Οι 10 μάρκες που έχουν κερδίσει τον έλληνα καταναλωτή την τελευταία δεκαετία
Η σειρά με βάση το υψηλότερο σκορ καλής φήμης
Δημοσίευση 9/7/2018 | 16:19
Δέκα χρόνια συνεχούς μέτρησης της φήμης στην ελληνική αγορά συμπληρώνει φέτος ο θεσμός των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και τη GOD Re-Inventing communications.
Για πρώτη φορά φέτος παρουσιάζονται οι μάρκες που κατέκτησαν επί μια δεκαετία τη Νο.1 θέση καλής φήμης με την ψήφο των καταναλωτών (10ετία 2008-2017). Η διάκριση στα Famous Brands προκύπτει, κάθε χρόνο, από ανεξάρτητη έρευνα, στην οποία οι ίδιοι οι καταναλωτές καλούνται να αναδείξουν αυθόρμητα (χωρίς λίστα) τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε 42 προϊοντικές κατηγορίες.
Δείτε τις Χρυσές Μάρκες που κατακτούν τη Νο.1 θέση καλής φήμης, στην κατηγορία τους σταθερά για μια 10ετια, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας Famous Brands. Η σειρά είναι με βάση το υψηλότερο σκορ καλής φήμης:
Όπως ανέφερε η Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO της Hill + Knowlton Strategies: «Ζούμε στη νέα διαδραστική εποχή όπου όλα αλλάζουν, ξεκινώντας από τον ίδιο τον καταναλωτή - πελάτη. Το marketing καλείται να πλοηγηθεί επιτυχώς στο νέο μεταβαλλόμενο περιβάλλον, του Reputation Economy, όπου το νέο νόμισμα είναι η Εμπιστοσύνη». Η καλή φήμη αποτελεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και το διαβατήριο που εξασφαλίζει στις εταιρίες και τις μάρκες τη διαχρονική ανάπτυξη. Η φήμη μιας εταιρίας και των επιμέρους μαρκών αποτελούν τις δυο πλευρές του ίδιου νομίσματος. Απαιτούν ολιστική μέτρηση και διαχείριση στην εποχή που ο καταναλωτής πολίτης αναζητάει Purpose Driven εταιρίες και μάρκες για να τις εμπιστευτεί.