου Bvlgari στο Λονδίνο;

Mångata Projekt: Οι Έλληνες DJs και παραγωγοί Τάσος Φιλίππου και Θάνος Μακρής στα λαμπερά εγκαίνια της εμβληματικής έκθεσης Serpenti Metamorphosis στη Saatchi Gallery που διοργάνωσε ο οίκος Bulgari

Κιβωτός: Με εισαγγελική εντολή απαγορεύεται στον πατέρα Αντώνιο να πλησιάζει τις δομές

Αφορά και τους συνεργάτες του οι οποίοι έχουν ήδη απομακρυνθεί από τις θέσεις τους

ΟΣΕ: Πήδηξαν από ταράτσα για να διαρρήξουν γραφεία

Συνελήφθησαν από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ δυο αλλοδαποί, ένας 34χρονος Ιρανός και ένας 41χρονος Αφγανός, που διέρρηξαν γραφεία του ΟΣΕ που βρίσκονται στην περιοχή της Ομόνοιας.

Ο ηγέτης του ISIS αυτοκτόνησε ζωσμένος με εκρηκτικά

Την Τετάρτη, το Ισλαμικό Κράτος ανακοίνωσε ότι ο Αμπού αλ Χασάν αλ Χασέμι αλ Κουράισι, ηγέτης του ISIS, σκοτώθηκε στη μάχη. Όπως είπαν αυτόπτες μάρτυρες, ο αλ Κουράισι σκοτώθηκε τον Οκτώβριο στη Συρία στην πόλη Τζασέμ, όταν τοπικοί μαχητές περικύκλωσαν τον ίδιο και τους υπασπιστές του.

Δήμητρα Κατσαφάδου: Εξιχνιάστηκε η υπόθεση κλοπής στο κατάστημά της

Πρόκειται για δύο υπηκόους Αλβανίας, οι οποίοι ωστόσο έχουν διαφύγει στο εξωτερικό

Πτώση βράχου στην Αθηνών ‑ Κορίνθου ‑ Όλες οι περιοχές με προβλήματα λόγω κακοκαιρίας

Το «αποτύπωμα» σε διάφορες περιοχές της επικράτειας φαίνεται ότι έχει αφήσει η κακοκαιρία Άριελ η οποία εκτιμάται ότι θα μας «αφήσει» αργά το βράδυ σήμερα, Πέμπτη, σύμφωνα με το τελευταίο έκτακτο δελτίο επικίνδυνων καιρικών φαινομένων της ΕΜΥ.

Μπάκιγχαμ: Η νονά του πρίγκιπα Ουίλιαμ που αντιπαθούσε η Νταϊάνα προκάλεσε ταραχή

Η νονά του πρίγκιπα Ουίλιαμ, η Λαίδη Σούζαν Χάσεϊ η οποία ήταν μέλος του βρετανικού βασιλικού οίκου, παραιτήθηκε χθες, αμαυρώνοντας την εικόνα που έχει η βασιλική οικογένεια, μετά από επίμονα ρατσιστικά σχόλια που έκανε εις βάρος μαύρης Βρετανίδας ακτιβίστριας.