LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBT Feed
E-Daily

Η προπόνηση 4 λεπτών που αντικαθιστά 1 ώρα στο γυμναστήριο

Πως να ασκηθείτε έξυπνα και γρήγορα, βλέποντας θεαματικά αποτελέσματα

Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ Δημοσίευση 26/6/2017 | 16:11

Η προπόνηση 4 λεπτών που αντικαθιστά 1 ώρα στο γυμναστήριο

Μια εξουθενωτική προπόνηση στο γυμναστήριο, δεν είναι κάτι που ταιριάζει σε όλους και αρκετές φορές, ο κόσμος δεν έχει και την ώρα και χρήματα για κάτι τέτοιο.

Έτσι λοιπόν, ήρθε η ώρα να μάθετε πως μπορείτε να ασκείστε στο σπίτι, ξοδεύοντας μόλις 5 λεπτά το πολύ καθημερινά και χωρίς να έχετε κάποια οικονομική επιβάρυνση.

Δείτε παρακάτω ποιες είναι οι ασκήσεις που θα αντικαταστήσουν μια ώρα στο γυμναστήριο και θα σας κάνουν να αποκτήσετε ένα γερό σώμα άμεσα.

1. Καθίσματα:

Ανοίξτε τα πόδια στο ύψος των ώμων σας και αρχίστε να κατεβαίνετε προς τα κάτω, λυγίζοντας τα πόδια στο ύψος των γονάτων και τραβώντας προς τα πίσω τον κόκκυγα. Κατεβείτε όσο πιο κάτω μπορείτε, προσπαθώντας η πλάτη σας να είναι ίσια και έπειτα σηκωθείτε με τον ίδιο τρόπο, αργά. Επαναλάβετε την άσκηση για χρόνο 60 δευτερολέπτων.

2. Κάμψεις:

Ξαπλώστε μπρούμυτα, με τα πόδια στις μύτες και τα χέρια ακριβώς κάτω από τους ώμους, ενώ όλο το σώμα βρίσκεται στην ίδια ευθεία. Ξεκινήστε σιγά σιγά να ανεβάζετε το σώμα μας με τα χέρια και να το κατεβάζετε με τον ίδιο τρόπο. Κάντε όσα περισσότερες μπορείτε για 30 δευτερόλεπτα.

3. Η άσκηση του αναρριχητή:

Κάθεστε όπως ακριβώς στη θέση των κάμψεων και έπειτα φέρνετε το δεξί πόδι σας λυγισμένο προς το στήθος, ενώ επαναλαμβάνετε το ίδιο για το αριστερό, με τον ίδιο ρυθμό. Προσέξτε να μη μετακινήσετε την πλάτη και τους γοφούς σας. Πρέπει να είναι στο ίδιο ύψος. Οι εναλλαγές στη συγκεκριμένη άσκηση θα πρέπει να διαρκούν 30 δευτερόλεπτα.

4. Άνοιγμα ποδιών:

Σταθείτε ίσια, με τα χέρια στη μέση και τα πόδια στο ύψος των γοφών. Κάντε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, με το αριστερό πόδι και λυγίστε το πίσω, να ακουμπήσει όσο περισσότερο μπορεί στο πάτωμα. Έπειτα, γυρίστε στην όρθια στάση και επαναλάβετε ξανά με το δεξί πόδι. Προσέξτε η πλάτη σας να είναι πάντα ίσια. Επαναλάβετε την άσκηση για ένα λεπτό.

5. Πηδήματα:

Η κλασική άσκηση όπου στέκεστε ίσια και έπειτα πηδάτε, ανοίγοντας πόδια και χέρια. Η εναλλαγή στη θέση θα πρέπει να γίνεται με γρήγορο ρυθμό και η διάρκεια της θα πρέπει να είναι 45 δευτερόλεπτα.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

H σούπερ σταρ του Κογκρέσου, Alexandria Ocasio‑Cortez και τα μυστικά ομορφιάς της

Πριν 9 ώρες
Η Αμερικανίδα πολιτικός και ακτιβίστρια σου εξηγεί πώς να διαλέξεις το κατάλληλο κραγιόν

Τα ζώδια σήμερα: 27 Οκτωβρίου

Πριν 9 ώρες
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

3 λόγοι για να μη πετάξεις το ληγμένο γάλα

Πριν 9 ώρες
Πριν το πετάξεις διάβασέ το

3+1 πράγματα που πρέπει να απολυμαίνεις συνέχεια, για να μην αρρωστήσεις

Πριν 9 ώρες
Είναι γεμάτα μικρόβια και πρέπει να τα προσέξεις

Η Kim Kardashian κάνει αυτή την άσκηση σε 1000 επαναλήψεις

Πριν 9 ώρες
Έτσι έκανε η Kim αυτά τα οπίσθια

Συγκλονίζει η δημοσιογράφος Μαριλού Ρεπαπή για την εμπειρία της με τον καρκίνο του μαστού

Χτες
«Η πρόληψη σώζει ζωές: Να κάνετε τις μαστογραφίες σας, να τις κάνετε και νωρίτερα από τα 40 αν έχετε ιστορικό… Να είσαστε καλύτερες από εμένα, εγώ ήμουν τυχερή…»

Τα ζώδια σήμερα: 26 Οκτωβρίου

Χτες
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Το εκπληκτικό loft της Vanessa Carlton στη Νέα Υόρκη

Χτες
H μουσικός βγάζει το καλλιτεχικό της ταμπεραμέντο και στη διακόσμηση

Κουρέματα που κάνουν τα μαλλιά να φαίνονται πιο πλούσια

Χτες
Θα δεις όντως διαφορά αν τα δοκιμάσεις το κεφάλι σου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.