LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

«Κολλημένοι» με τα social media οι Έλληνες

Δείτε πόσο χρόνο διαθέτουν για σερφάρισμα

Δημοσίευση 17/9/2021 | 09:09

«Κολλημένοι» με τα social media οι Έλληνες

Το 82% των Ελλήνων είναι πια ενεργό στα social media, με το Facebook να βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών, οι οποίοι κατά μέσο όρο ξοδεύουν 85 λεπτά την ημέρα σερφάροντας στο διαδίκτυο. Αυτά αναφέρει – μεταξύ πολλών άλλων – η τελευταία πανελλαδική δειγματοληπτική έρευνα “Focus on Tech Life Tips” της εταιρείας Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Σήμερα πάνω από τέσσερις στους πέντε Έλληνες (ποσοστό 82%) βρίσκονται ενεργά στα social media, με το ποσοστό να φθάνει το 97% στις ηλικίες 16 έως 24 ετών. Ενεργοί είναι σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες ηλικίας 55-64 ετών (το 62%, έναντι 59% στο δεύτερο εξάμηνο του 2020), με τα δημοφιλέστερα μέσα στο διαδίκτυο για τη δημιουργία προσωπικού “προφίλ” να είναι κατά σειρά τα Facebook (79% – αύξηση 15% έναντι του δευτέρου εξαμήνου του 2020), Instagram (51%) και YouTube (45%). Επίσης το ΤΙΚ ΤΟΚ παρουσιάζει θεαματική άνοδο τον τελευταίο χρόνο και στη χώρα μας, ειδικά στα κορίτσια 16-24 ετών.

85 λεπτά το καθημερινό σερφάρισφα

Η εταιρεία εκτιμά ότι η συνολική διείσδυση του διαδικτύου στην Ελλάδα έχει φτάσει στο 97%, ενώ στις ηλικίες 55-64 ετών οι εννέα στους δέκα είναι πλέον καθημερινοί χρήστες του Ίντερνετ, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο 85 λεπτά καθημερινά (έναντι 58 λεπτών τη μέρα στο δεύτερο εξάμηνο του 2020). Η πρώτη συσκευή πρόσβασης για όλους τους χρήστες είναι το “έξυπνο” κινητό τηλέφωνο (smartphone), με το 95% των χρηστών να το χρησιμοποιούν πια ως πρώτη επιλογή τους και με τον μέσο χρόνο σύνδεσης από το κινητό να έχει πλέον φθάσει τις δύο ώρες την ημέρα.

Επιπλέον, τουλάχιστον εννέα στα δέκα παιδιά 5-12 ετών εκτιμάται ότι είναι πλέον online και έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής για τη σύνδεση τους το tablet (40%), ενώ ακολουθούν το smartphone (36%) και το laptop (34%).

Στο 74% οι e-shoppers

Επίσης, όσοι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (e-shoppers) έφτασαν το 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη σε online αγορές, καθώς επίσης αυξημένη τάση στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών. Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στο κοινό άνω των 55 ετών (+20% συγκριτικά με το προηγούμενο εξάμηνο). Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει τρεις στους τέσσερις Έλληνες (74%) κατά τους τελευταίους έξι μήνες.

Σε ηλεκτρονικές αγορές οι καταναλωτές ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες κατά μέσο όρο 806 ευρώ και σχεδόν δύο στους τρεις (64%) πλήρωσαν μέσω αντικαταβολής. Οι κορυφαίες online αγορές ήσαν τα ρούχα (46%), τα παπούτσια (36%) και τα ηλεκτρονικά είδη (33%). Τη μεγαλύτερη δυναμική (μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020) εμφάνισαν οι online αγορές για έπιπλα και είδη σπιτιού (+37%) και για διαδικτυακά σεμινάρια/webinars (+36%).

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Επεισόδια με δακρυγόνα και χημικά σε Εξάρχεια και Θεσσαλονίκη

Πριν 8 ώρες
Απροσπέλαστο το κέντρο της Αθήνας

Γαλάτσι: Μαφιόζικη εκτέλεση ‑Δολοφόνησαν 35χρονο πυγμάχο έξω από γυμναστήριο

Πριν 8 ώρες
Ανθρωποκυνηγητό απο την ΕΛΑΣ τωρα στους γύρω δρόμους

Το «Viagra» είναι πλέον υποψήφιο φάρμακο κατά της νόσου Αλτσχάιμερ

Χτες
Η χορήγηση του φαρμάκου σιλδεναφίλη («Βιάγκρα») σχετίζεται με μείωση κατά 69% του κινδύνου εμφάνισης Αλτσχάιμερ

Θεοδωρίδου: Πολύ πιο μεταδοτική η μετάλλαξη Όμικρον

Χτες
Αποτελεσματικά τα εμβόλια σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις

Λαμία: Συγκινούν τα μηνύματα στο θρανίο της 14χρονης που πέθανε από κορωνοϊό

Χτες
Οι φίλοι και συμμαθητές του κοριτσιού, την αποχαιρετούν με τον δικό τους τρόπο

Εικόνες από το Αφγανιστάν: Δίνουν ηρωίνη σε σκύλους για να τους κρατούν ζεστούς

Χτες
Σοκ προκαλούν οι εικόνες φτώχειας στο Αφγανιστάν μετά την ανάληψη της εξουσίας από τους Ταλιμπάν
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.